Google'i isejuhtivaid autosid arendav üksus, mis tänaseks kannab Waymo nime, esitles 2014. aastal oma visiooni tuleviku linnade vahel ringi vuravatest autodest. Google'i autonoomsed Firefly autod pidid juba oma välimusega sisendama sõbralikkust, veendes niimoodi inimesi uudset tehnoloogiat paremini kasutama. 

Aeg on aga oma korrektuurid teinud ning üha laiem isejuhtivate autode testimine annab esimesed signaalid ka sellest, mida inimesed isejuhtivatelt autodelt või sisuliselt taksodelt ootavad. Tuleb välja, et sarnaselt autode ostmisele ootavad ka takso- või sõidujagamisteenust kasutavad inimesed suuremaid autosid. 

Hetkel kasutab Waymo teiste seas oma tehnoloogia testimiseks ja arendamiseks Chrysler Pacifica mahtuniversaale ning selles suunas plaanitakse ka jätkata. Lisaks ütles Waymo, et masstootmises sõidukite kasutamine avab rohkem võimalusi testimiseks kui Firefly'd, mille tippkiirus oli maksimaalselt 40 km/h. 

Waymo astub sellega veel ühe sammu kaugemale ise autode tootmisest ning kavatseb luua vaid autonoomseks sõiduks vajaliku tehnoloogia, platvormi. Suuremad autotootjad pole koostööst Waymoga üldiselt väga huvitatud olnud, kuigi Waymo ja FCA koostöö võib selles osas palju uusi uksi avada.