Uberi looja ja endise tegevjuhi ametist lahkumisel võib olla üks varjatud külg, mida ei tahetud esialgu välja tuua. Teatavasti kestab jätkuvalt vaidlus Waymo ja Uberi vahel LIDAR-i intellektuaalomandi üle. Kuigi Uber on seni väitnud, et nemad ei teadnud Ottot ostes Waymo intellektuaalomandi väidetavast vargusest midagi, kirjutab The Wall Street Journal, et nüüdseks ametist lahkunud Travis Kalanick teadis Anthony Levandowsky firmat ostes ja teda palgates, et selline asi on juhtunud. 

Kusjuures, selliste "süüdistustega" pole välja tulnud mitte Google/Waymo, vaid Uberi enda juristid. Samas rõhutavad Uberi juristid, et Kalanick käskis Waymost kaasa võetud dokumendid hävitada ning Uber ei käskinud Levandowskyl dokumente ebaseaduslikult Waymost kaasa võtta. Sellega üritatakse kogu süü veeretada just Levandowsky ja tema kaaslaste kaela. 

Levandowsky on juba varasemalt Uberist lahkunud ja Uber püüab nüüd näidata, et kuigi Levandowsky valduses olid tõepoolest Waymo dokumendid, siis Uber neid oma LIDARi loomisel ei kasutanud. Kui kohus sellega ei nõustu, võidakse Uberi isejuhtivate autode programm peatada ning suur hulk seniseid investeeringuid võib kaotsi minna.