Kuigi autotootjaid, kes Teslaga konkureerida tahavad, oli neist kõigist üks julgemaid ja agressiivsemaid kahtlemata Faraday Future. Faraday Future tahtis ehitada hiiglasliku, rohkem kui miljard dollarit maksma mineva tehase veel enne seda, kui nende esimene auto täielikult valmis oli. Nendeks suurteks investeeringuteks pidi raha tulema Hiina meelelahutus- ja tehnoloogiahiiult LeEcolt. 

Lisaks Faraday Future'ile püüdis LeEco ka Hiinas LeEco enda brändi alt elektriautosid valmistama hakata. Sinna otsa tulid veel ka mitmed investeeringud teistesse valdkondadesse, näiteks jalgrataste tootmine, telerid jmt. 

Möödunud aastal sai ettevõttel aga kiire laienemise käigus raha otsa ning sellega lõppesid sisuliselt ka Faraday Future'i maailmavallutusplaanid. Käesoleva aasta algul teatas ettevõtte asutaja ja tegevjuht Jia Yueting, et  leidis lõpuks probleemidele lahenduse uue investori abil, kes pidi ettevõttesse süstima 2,2 miljardit dollarit. 

Aprillis aga selgus, et sellest ei piisa ning Yueting tunnistas aktsionäridele, et ettevõte on taas rahahädas ning hetkel ei suuda nad mitmeid investeeringuid lõpuni viia ning seetõttu ei saa sealt ka teenima hakata. 

Yueting sõnas, et kõige suuremaks rahaprobleemide põhjuseks on justnimelt LeEco autodele keskenduv üsksus. Kui Faraday Future'i rahastamisest on mees tänaseks sisuliselt loobunud, siis LeEco alt tahab ta kõigest hoolimata siiski autotootmisega pihta hakata. Yuetingi sõnul on vaja veel viimast rahastusvooru, et tootmine püsti panna ja hakata autode valmistamiselt ka reaalselt teenima. 

Eks ole näha, kas see ka teoks saab, kuid kogu protsess näitab, kuidas ambitsioonikad autode ehituse plaanid võivad isegi hiiglaslikke ettevõtteid raskuste äärele viia. Selles kontekstis pole ehk ka keeruline mõista, miks näiteks Google ja Apple otsustasid, et nad ikkagi ei taha oma autosid valmistama hakata.