Võimsama mootoriga Volvo FE

Volvo FE mudel on nüüd saadaval ka 350 hj / 1400 Nm võimsuse ja kuni üheksatonnise esiteljekoormusega. Üks Volvo Trucksi mitmekülgsemaid mudelid sobib nüüd veelgi paremini nõudlikeks transpordi¬töödeks, prügiveoks ja kergemateks ehitustöödeks. Volvo FE 350 on loodud kuni 44-tonnise autorongi kogukaalu jaoks.

„Volvo FE on paindlik ja väle veok, mis toimib sama tõhusalt nii piirkondlikus liikluses kui ka tiheda liiklusega linnatingimustes. Nüüd me laiendame selle kasutusvaldkonda aga veelgi, pakkudes suurema võimsuse ja suurema kandevõimega varianti, mis vastab paljude klientide soovidele," ütles Anders Edenholm, Volvo Trucks, FE segmendi juht.

Volvo FE 350 on loodud kuni 44-tonnise kogukaaluga autorongi jaoks ning sobib kasutamiseks nii pealisehitusega raamveokina kui ka haagise ette. Kallurid, autokraanad ja prügiautod on kõigest mõned näited kolmeteljelisest rakendusest, kus suurendatud võimsus loob vajalikud eeldused suuremaks tootlikkuseks. D8K 350 Euro 6 mootor on saadaval iga tüüpi kabiiniga, k.a madala sissepääsuga kabiiniga, ning seda on võimalik kombineerida Volvo I-Shifti või täisautomaatse käigukastiga.

Volvo FE 350 mudelit pakutakse kõigil Euro 6 turgudel. Müügiga alustatakse juuni lõpus ja tootmine algab septembris. Täpsem tooteinfo FE-seeria kohta avalikustatakse järk-järgult 2017. aasta sügise jooksul.

Samal ajal diiselküttega Volvo FE 350 tutvustamisega laiendab Volvo Trucks ka oma tootesarja nende klientide jaoks, kes eelistavad kütusena gaasi. Surumaagaasküttega Volvo FE 320 on nüüd saadaval vabalt valitava kabiinitüübiga - päevakabiin, mugavuskabiin, magamiskohaga kabiin või madala sissepääsuga kabiin.

Volvo FE 350 andmed

  • Mootor: Volvo 8-liitrine D8K Euro 6 diiselmootor võimsusega 350 hj / 1400 Nm.
  • Käigukast: Volvo automaatne I-Shifti käigukast või täisautomaatne käigukast.
  • Jõuväljavõtt: kuni 600 Nm.
  • Kabiini variandid: päevakabiin, mugavuskabiin, magamiskohaga kabiin, madala sissepääsuga kabiin.
  • Autorongi kogukaal: kuni 44 tonni.
  • Rataste konfiguratsioon: 4x2, 6x2, 6x4. Samuti saadaval 4x2 traktorina.
  • Esitelg: 7,1-9-tonnise teljekoormuse jaoks.
  • Tagatelg: 13-23-tonnise teljekoormuse jaoks.

Märksõnad: volvo
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Võimsama mootoriga Volvo FE

Volvo FE mudel on nüüd saadaval ka 350 hj / 1400 Nm võimsuse ja kuni üheksatonnise esiteljekoormusega. Üks Volvo Trucksi mitmekülgsemaid mudelid sobib nüüd veelgi paremini nõudlikeks transpordi¬töödeks, prügiveoks ja kergemateks ehitustöödeks. Volvo FE 350 on loodud kuni 44-tonnise autorongi kogukaalu jaoks.

„Volvo FE on paindlik ja väle veok, mis toimib sama tõhusalt nii piirkondlikus liikluses kui ka tiheda liiklusega linnatingimustes. Nüüd me laiendame selle kasutusvaldkonda aga veelgi, pakkudes suurema võimsuse ja suurema kandevõimega varianti, mis vastab paljude klientide soovidele," ütles Anders Edenholm, Volvo Trucks, FE segmendi juht.

Volvo FE 350 on loodud kuni 44-tonnise kogukaaluga autorongi jaoks ning sobib kasutamiseks nii pealisehitusega raamveokina kui ka haagise ette. Kallurid, autokraanad ja prügiautod on kõigest mõned näited kolmeteljelisest rakendusest, kus suurendatud võimsus loob vajalikud eeldused suuremaks tootlikkuseks. D8K 350 Euro 6 mootor on saadaval iga tüüpi kabiiniga, k.a madala sissepääsuga kabiiniga, ning seda on võimalik kombineerida Volvo I-Shifti või täisautomaatse käigukastiga.

Volvo FE 350 mudelit pakutakse kõigil Euro 6 turgudel. Müügiga alustatakse juuni lõpus ja tootmine algab septembris. Täpsem tooteinfo FE-seeria kohta avalikustatakse järk-järgult 2017. aasta sügise jooksul.

Samal ajal diiselküttega Volvo FE 350 tutvustamisega laiendab Volvo Trucks ka oma tootesarja nende klientide jaoks, kes eelistavad kütusena gaasi. Surumaagaasküttega Volvo FE 320 on nüüd saadaval vabalt valitava kabiinitüübiga - päevakabiin, mugavuskabiin, magamiskohaga kabiin või madala sissepääsuga kabiin.

Volvo FE 350 andmed

  • Mootor: Volvo 8-liitrine D8K Euro 6 diiselmootor võimsusega 350 hj / 1400 Nm.
  • Käigukast: Volvo automaatne I-Shifti käigukast või täisautomaatne käigukast.
  • Jõuväljavõtt: kuni 600 Nm.
  • Kabiini variandid: päevakabiin, mugavuskabiin, magamiskohaga kabiin, madala sissepääsuga kabiin.
  • Autorongi kogukaal: kuni 44 tonni.
  • Rataste konfiguratsioon: 4x2, 6x2, 6x4. Samuti saadaval 4x2 traktorina.
  • Esitelg: 7,1-9-tonnise teljekoormuse jaoks.
  • Tagatelg: 13-23-tonnise teljekoormuse jaoks.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Volvo Polestar tähistab juubelit, müüs oma 100 000. mudeli

Volvo kiiremate, erksamate ja sportlikmate autode alambränd Polestar tähistas just teatud mõttes juubelit, kui müügi 100 000. Polestar mudel. Alles 2015. aastal alustatud projekti järele on nõudlus aga üha kasvamas ning Volvo on kogu projektiga äärmiselt rahul. 

Käesoleva aasta esimese viie kuuga on nõudlus Volvo Polestaride järele võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kasvanud koguni 30 protsenti ning jaanuarist maini müüs Volvo üle maailma kokku 12 000 Polestar mudelit. Kõige populaarsemaks Polestar mudeliks on osutunud XC60, kuid ka XC90 ja V60 pole kaugel maas. 

Edu peamiseks põhjuseks  on Volvo hinnangul Drive-E mootorite töö optimeerimine, mis lisaks veidi suuremale jõudlusele on kaasa toonud ka parema reaktsiooni gaasipedaali vajutustele, kiirema käiguvahetuse ning meeldivama kogemuse gaasipedaali vabastamisel. 

Volvo Polestar mudelid on kõige menukamaks osutunud Hiinas, Rootsis ja USA-s. Arvestades, et Hiina ja USA on maailma kaks suurimat autoturgu, võib Volvo oma saavutustega igati rahul olla. 

Märksõnad: autouudised
polestar
Jaga:

Volvo ja Lotuse koostöö võib tuua kergemad, parema vedrustusega autod

Volvo ja nüüd juba ka Lotuse omanik Geely kavatseb lähiajal tõenäoliselt suurendada investeeringuid Volvo sportlikemaid mudeleid välja töötavasse Polestar alambrändi. Lotuse ostuga on Geely ja ka Volvo jaoks avanenud võimalus võtta kasutusele Lotuse poolt välja töötatud lahendused, seda eriti vedrustuse osas. 

Volvo uue XC60 sõidudünaamikaga tegeleva inseneri Roger Wallgreni sõnul saavad nad Lotuse kogemusi ja ekspertiisi peaaegu igal pool kasutada ning Lotuse kasutatavad võtted on autotööstuses laialdaselt tunnustatud. 

Kuna tehing on alles võrdlemisi värske, siis mingeid lõplikke otsuseid pole ilmselgelt tehtud, küll aga võiks Lotus Wallgreni sõnul Volvot aidata kergema kerestruktuuri loomisel, samuti on neil suurepärased teadmised vedrustuse disainil. Lisaks oleks loogiline, kui Lotus ja Polestar omavahel mingil määral koostööd teeksid. 

Geelyl on Volvo tulevaste mudelitega suured ambitsioonid ning Lotuse mõju võib juba niigi head ja populaarsed mudelid veelgi paremaks ja ihaldusväärsemaks muuta. Kahepoolse koostöö abil võiks teatavast stagnatsioonist välja tulla ka Lotus, kes suurema kontserni suurematele ressurssidele ligi pääsedes samuti taas õitsele võiks puhakeda. 

Märksõnad: autouudised
xc60 polestar lotus geely
Jaga:

Volvo alustas Hiinas valmiva S90 tippmudeli Euroopasse eksportimisega

Volvo saadab nüüd Hiinas toodetava S90 tippmudeli Vanasse Maailma. Esimesed autod jõuavad täna Belgiasse Zeebrugge’i sadamasse.

Autod näevad ilmavalgust Põhja-Hiinas Daqingis. Rootslased kolisid Hiinasse, et vabastada koduriigis Torslanda tehases pinda XC90 ja XC60 linnamaasturitele. Volvo alustas eksporditavate S90 mudelite tootmist novembris.

2015. aastal alustas Volvo Hiinas valminud S60 ekspordimist USAsse ning tootjast sai esimene Lääne autotootja, mis saadab luksusautosid Hiinast välja. S90 jõuab USAsse juunikuus.

Volvo kasutab autode transportimiseks hiljuti avatud Hiina-Euroopa raudteed. Rootslaste sõnul vähendab see transpordile kuluvat aega kahe kolmandiku võrra, kui võrrelda seda mereteega. S90 jõuavad Euroopasse 20 päevaga. Rongid võtavad peale 120 autot ning praegu väljuvad nad Daqingi tehasest kord nädalast. Tootmise suurenedes võib liiklus tihedamaks muutuda.

Märksõnad: autouudised
Jaga: