Audile kuuluv Quattro muutis oma nime Audi Spordiks, sest sportautod ei pruugi alati olla neljaveolised.

 

Saksa tootja sportlike haru tegevjuht Stephen Winkelmann selgitas, et Quattro brändi seostati vaid neljaveoliste autodega. “Nime vaadates mõistsime, et see võib olla eksitav. Quattro on meie nelikveosüsteemi nimi ning see on üks põhjus, miks Audi on Audi. Aga meie meelest ei sobinud see ettevõtte nimeks,” põhjendas Winkelmann.

 

AutoExpress kirjutab, et seda põhjustab kinnitab värske info, mille järgi kavatsetakse turule tuua tagaveoline Audi.  Sellisel juhul oleks Audi olemas BMW M’i ja Mercedes-AMG mudelitele. Võimalik, et sellist autot saab näha Goodwoodi festivalil.

 

Kõige võimsamad RS mudelid tulevad baasvarustuses neliveolised, kirjutab AutoExpress. Valikuvõimaluste laiendamine on peamine põhjuks, miks hakatakse tagaveolisi autosid pakkuma.