Suurbritannias keelati Volvo jalgrattareklaam

Volvo “Lifepaint” reklaam võitis 2015. aasta Cannes’ loomingufestivalil kaks kõrget auhinda, kuid sellest hoolimata ei ole see Suurbritannia võimude hinnangul aus ja tõepärane.

Suurbritannia amet, mis hindab reklaamide sisu, süvenes reklaami pärast inimeste poolseid kaebusi ning leidis, et seal reklaamitava helkurvärvi “Lifepaint” võime inimesi pimedas helendama panna pole reaalsusega kooskõlas.

Reklaamis näidatakse, kuidas ratturid piserdavad “Lifepainti” riietele ja ratastele ning sõidavad pimedas ringi nagu laternad. Ameti uurimisel selgus, et rattad pandi helendama mitte riietele mõeldud “Lifepainti”, vaid Volvo teise toote Albedo 100ga.


Volvo võttis ameti tagasiside kuulda ning lubas reklaami muuta selgemaks ja üheselt mõistetavaks. Tootja lisas, et ka “Lifepainti” kasutades saab saavutada reklaamis nähtud tulemuse, kuid see kulub kiiremini maha.

Märksõnad: volvo
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Volvo alustab Indias XC90 tootmisega

Sellal kui GM mõlgutab Indiast kolimise mõtteid teatas Volvo, et alustab enne aasta lõppu suurriigis XC90 tootmist.

Selleks, et kahekordistada tippmudeli müüki, alustatakse Lõuna-Indias Bangalore lähedal XC90ga kokku panemisega veel sel aastal. Tehas suudab valmistada Volvo SPA arhitektuuril põhinevaid mudeleid. Peale XC90 on sellele ehitatud ka S90 sedaan ja uue põlvkonna XC60.

India luksusautode turg on veel võrdlemisi väike, kuid see peaks järgnevatel aastatel jõudsalt kasvama. Hetkel omab Volvo sellest segmendist viit protsenti. 2020. aastaks peaks see olema kümne juures. Mullu müüs Rootsi tootja 1400 autot. Seda on 24% rohkem kui aasta varem. Selle aasta nelja kuuga on kasvanud 35%.


Volvo Cars’i tegevjuht Hakan Samuelsson ütles, et neil on hea meel alustada Indias autode tootmisega. “Autode kokku panemine Indias on meie jaoks suur asi. Nii saame kasvatada enda rolli aina laieneval luksusautode turul.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Suurbritannias keelati Volvo jalgrattareklaam

Volvo “Lifepaint” reklaam võitis 2015. aasta Cannes’ loomingufestivalil kaks kõrget auhinda, kuid sellest hoolimata ei ole see Suurbritannia võimude hinnangul aus ja tõepärane.

Suurbritannia amet, mis hindab reklaamide sisu, süvenes reklaami pärast inimeste poolseid kaebusi ning leidis, et seal reklaamitava helkurvärvi “Lifepaint” võime inimesi pimedas helendama panna pole reaalsusega kooskõlas.

Reklaamis näidatakse, kuidas ratturid piserdavad “Lifepainti” riietele ja ratastele ning sõidavad pimedas ringi nagu laternad. Ameti uurimisel selgus, et rattad pandi helendama mitte riietele mõeldud “Lifepainti”, vaid Volvo teise toote Albedo 100ga.


Volvo võttis ameti tagasiside kuulda ning lubas reklaami muuta selgemaks ja üheselt mõistetavaks. Tootja lisas, et ka “Lifepainti” kasutades saab saavutada reklaamis nähtud tulemuse, kuid see kulub kiiremini maha.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Volvo Buses UITP messil: Keskendume elektrisõidukitele puhtama ja vaiksema linnaliikluse nimel

Volvo Buses jätkab elektrisõidukite pakkumist, et vastata üleilmsele nõudlusele kestlike lahenduste järele. See oli ettevõtte peamine sõnum Rahvusvahelise Ühistranspordi Liidu UITP maailmakongressil ja messil Montréalis 14.–17. mail.

Elektribusside müügiga on jõutud 4250 ühikuni ning Volvo ja tema Põhja-Ameerika tütarfirma Nova Bus hoiavad maailmas selles valdkonnas esikohta. Kõige uuem mudel, mida tutvustati, on Nova Busi täielikult elektritoitel sõitev buss.

„Meil on ühiskonna ees vastutus, kuna oleme üks suuremaid linnaliini- ja kaugsõidubussi tootjaid maailmas. Usume, et suudame teedrajavate uuendustega jätkusuutliku transpordi osas sõna sekka öelda," sõnas ettevõtte Volvo Buses president Håkan Agnevall.

Seni on Volvo Buses kaubamärgi alt müüdud üle 3300 hübriid-, elektrihübriid- ja täielikult elektritoitel sõitva bussi ning tütarettevõte Nova Bus omakorda veel 950 hübriidbussi. Selle aasta alguses sai Volvo suurima ühekordse elektrihübriidide tellimuse, kui Belgia linnad Namur ja Charleroi tellisid kokku 90 bussi. Kõige värskem tooteuudis on elektrimootoriga 12,2 m pikkune buss - Nova Busi mudel LFSe -, mida ka UITP messil näha saab. Esimesed kolm neist hakkavad maikuus sõitma Montréali tänavatel.

Nii nagu Volvo elektri- ja elektrihübriidbussidel, nii laetakse ka Nova Busi LFSe mudelite akud kiiresti pantograafi abil, milleks vajaminev on paigaldatud bussi katusele. Ühest 3- kuni 6-minutilisest laadimisest piisab ligikaudu 15 km teenindamiseks. Laadimisjaam kasutab ühist liidest - OppCharge -, mille Volvo koos Siemensi ja ABB-ga välja töötas, ning tänu sellele saavad erinevat tüüpi elektribussid kasutada ühte ja sama laadimisjaama. Sellise OppCharge'i jaamaga saab tutvuda ka messil Volvo paviljonis.

Külastajad said messipaviljonis interaktiivsete ettekannete ja väljapaneku abil näha-kuulda, kuidas uuendusmeelsed linnad kõikjal maailmas keskkonnaküsimustega hakkama saavad.

Müra, saaste, linna areng, ohutus ja elektritranspordilahenduste kasutamine on vaid mõned teemad, mida käsitletakse.

Oma kodulinnas Göteborgis on Volvo üks ElectriCity algatuse eestvedajaid ja tänu sellele ühtlasi ka UITP auhindade finalist. ElectriCity võistleb funktsionaalsuse ja tehnoloogilise kompetentsi kategoorias.

Messi Põhja-Ameerika paviljonis näitas Nova Bus uut linnahübriidbussi. Ettevõtte Volvo Buses teine Põhja-Ameerika tütarettevõte Prevost esitleb pendelrändeks sobivat mudelit Prevost X3-45.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Volvo tegevjuhi sõnul võivad praegused diiselmootorid jääda nende viimaseks

Volvo võttis sellest aastast üsna avalikult ja agressiivselt suuna elektriautodele. Nüüd teatas Volvo tegevjuht Hakan Samuelsson, et koos sellega hakatakse tasapisi vähendama investeeringuid sisepõlemismootoritesse. 

See tähendab, et Volvo praegune diiselmootorite põlvkond võib suure tõenäosusega jääda ka viimaseks. Samuelsson ütles, et tänast olukorda vaadates, siis uusi diiselmootoreid ei hakata enam arendama, kuigi hiljem Samuelsson natuke leebus ja ütles, et ta arutles niiöelda valjult erinevaid ideid ja lõplikke otsuseid pole veel tehtud. 

Samuelssoni praeguse plaani järgi jätkatakse olemasolevate jõuallikate efektiivsemaks muutmist, kuid kuna need on niigi uued mootorid, pole hetkel radikaalseid uuendusi vaja. Praegused mootorid peaksid Volvo autode juurest olulist rolli mängima kuna 2023. aastani, kuigi juba 2020. aastast kehtestab Euroopa Liit uued regulatsioonid, mille täitmiseks kulub ebamõistlikult palju ressurssi. 

Selle asemel püüab Volvo üha enam panustada elektrimootoritele, olgu need siis täieliku elektriauto sees või sisepõlemismootoril hübriidversioonina abis. Samuelsson tunnustas ka Teslat, kes on loonud sellised elektriautod, mille nimel inimesed on valmis järjekorras ootama. Samas usub mees, et Volvo suudab Teslaga konkureerida nii kvaliteedi kui ka atraktiivse disaini osas. 

Märksõnad: autouudised
samuelsson diiselmootor elektriauto
Jaga: