Volkswagen avalikustas tiiseri T-Roc’ist

Volkswagen T-Roc’i debüüdini jääb vähem kui 20 päeva ning Saksa tootja arvas, et nüüd on õige aeg avalikustada esimene tiiser väikecrossoverist.

Täies hiilguses T-Roc’i näeb septembris Frankfurdi autonäitusel. Tootja on siiani öelnud, et siis saab näha nende kohta“üllatavalt progressiivset disaini”. Nissan Juke’i rivaal on nagu linnamaasturite Polo. Baaslinnamaastur on Tiguanist märkimisväärselt pisem.

Paindlikule MQB platvormile rajatud T-Roc saab kasutada Polo ja Golfi detaile ja lahendusi. Loomulikult ka nende mootoreid.

Volkswagen võib maha saada ka T-Roc R versiooniga, mis kasutab 2-liitrist bensiini neelavat turbomootorit. See sama ajam toodab Golf R’is 310 hj (228 kW) ja 400 Nm. T-Roc’ist võib ka saada esimene Volkswagen, mis kasutab 48-voldist hübriidülekannet.

Märksõnad: volkswagen
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Volkswagen avaldas varsti debüteeriva T-Roci meelitusvideo

Volkswagen esitles T-Roc ideeautot juba 2014. aastal. Aasta lõpus jõuab see ka tootmisse ning esimeste edasimüüjate kätte. Nagu ikka, on ka Volkswagen tootmisse mineva auto disaini suure saladuseloori all hoidnud, kuid just avaldatud meelitusvideost on näha, et päris seebikarbiks seda muudetud ei ole ning T-Roc säilitab mõned ideeautol kujutatud julgemad jooned. 

Volkswageni sõnul peaks T-Roc olema justkui kooslus suurest ja mugavast linnamaasturist, mis samal ajal säilitab sportlikumate mudelite nobeduse. Autotootja sõnul peaks seda väljendama ka auto disain, mis hõlmab endas nii maastikuautodel kasutatavaid elemente kui ka linnaliiklusesse sobivad dünaamilisust ja voolujoonelisust. 

Volkswagen T-Roci esitlus toimub 23. augustil ning kuigi antud meelitusvideost on raske autost väga head ülevaadet saada, jääb siiski mulje, et auto disain on konkreetne ja Volkswagenite kohta igati julge. Seda on ka vaja, arvestades, et masin peaks otseselt konkureerima hakkama Nissan Jukega. 

Märksõnad: autouudised
t-roc juke
Jaga:

Volkswageni elektriautod peaksid hakkama maailma vallutama juba 2020. aastal

Volkswagen lööb oma elektriautode programmile tõsiselt hääled sisse järgmise kümnendi alguses. Juba 2020. aastal peaks müüki tulema seni esitletud I.D. ideeautodest esimene, ehk lihtsalt I.D. või misiganes nime masin lõpuks tootmisse jõudes kandma hakkab. 

Kui I.D. suunatakse esmalt pigem Euroopa turule ning võibolla ka Aasiasse, siis üsna peatselt järgneb sellele Volkswageni elektriline crossover, mida hetkel tuntakse nime I.D. Crozz all. See peaks salongidesse jõudma juba 2020. aasta lõpus või 2021. aasta alguses. I.D. Crozz jõuab esimese elektrilise Volkswagenina ka Põhja-Ameerikasse, kus jätkuvalt kasvab nõudlus suuremate mudelite järele. 

Autode sõiduulatused peaksid anonüümsete allikate sõnul jääma samasse suurusjärku nagu ka ideeautodel. Kui I.D. peaks Euroopa testtsükli järgi suutma sõita 600 km kaugusele, siis I.D. Crozzi sõiduulatus jääb mõnevõrra tagasihoidlikuma 500 km kanti. Siinkohal tasuks kindlasti meeles pidada, et Euroopa testimisstandard on näiteks USA omast mõnevõrra leebem ning reaalses elus päris nii kaugele sõita ei saa. Varasemate näidete põhjal peaks reaalsete numbrite saavutamiseks ametlikest sõiduulatustest veerandi kuni kolmandiku maha võtma. 

Sellest hoolimata on mõlemad mudelid sõiduulatuse poolest teiste sellel ajal turule tulevate masinatega konkurentsivõimelised ning, mis eriti üllatav, esialgsete andmete põhjal võiks näiteks I.D. Crozzi hind olla Tesla Model 3-st 8000 dollari võrra odavam, ehk auto baashind jääda 27 000 dollari (23 000 euro) kanti. Ehkki akude suurusest pole sellise hinnataseme juures konkreetselt räägitud, tundub realistlik, et nii odav võiks olla ehk vaid mudelite baasversioon, mis on ka mõnevõrra väiksema akublokiga. 

Märksõnad: autouudised
elektriauto i.d i.d. crozz
Jaga:

Volkswagenist saab Euro 2020 jalgpallivõistluste autosponsor

Volkswagen Grupist saab UEFA Euroopa meistrivõistluste autosponsor ning sakslased vahetavad välja Hyundai.

Jalgpalli populaarsus vaevalt keegi kahtleb. Volkswagen näeb selles head võimalust, kuidas diisliskandaali järgselt mainet parandada. Tootja ütles, et nad kasutavad jalgpallivõistlusi uue I.D. elektriauto tutvustamiseks.

Hyundai oli 2016. aasta võistluste autopartner. Nende autod ja bussid sõidutasid Prantsusmaal võistluste ametnikke ja tähtsaid külalisi. Volkswagen on ka nüüd Saksamaa rahvuskoondise sponsor.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Škoda Karoq võib teise nimega Lõuna-Ameerikas jõuda

Volkswagen registreeris Brasiilias nime Tharu. See võib tähendada, et Škoda Karoq jõuab uue nime all Lõuna-Ameerikasse.

Portaal AutoPapo kirjutab, et nime saab uus müügile tulev linnamaastur ning selleks sõidukiks ei saa olema T-Roc, mida toodetakse Argentiinas ja Hiinas. Portaal kirjutab, et selle linnamaastur ehitab Škoda. Väljaanne lisas, et Škoda juba ehitas selle linnamaasturi ning see ongi Karoq.

See mudel tuleb suurem kui T-Roc ning sellest ka ruumikam, kuid see-eest odavam. Seetõttu sobib selline auto väga hästi Lõuna-Ameerikasse. Ka Volkswagen Tharut hakatakse Argentiinas kokku panema.

Uus keskklassi crossover peaks kasutama 1,4-liitrist TSI mootorit, mis toodab 150 hobujõudu (112 kW).

Märksõnad: autouudised
Jaga: