Mäletatavasti avastati 2014. asatal, et autodele turvapatjade tootja Takata valmistatud turvapadjad võivad teatud tingimustes oodatust tugevamini lõhkeda ning sellega inimestele tõsiseid vigastusi tekitada. Asja uurides selgus, et mõjutatud autosid on sõna otseses mõttes kümnete miljonite kaupa ning Takata on sellest ajast saati üritanud vigaseid mudeleid korda teha. See on toonud kaasa ka tehasele tõsised majandusraskused ning eelmisel aastal leiti ka uus omanik, kes oli valmis Takatat käigus hoidma. 

Sel nädalal jõudis Takata nelja autotootjaga kokkuleppele 16 miljoni auto parandamise kompenseerimise üle. Kokkuleppe kohaselt maksab Takata BMW-le, Mazdale, Subarule ja Toyotale kokku 553 miljonit dollarit. Kõige suurema osa sellest, ehk peaaegu poole saab endale Toyota. 

Osa rahast kasutatakse inimeste informeerimiseks, ülejäänud raha kasutatakse autoomanike masinate parandusse toomisel tekkinud kulude katmiseks, olgu nendeks kas ajutise rendiauto hind, lapsehoiutasu, kaotatud töötasu vmt. 

Hinda, Ford ja Nissaniga käib vaidlus edasi. Samas on Takata jaoks tegu olulise sammuga kriisist väljumisel, mis annab lootust, et Takata suudab millalgi oma positsiooni taastada.