Lisaks elektriautode populaarsemaks muutmisele on Elon Musk ja Tesla toonud autotööstusse ka eelkõige just alustavaid ettevõtteid aitava lahenduse - autode broneerimise. Tesla võimaldas inimestele broneerida endale Model 3 ja kindlustada sellega koht järjekorras. See läks maksma aga 1000 dollarit. Arvestades, et broneeringuid on tänaseks kokku umbes 400 000, tähendab see Teslale niiöelda avansina 400 miljoni dollarilist sissemakset. 

Sama lahendust püüdis kasutada ka Faraday Future, kuigi kahtlused nende jätkusuutlikuse osas ei tekitanud inimestes piisavat usku, et sinna raha panemine mõistlik oleks. Nüüd laseb oma tulevasi elektriautosid broneerida ka Fisker. Valmides 130 000 dollarit maksva EMotion elektriauto broneerimine maksab hetkel 2000 dollarit ning Fisker on suuremat nõudlust oodates või kartes seadnud ka lisatingimuse, et üks inimene saab endale broneerida kokku vaid kolm EMotionit. 

Kuigi auto saab olema kallis, lubab Fisker, et selle raha eest saab ka piisavalt vastu. Fisker EMotion peaks ühe laadimisega sõitma umbes 640 km kaugusele, kiirlaadijast saab aga 160 lisakilomeetrit kätte kõigest 9 minutiga. Lisaks on autol ka autonoomseteks funktsioonideks ja juhiabideks vajalikud sensorid.