Video: Volkswagen testib uut Atlast

Volkswagen keskendus oma uut Atlase linnamaasturit ehitades väga konkreetselt USA turule. Tegu on kõige suurema MQB platvormile ehitatud autoga, mis juba peale vaadates õhkab kuidagi ameerikalikku disaini. 

Volkswagen on avaldanud mõned videod Atlase loomisprotsessist ning kui tundus igati loogiline, et ameerikaliku disaini loomisel oli vaja disainile tavalisest veidi teistmoodi läheneda, siis tuleb välja, et Volkswagen võttis ka auto testimisel ette väga jänkidekeskse protseduuri, testides suurt autot väga palju just sellistest maapiirkondades ja sellisel maastikul, kuhu ameeriklased sattuda võivad. 

Kolm meeskonda hoidsid autot võimalikult palju teel ning üheskoos suutsid nad testmasinaga enne tootmise algust läbida kokku peaaegu 100 000 km.

Kuigi Atlast otseselt Euroopas osta ei saa, on tegu siiski huvitava videoga, mis annab ka väikese ülevaate autode testimisprotsessist ning millele selle juures tähelepanu pööratakse. 

Märksõnad: volkswagen
atlas
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: kumba eelistada, kas Volkswagen Golf GTI-d või R-i?

Volkswagen Golf GTI ei pea mitte ainult võistlema väliste konkurentide nagu Honda Civic Type R ja BMW 140i M Sport. Kõige tugevamat vastupanu osutab oma ridadest leitav Golf R. Motor1 annab nõu, kumb taskurakett osta.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Volkswagen peaks varsti elektrilisest väikebussist lähemalt rääkima

Volkswageni margi tegevjuht Herbert Diess peaks laupäeval avalikustama elektrilise I.D. Buzzi väikebussi kohta uusi üksikasju. Mikrobussi debüüt jääb Automotive News’i andmetel 2022. aastasse.

Diess peaks autost rääkima Concours d'Elegance’i messil. Buzz on üks kolmest plaanitavast I.D. elektriperekonna liikmest. Californias Pebble Beach’is toimuval näitusel tutvustatakse stiilseid ja kalleid autosid, lisaks ka ahhetama panevaid ideeautosid. Näiteks võib tänavu seal näha Maybachi roadsterit.

Diessi läheb kaasa ka Eckhard Scholz, kes on Volkswageni väikebusside pealik ja vastutab Transporteri tootmise eest.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Volkswagen avaldas varsti debüteeriva T-Roci meelitusvideo

Volkswagen esitles T-Roc ideeautot juba 2014. aastal. Aasta lõpus jõuab see ka tootmisse ning esimeste edasimüüjate kätte. Nagu ikka, on ka Volkswagen tootmisse mineva auto disaini suure saladuseloori all hoidnud, kuid just avaldatud meelitusvideost on näha, et päris seebikarbiks seda muudetud ei ole ning T-Roc säilitab mõned ideeautol kujutatud julgemad jooned. 

Volkswageni sõnul peaks T-Roc olema justkui kooslus suurest ja mugavast linnamaasturist, mis samal ajal säilitab sportlikumate mudelite nobeduse. Autotootja sõnul peaks seda väljendama ka auto disain, mis hõlmab endas nii maastikuautodel kasutatavaid elemente kui ka linnaliiklusesse sobivad dünaamilisust ja voolujoonelisust. 

Volkswagen T-Roci esitlus toimub 23. augustil ning kuigi antud meelitusvideost on raske autost väga head ülevaadet saada, jääb siiski mulje, et auto disain on konkreetne ja Volkswagenite kohta igati julge. Seda on ka vaja, arvestades, et masin peaks otseselt konkureerima hakkama Nissan Jukega. 

Märksõnad: autouudised
t-roc juke
Jaga:

Volkswageni elektriautod peaksid hakkama maailma vallutama juba 2020. aastal

Volkswagen lööb oma elektriautode programmile tõsiselt hääled sisse järgmise kümnendi alguses. Juba 2020. aastal peaks müüki tulema seni esitletud I.D. ideeautodest esimene, ehk lihtsalt I.D. või misiganes nime masin lõpuks tootmisse jõudes kandma hakkab. 

Kui I.D. suunatakse esmalt pigem Euroopa turule ning võibolla ka Aasiasse, siis üsna peatselt järgneb sellele Volkswageni elektriline crossover, mida hetkel tuntakse nime I.D. Crozz all. See peaks salongidesse jõudma juba 2020. aasta lõpus või 2021. aasta alguses. I.D. Crozz jõuab esimese elektrilise Volkswagenina ka Põhja-Ameerikasse, kus jätkuvalt kasvab nõudlus suuremate mudelite järele. 

Autode sõiduulatused peaksid anonüümsete allikate sõnul jääma samasse suurusjärku nagu ka ideeautodel. Kui I.D. peaks Euroopa testtsükli järgi suutma sõita 600 km kaugusele, siis I.D. Crozzi sõiduulatus jääb mõnevõrra tagasihoidlikuma 500 km kanti. Siinkohal tasuks kindlasti meeles pidada, et Euroopa testimisstandard on näiteks USA omast mõnevõrra leebem ning reaalses elus päris nii kaugele sõita ei saa. Varasemate näidete põhjal peaks reaalsete numbrite saavutamiseks ametlikest sõiduulatustest veerandi kuni kolmandiku maha võtma. 

Sellest hoolimata on mõlemad mudelid sõiduulatuse poolest teiste sellel ajal turule tulevate masinatega konkurentsivõimelised ning, mis eriti üllatav, esialgsete andmete põhjal võiks näiteks I.D. Crozzi hind olla Tesla Model 3-st 8000 dollari võrra odavam, ehk auto baashind jääda 27 000 dollari (23 000 euro) kanti. Ehkki akude suurusest pole sellise hinnataseme juures konkreetselt räägitud, tundub realistlik, et nii odav võiks olla ehk vaid mudelite baasversioon, mis on ka mõnevõrra väiksema akublokiga. 

Märksõnad: autouudised
elektriauto i.d i.d. crozz
Jaga: