Saksa ettevõte EDAG Engineering veenis pensionile jäänud autodisaineri Walter de Silva uuesti tööle. EDAG on üks maailma suurimaid täiesti iseseisvaid autotootjate partnereid, aidates neil mitmeid erinevaid tehnoloogiad välja töötada. De Silva on aga tunnustatud autodisainer, kelle käe alt on läbi käinud Alfa Romeo 156 ja 159, Volkswagn Beetle, up!, Amarok, CC ning ka mitmeid Audid, sealhulgas ka Q7, R8, teise põlvkonna TT ning A5. 

De Silva lahkus töölt peale Volkswageni diiselmootorite skandaali, kuid tundub, et nüüd on ta taas valmis tööd tegema ja vaeva nägema. Mees ütles, et EDAG annab talle kui disainerile võimaluse töötada paljude erinevate projektidega nii uues kui ka vanas automaailmas. 

De Silva esimeseks katsumuseks saab Motor Authority andmetel täiesti uuele autobrändile Arcfox iseloomuliku disaini loomine. Arcfox hakkab kuuluma Hiina riikliku BAIC kontserni alla. BAIC loodab uue elektriautodele keskenduva brändi abil mõnes mõttes Teslat imiteerida. Esimese hooga peaks valmima vähemalt kuus erinevat mudelit, nende seas ka sedaan, linnamaastur ja ka üks superauto.