Ka Aston Martin tahab elektriautode turule siseneda. Selleks vajalike suurte investeeringute tegemiseks kaasati projekti ka Hiina partner LeEco. LeEco on teatavasti sama ettevõte, mis pidi finantseerima ka Faraday Future'i esimese tehase ehitust, kuid pärast liialt ambitsioonikat laienemist on ettevõttel nüüd vaba raha otsas. Seda ei jätku ka Aston Martini jaoks, mistõttu otsustas Briti autotootja oma ambitsioone veidi koomale tõmmata. 

Paradoksaalsel kombel võib valmis elektriauto seeläbi aga veelgi uhkem tulla. Kuna suuremat sorti tootmise alustamiseks ressurss puudub, otsustas Aston Martin, et valmistatakse vaid 155 RapidE-d. See on esialgsest mahust vaid umbes kolmandik. Lisaks kaasab Aston Martin varasemast enam nende F1 partneri Williamsi tipptasemel insenere ja teadmisi. 

Aston Martini tegevjuht Andy Palmer sõnas, et nad otsustasid RapidE teha hästi haruldaseks. See viib loomulikult ka hinna üles, kuid haruldaste autode puhul on see klientidele aktsepteeritavam. Aston Martin on sisuliselt täiesti iseseisev autotootja, kes võtab elektriauto arendamisel sisuliselt kogu riski enda kanda. Kui esialgu taheti masin müügile tuua juba 2018. aastal, siis praegu lükati valmimise tähtaeg edasi 2019. aastasse. 

RapidE hinnad peaksid algama veidi vähem kui 200 000 naelast (225 eurot), mis on 60 000 euro võrra rohkem sisepõlemismootoriga variandist. Aston Martin aga loodab, et üle maailma õnnestub neil kallimast hinnast hoolimata siiski 155 klienti leida. 

RapidE arendamisel saadud teadmised kavatsed Aston Martin rakendada aga tulevase DBX crossoveri elektriliseks muutmisel.