Volkswagen lubab, et nende elektriautod tulevad tavaautode hinnaga

Volkswageni elektriauto projekti juht Christian Senger ütles Auto Shanghai näitusel, kus esitleti rohkelt rohelisi sõidukeid, et nende elektrimudelite hinnad jäävad samasse vahemikku maavarasid põletavate mudelitega.

Arvestades, et elektriautode osad maksavad märkimisväärselt rohkem, on tegu väga julge lubadusega. “Pakkudes inimestele elektriautosid sama hinnaga, mis sisepõlemismootoriga autosid, muutub olukord turul,” ütles Senger. “Me töötame Volkswagenit ümber ning selleks on vaja sisepõlemismootorite juurest edasi astuda.”

Selline uudis meeldib vaevalt vähestele elektriautode tootjatele, eriti veel Teslal, mis müüs enda mudeleid üsna kallilt. Lisaks vajati Model 3 tootmiseks ettemaksu ja eeltellimusi.


Volkswagen on oma nägemust elektrisõidukitest näidanud I.D. ideeautode abil ning tootja vihjab, et septembris Frankfurdis näeb midagi suuremat.

Märksõnad: volkswagen
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Volkswagen Sedric kujutab autonoomset tulevikku

Mäletatavasti näitas Volkswagen märtsis esimesi fotosid isesõitvast ideeautost Sedric, mis on algusest peale disainitud inimeste võimalikult mugavaks ja meeldivaks transpordiks. Möödunud nädalavahetusel toodi masin Shanghai autonäituse raames ka reaalselt inimeste ette. 

Tegu on mõnes mõttes omapärase masinaga, kuna masin on disainitud VW Grupi poolt ning seda ei saa hetkel siduda ühegi konkreetse VW Gruppi kuuluva brändiga. Sedricust peaks praeguste plaanide kohaselt saama justkui platvorm, millele ehitatakse erinevatele brändidele ja erinevatele sihtgruppidele suunatud isesõitvad masinad. 

Isesõitva autoga liiklemine võiks peaks VW sõnul olema võimalikult lihtne. Koostöös nutikellade valmistaja Mobvoiga valmistab Volkswagen ette digitaalset kasutajaliigest, millega autot juhtida saaks. Praeguse visiooni kohaselt võiks sõit alata ainult ühe nupuvajutusega, ehkk kuidagi peab masinale ka sihtkoha teada andma. 

Märksõnad: autouudised
sedric isesõitev auto vw grupp
Jaga:

Volkswagen lubab, et nende elektriautod tulevad tavaautode hinnaga

Volkswageni elektriauto projekti juht Christian Senger ütles Auto Shanghai näitusel, kus esitleti rohkelt rohelisi sõidukeid, et nende elektrimudelite hinnad jäävad samasse vahemikku maavarasid põletavate mudelitega.

Arvestades, et elektriautode osad maksavad märkimisväärselt rohkem, on tegu väga julge lubadusega. “Pakkudes inimestele elektriautosid sama hinnaga, mis sisepõlemismootoriga autosid, muutub olukord turul,” ütles Senger. “Me töötame Volkswagenit ümber ning selleks on vaja sisepõlemismootorite juurest edasi astuda.”

Selline uudis meeldib vaevalt vähestele elektriautode tootjatele, eriti veel Teslal, mis müüs enda mudeleid üsna kallilt. Lisaks vajati Model 3 tootmiseks ettemaksu ja eeltellimusi.


Volkswagen on oma nägemust elektrisõidukitest näidanud I.D. ideeautode abil ning tootja vihjab, et septembris Frankfurdis näeb midagi suuremat.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Fotod: Volkswagen I.D. Crozz ideeauto

Volkswagen tutvustas kolmandat I.D. kontseptsiooni. Crozz on elektril töötav crossover, mis ehitatakse elektrisõidukite jaoks arendatud MEB platvormile.

Muutub aina tavapärasemaks, et igal tootjal on oma crossover kupee. Volkswagen ehitas ideeauto, millest kasvab välja trendikas linnamaastur. Crozzil on futuristlikud silmad ning peenikesed ja tagaosale küündivad LED tagatuled. Insenerid jätsid kahe telje vahele võimalikult palju ruumi, et auto salong saaks mahukas.

Seest peaks olema langevast katusest hoolimata piisavalt ruumi tagareisijatele. B-piilarite puudumine ning liuguksed peaksid tagaistmel koha sisse võtmise lihtsaks tegema. Suurt panoraamkatust läbivad LEDide read. Neid saab viipeliigutusi kasutades kasutada salongi valgustamiseks.

Salongist leiab väga vähe nuppe ja lüliteid, neid asendab 10,2-tolline puuteekraan ja kõik vajalikud näidud ja spidomeeter kuvatakse 5,8-tollisele ekraanile.

Volkswagenit viivad edasi kaks elektrimootorit, mis toodavad 302 hj (225 kW). Neist 101 hj (75 kW) jõuab esi-, 201 hj (150 kW) tagasilda. Ideeauto tippkiirus on 180 km/h. Auto massist 48% on esisillal. Tootja sõnul sarnaneb masina juhitavus Golf GTI omaga.

Crozzil on 81 kWh aku ja see võimaldab läbida kuni 500 kilomeetrit. Kiirlaadimist kasutades täitub kau 80%-ni poole tunniga.


Esimene seeriatoodetav MEB platvormile ehitatav elektriline Volkswagen jõuab müügile 2020. aastal.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Tänasest saab Eestis tellida VW uut mudelit Arteon

Volkswagen alustas tänavusel Genfi autonäitusel esitletud uusima avangardistliku gran turismo Arteon eelmüüki. Esimesed kliendid peaksid auto kätte saama juuli alguses.

Nii Arteon kui Arteon R-Line on saadaval bensiini- ja diiselmootoritega võimsusega kuni 206 kW (280 hj) TSI või 176 kW (240 hj) TDI mootori puhul. Mõlemad tippversioonid on standardvarustuses kahe siduriga käigukasti (DSG) ja 4Motion nelikveoga.

Arteon esindab Volkswageni nägemust preemiumautost, milles on kombineeritud klassikalise sportauto disainielemendid laugpärakere elegantsi ja ruumikusega. See on kombinatsioon emotsionaalsest disainist, sportlikust karismast, äärmisest paindlikkusest ning ruumikusest – teljevahe on tervelt 2841 mm ning pagasit mahub autosse 563-1557 liitrit. Tehnilise poole pealt väärivad uue Volkswageni puhul märkimist esi- või nelikvedu ning digitaalnäidikud ja -juhtseadised. Varustusse kuuluvad muuhulgas digitaalne näidikuplokk Active Info Display, esiklaasinäidik, 9,2-tollise klaasekraaniga uus infolustisüsteem Discover Pro ja viipejuhtimine.

Arteoni uuenduslikud juhiabi- ja mugavussüsteemid on avangardsele kontseptsioonile väärikateks kaaslasteks. Seda illustreerivad hästi kolm uut tehnoloogiat. Uusima põlvkonna pikivaheregulaatoriga kiirushoidik (ACC) võtab nüüd arvesse ka selliseid andmeid nagu kiirusepiirangud ja teekonnainfo ning muudab vastavalt neile automaatselt sõidukiirust. Tuginedes navisüsteemi GPS-andmetele ja teekartidele oskavad uued, kiirtevihu ennetava juhtimisega dünaamilised pöördetuled lähenevat kurvi oodata ning valgustavad seda veel enne, kui juht tegelikult sinna sisse pöörab. Teise põlvkonna hädaabisüsteem Emergency Assist tõstab oluliselt ka turvalisust: kui juht pole tervislikel põhjustel enam võimeline oma ülesandeid täitma, suudab süsteem enda võimaluste piires mitte ainult autot pidurdada, vaid selle ka aeglasemasse sõiduritta roolida, kui liiklusolud võimaldavad.

Lisaks kõrgekvaliteedilisele baasmudelile on gran turismo saadaval ka eksklusiivsel R-Line varustustasemel. Lisavarustuse hulgast on võimalik mudelile lisada ka panoraamkatuseluuk, kolmetsooniline automaatne kliimaseade (Air Care Climatronic koos õhukvaliteedi anduri ja allergeenifiltriga), masseerivad istmed ees, roolisoojendus ja kahevärviline nappa-nahast interjöör.

Arteoni hinnad algavad nii Eestis kui Leedus 32 000 eurost. Baasmudel on saadaval 2017. aasta kevadest. R-Line ja kahe võimsama mootori – 206 kW / 280 hj (TSI) ja 176 kW / 240 hj (TDI) – puhul algavadArteoni hinnad vastavalt 45 587 ja 46 396 eurost. Volkswageni mudelivalikus võtab Arteon sisse koha Passatist kõrgemal. Uut Volkswagen GT-autot hakatakse tootma Saksamaal asuvas Emdeni tehases.

Märksõnad: autouudised
Volkswagen Arteon
Jaga: