Tundub, et Uber on isejuhtivate autode arendamisel ette võtnud suurema tüki, kui nad suudavad ära närida. Ühelt poolt kogunevad ettevõtte kohale tumedad pilved seoses väidetava Waymo intellektuaalomandi omastamise ja kasutamisega, teisalt on nende isejuhtivate autode testimine kujunenud soovitust keerukamaks. 

Tehnoloogiaväljaande Recode andmetel läbisid Uberi isejuhtivad testtaksod eelmisel nädalal kokku 32 700 km. Tegu on igati viisaka numbriga. Küsimusi tekitab aga see, et väidetavalt peavad Uberi isejuhtivates autodes olevad juhid umbes iga 1,5 km tagant juhtimise üle võtma. See annab märku, et kogu Uberi tehnoloogia on alles lapsekingades ning tõeliselt isejuhtivate taksode valmimiseks kulub veel tohutult aega. 

Hetkel sõidab USA-s Pennsylvanias, Arizonas ja Californias ringi kokku 43 Uberi isejuhtivat autot ning kuigi pidevalt lisandub autosid ning ka nädalane läbitav distants on kasvava trendiga, pole autode tarkvara vähemalt numbrite järgi sisuliselt paremaks muutunud ning autodes olevad juhid peavad ikkagi sama tihedalt sekkuma kui näiteks jaanuaris. 

Uberi sõnul autod alles õpivad erinevaid marsruute ning õpivad kohanema kulunud teekattemärgistuse ja muude takistustega. Lisaks on linnas sõitmine Uberi sõnul ettearvamatum ning testimise käigus olekski vaja kõik ettejuhtuvad olukorrad läbi proovida. Kõige rohkem paneb Uberit tõenäoliselt ikkagi muretsema Waymo poolt esitatud kaebus, mis võib kõige mustema stsenaariumi kohaselt kõik Uberi isejuhtivad autod parklatesse sundida.