Kui Uber vaevleb jätkuvalt probleemide käes ning ettevõtte juhtkonnas vahetatakse inimesi välja, püüavad teised sõidujagamisteenust pakkuvad ettevõtted Uberi nõrkust enda kasuks ära kasutada. Lyft kogus mõni aeg tagasi edasiseks arenguks investoritelt 600 miljonit dollarit, nüüd avaldas Jaguar Land Rover, et sellest 25 miljonit tuli just nende käest. 

Lisaks miljonitele dollaritele annab JLR Lyfti käsutusse ka hunniku Jaguare ja Land Rovereid, millega Lyft klientidele niiöelda premium-klassi teenust pakkuma hakkab. Lisaks hakkavad Lyft ja JLR koos töötama isejuhtivate autode arendamise kallal, ehk tõenäoliselt pakub JLR tehnilise lahenduse ning Lyft asub autosid ja isejuhtivat tehnoloogiat testima. 

Lyft leiab viimasel ajal üha enam uusi partnereid, hiljuti teatati koostööst Waymoga, veel eelmisel nädalal sõlmiti leping Nutonomy'ga. 

Lyft võtab sellega Uberist märkimisväärselt teistsuguse teekonna isejuhtivate autode suunas. Kui Uber proovib oma ressurssidega ja omaenda tarbeks isejuhtivad autod välja arendada, siis Lyft kaasab võimalikult palju partnereid. Uber on seni püüelnud mõnes mõttes kogu transpordisektori monopoliseerimise suunas, kuid see on tähendanud ka teatud mõttes üksindusse jäämist. Lyft aitab aga autotootjatel ja autonoomset sõitu arendavatel ettevõtetel oma tehnoloogiat täiendada, lootes tulevikus lihtsalt transpordi vahendajaks saada. Sellega võtab Lyft endale aga tunduvalt väiksema kohustuse ja vähem riske.