Volvo FH ja FH16 veokite eriseeria – Volvo Ocean Race Limited Edition

Inspireerituna sügisel stardipaugu saavast Volvo Ocean Race regatist, on Volvo FH ja Volvo FH16 nüüd saadaval regati eksklusiivse eriseeriana. Volvo Ocean Race Limited Edition 2017–2018 erimudel ühendab endas tipptasemel varustust ja maksimaalset mugavust ning ainulaadset disaini.

"Seiklus, võistlusjanu ja progressiivsus ... Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 eriseeriat iseloomustavad kõik need väärtused, mis regatti ennastki. Oleme loonud veoki, mis on vaatamisväärsus iseenesest, juhtidele, kes enda ameti ja veoki üle uhkust tunnevad ning kellele on meelt mööda vaid parimatest parim," sõnab Volvo Trucksi pinnamaterjalide ekspert Helene Fredäng.

Volvo disainerid kasutasid veoki kujundamisel disainikeelt, mis oma merekaartide ja mustritega viitab Volvo Ocean Race regatile. Väljasõidu ja maabumise sadamad - Alicante ja Haag - on andnud inspiratsiooni nii veoki sise- kui välispindade värvipaletile.

Võimas välimus. Välismuljes rõhutavad veoki seost Volvo Ocean Race regatiga väljendusrikkad mustrid, milles punane siksak-muster püüab pilku kontrastis kroomi ja mustaga. Volvo Ocean Race regati nimi on selgelt näha nii Globetrotteri märgil kui kabiini külgedel asuvatel embleemidel. Täienduseks Volvo kabiini värvivalikule pakutakse kahte eksklusiivselt metalliktoonides varianti - soe liivakarva Shimmering Gold ja jääsinine Cool Breeze Metallic.

Soe sisemus. Terviklikud värvi- ja disainivõtted jätkuvad ka veokijuhi õdusas töökeskkonnas, kus esmaklassiline mugavus on ühendatud tipptasemel materjalidega ja lõpuni läbimõeldud pisiasjadega. Astmelaud, käepidemed, uksepaneelid, põrandakatted, rool, panipaigad ja tekstiilmaterjal on kujundatud nii, et selles peegeldub meri ja purjetamine. Näiteks on õhutusega juhiistmel liivakarva ehtsast nahast polster, sinised elemendid ja diskreetne punane siksakõmblus. Seljatoel on merekaart, millel näha seekordse Volvo Ocean Race regati algus- ja lõppsadamad. Samalaadne stiliseeritud kaardimuster kordub kardinal ning kardinapaeltel kohtame tuttavat siksakõmblust.

Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 erimudelile pakume kahte lisapaketti. Jõudluspakett annab Volvo FH kliendile võimaluse valida võimsama 13-liitrise 500- või 540- hobujõulise mootori, Volvo I-Shift Dual Clutch käigukasti ja mootoripiduri (retarderi). Ohutuspakett, mida pakume nii Volvo FH kui ka Volvo FH16 mudelile, sisaldab näiteks turvasignalisatsiooni, lukustatavat seifi, reavahetuse abisüsteemi, juhi valvsusabisüsteemi ja isekohanduvat kiirushoidikut.

"Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 erimudeli pakkumine on läbinisti suurepärane, seda ka ohutuse mõttes. Tänu kõikehõlmavale ohutuspaketile teeme juhi, veose ja kaasliiklejate turvalisuse ja liiklusohutuse maksimeerimise köitvaks ja lihtsaks," ütleb Volvo Trucksi liiklus- ja tooteohutuse direktor Carl Johan Almqvist.

Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 mudeleid toodetakse vaid loetud arv ja müüakse piiratud aja jooksul.

Faktid
Erimudel Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 on saadaval:
• Volvo FH Globetrotter või Globetrotter XL kabiinile ja erineva jõudlusega mootoritele.
• Volvo FH16 Globetrotter või Globetrotter XL kabiinile ja erineva jõudlusega mootoritele.

Valikud
• Ohutuspakett: juhi turvapadi, reavahetuse abisüsteem, juhi valvsusabisüsteem, adaptiivne kiirushoidik automaatse pidurdamisega, turvasignalisatsioon, seif, lamineeritud külgaknad, kaugjuhitav pealüliti, punased turvavööd.

• Jõudluspakett (ainult Volvo FH): Volvo D13 500- või 540-hobujõuline mootor, Volvo I-Shift Dual Clutch käigukast ja mootoripidur (retarder).

Märksõnad: volvo
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Volvo elektribussid stardivad Luksemburgi tänavatel

Juuni algul alustasid Luksemburgis Differdange'i linnas tööd Volvo esimesed täielikult elektritoitel sõitvad bussid. Bussioperaatori Sales-Lentz bussiparki kuulub nüüd 4 Volvo elektribussi, 12 elektrihübriidi ja 30 hübriidi.


„Volvo 7900 elektribusside liinilesaatmine on meile järjekordne tähtis samm puhtama ja vaiksema linnakeskkonna ning mõnusama ühistranspordi suunas, mille poole me ju püüdleme. Koos Differdange'i ja Sales-Lentziga oleme ühistranspordi järgmise põlvkonna eestvedajad," lausub ettevõtte Volvo Buses president Håkan Agnevall.

Differdange'i eriline huvi elektribusside vastu tuleneb linna ambitsioonikast säästva arengu kavast, milles ühistranspordil on oluline roll. Nelja elektribussi kasutatakse neljal marsruudil, mille pikkus on 8-9,5 km. Iga buss sõidab u 25 minutit, misjärel toimub lõpp-peatuses 3-6 minuti jooksul kiirlaadimine avatud liidese OppCharge kaudu (laadimine esimesel võimalusel), mis vastab Euroopa Autotootjate Liidu ACEA soovitustele. Differdange'i laadimisjaamad tarnis Heliox.

„Täielikult elektritoitel sõitvad bussid olid loogiline jätk elektrihübriididele, ning kannavad meie linnaliikluse säästliku arengu strateegia ideed edasi. 2016. aasta septembri algul käivitas Sales-Lentz Autocars rohelise linnaliikluse suurprojekti: Differdange'i linnale hangiti 12-meetrised täielikult elektritoitel sõitvad liinibussid. Kasutuselevõtt: 2. mai 2017. On väga põnev, kuna viisime selle muudatuse ellu täpselt 9 kuuga tänu tugevale meeskonnatööle, millesse panustasid Volvo Göteborg, Volvo kompetentsikeskus Luksemburgis, Differdange'i linn, Heliox, ElectroWatt, Sales-Lentzi tehnikaosakond ja paljud teised partnerid," sõnab Sales-Lentzi direktor Jos Sales.

„Sales-Lentz on alati uued tehnoloogiad varakult kasutusele võtnud. Meil kui ühistranspordi operaatoril on oluline roll - saadame signaali tarnijatele: bussitootjatele, tarkvaraarendajatele, et nad töötaksid välja uued turu vajadustele vastavad tehnoloogiad. Olles tihedas kontaktis nii avaliku kui erasektori mobiilsuslahendustega, näeme end Sales-Lentzis arendustöö partnerina ja ettevõtjana, kes on valmis säästvasse mobiilsusesse investeerima," ütleb Sales-Lentzi tegevjuht Wolfgang Schroeder.

Peale täielikult elektritoitel sõitvate Volvo 7900 busside pakub Volvo Buses tervet rida elektrisõidukeid, sh hübriid- ja elektrihübriidbusse (plug-in). Kokku on ettevõte praeguseks üle maailma müünud rohkem kui 3300 Volvo elektribussi.

Volvo 7900 elektribuss
• Täielikult elektri jõul liikuv kaheteljeline 12-meetrine madalapõhjaline kolme uksega linnaliinibuss.
• 80% väiksem energiatarbimine kui võrreldaval diiselmootoriga bussil.
• Vaikne, heitgaasideta.
• Varustatud elektrimootori ja liitiumioonakuga.
• Aku laadimine toimub lõpp-peatuses ning sellele kulub vaid 3-6 minutit*.
• Mahutab 85 reisijat.

* Laadimiseks kuluv aeg varieerub olenevalt topograafilistest ning koormuse ja ilmastikuga seotud asjaoludest.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Võimsama mootoriga Volvo FE

Volvo FE mudel on nüüd saadaval ka 350 hj / 1400 Nm võimsuse ja kuni üheksatonnise esiteljekoormusega. Üks Volvo Trucksi mitmekülgsemaid mudelid sobib nüüd veelgi paremini nõudlikeks transpordi¬töödeks, prügiveoks ja kergemateks ehitustöödeks. Volvo FE 350 on loodud kuni 44-tonnise autorongi kogukaalu jaoks.

„Volvo FE on paindlik ja väle veok, mis toimib sama tõhusalt nii piirkondlikus liikluses kui ka tiheda liiklusega linnatingimustes. Nüüd me laiendame selle kasutusvaldkonda aga veelgi, pakkudes suurema võimsuse ja suurema kandevõimega varianti, mis vastab paljude klientide soovidele," ütles Anders Edenholm, Volvo Trucks, FE segmendi juht.

Volvo FE 350 on loodud kuni 44-tonnise kogukaaluga autorongi jaoks ning sobib kasutamiseks nii pealisehitusega raamveokina kui ka haagise ette. Kallurid, autokraanad ja prügiautod on kõigest mõned näited kolmeteljelisest rakendusest, kus suurendatud võimsus loob vajalikud eeldused suuremaks tootlikkuseks. D8K 350 Euro 6 mootor on saadaval iga tüüpi kabiiniga, k.a madala sissepääsuga kabiiniga, ning seda on võimalik kombineerida Volvo I-Shifti või täisautomaatse käigukastiga.

Volvo FE 350 mudelit pakutakse kõigil Euro 6 turgudel. Müügiga alustatakse juuni lõpus ja tootmine algab septembris. Täpsem tooteinfo FE-seeria kohta avalikustatakse järk-järgult 2017. aasta sügise jooksul.

Samal ajal diiselküttega Volvo FE 350 tutvustamisega laiendab Volvo Trucks ka oma tootesarja nende klientide jaoks, kes eelistavad kütusena gaasi. Surumaagaasküttega Volvo FE 320 on nüüd saadaval vabalt valitava kabiinitüübiga - päevakabiin, mugavuskabiin, magamiskohaga kabiin või madala sissepääsuga kabiin.

Volvo FE 350 andmed

  • Mootor: Volvo 8-liitrine D8K Euro 6 diiselmootor võimsusega 350 hj / 1400 Nm.
  • Käigukast: Volvo automaatne I-Shifti käigukast või täisautomaatne käigukast.
  • Jõuväljavõtt: kuni 600 Nm.
  • Kabiini variandid: päevakabiin, mugavuskabiin, magamiskohaga kabiin, madala sissepääsuga kabiin.
  • Autorongi kogukaal: kuni 44 tonni.
  • Rataste konfiguratsioon: 4x2, 6x2, 6x4. Samuti saadaval 4x2 traktorina.
  • Esitelg: 7,1-9-tonnise teljekoormuse jaoks.
  • Tagatelg: 13-23-tonnise teljekoormuse jaoks.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Volvo Polestar tähistab juubelit, müüs oma 100 000. mudeli

Volvo kiiremate, erksamate ja sportlikmate autode alambränd Polestar tähistas just teatud mõttes juubelit, kui müügi 100 000. Polestar mudel. Alles 2015. aastal alustatud projekti järele on nõudlus aga üha kasvamas ning Volvo on kogu projektiga äärmiselt rahul. 

Käesoleva aasta esimese viie kuuga on nõudlus Volvo Polestaride järele võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kasvanud koguni 30 protsenti ning jaanuarist maini müüs Volvo üle maailma kokku 12 000 Polestar mudelit. Kõige populaarsemaks Polestar mudeliks on osutunud XC60, kuid ka XC90 ja V60 pole kaugel maas. 

Edu peamiseks põhjuseks  on Volvo hinnangul Drive-E mootorite töö optimeerimine, mis lisaks veidi suuremale jõudlusele on kaasa toonud ka parema reaktsiooni gaasipedaali vajutustele, kiirema käiguvahetuse ning meeldivama kogemuse gaasipedaali vabastamisel. 

Volvo Polestar mudelid on kõige menukamaks osutunud Hiinas, Rootsis ja USA-s. Arvestades, et Hiina ja USA on maailma kaks suurimat autoturgu, võib Volvo oma saavutustega igati rahul olla. 

Märksõnad: autouudised
polestar
Jaga:

Volvo ja Lotuse koostöö võib tuua kergemad, parema vedrustusega autod

Volvo ja nüüd juba ka Lotuse omanik Geely kavatseb lähiajal tõenäoliselt suurendada investeeringuid Volvo sportlikemaid mudeleid välja töötavasse Polestar alambrändi. Lotuse ostuga on Geely ja ka Volvo jaoks avanenud võimalus võtta kasutusele Lotuse poolt välja töötatud lahendused, seda eriti vedrustuse osas. 

Volvo uue XC60 sõidudünaamikaga tegeleva inseneri Roger Wallgreni sõnul saavad nad Lotuse kogemusi ja ekspertiisi peaaegu igal pool kasutada ning Lotuse kasutatavad võtted on autotööstuses laialdaselt tunnustatud. 

Kuna tehing on alles võrdlemisi värske, siis mingeid lõplikke otsuseid pole ilmselgelt tehtud, küll aga võiks Lotus Wallgreni sõnul Volvot aidata kergema kerestruktuuri loomisel, samuti on neil suurepärased teadmised vedrustuse disainil. Lisaks oleks loogiline, kui Lotus ja Polestar omavahel mingil määral koostööd teeksid. 

Geelyl on Volvo tulevaste mudelitega suured ambitsioonid ning Lotuse mõju võib juba niigi head ja populaarsed mudelid veelgi paremaks ja ihaldusväärsemaks muuta. Kahepoolse koostöö abil võiks teatavast stagnatsioonist välja tulla ka Lotus, kes suurema kontserni suurematele ressurssidele ligi pääsedes samuti taas õitsele võiks puhakeda. 

Märksõnad: autouudised
xc60 polestar lotus geely
Jaga: