Aston Martin on juba paar aastat töötanud oma Red Bulliga kahasse valmistatava hüperauto kallal. Masinal on juba mõnda aega ka ametlik nimi - Valkyrie. Auto on esialgsetest skitsidest märkimisväärselt edasi arenenud, lisaks aerodünaamilisele disainile on Aston Martin valmis meisterdanud ka funktsioneeriva salongi. 

Välimuse osas paistab silma järsema kaldega esiklaas, mis kõigi eelduste kohaselt on selliseks tehtud sõitja mugavust silmas pidades. Üldine disain on muutnud aga lihtsamaks, kaotades esialgsed keerukad aerodünaamilised konstruktsioonid. Auto katusele on tekkinud suur õhukoguja, millega mootori jt osade töötemperatuuri reguleeritakse. Lõpuks on autole lisatud ka funktsioneerivad tuled, mis aga kõigest hoolimata äärmiselt kerged on. Aston Martini sõnul on tuled nende tavaliste mudelite juures kasutatavatest variantidest 30-40 protsenti kergemad. 

Salongist leiab ees ohtralt süsinikkiudu. Õhukesed ja kerged istmed on kruvitud otse põranda külge, istudes tõusevad jalad tavalisest veidi kõrgemale, meenutades niimoodi F1 ja LMP prototüüpe. Kõik kiireks sõitmiseks vajalikud nupud on paigutatud rooli peale, kust leiab ka ekraani, mis vajalikku infot kuvab. Auto keskel on ka teine veidi suurem ekraan, mis veelgi täpsemat infot edastab. Hetkel kasutab Valkyrie peeglite asemel kaameraid, kuigi see võib olenevalt riiklikest regulatsioonidest veel muutuda. 

Mõned väiksemad muudatused ootavad masinat Aston Martini sõnul veel ees, kuid suures plaanis peaks olukord hakkama stabiliseeruma. Auto tootmine peaks pihta hakkama juba järgmisel aastal.