Venelaste UAZ tahab laieneda Aafrikasse ja Ladina-Ameerikasse

Venemaa maastikuautode tootja UAZ otsib nõukogudeaegseid eksporditurge Aafrikasse ja Ladina-Ameerikasse.

Hetkel läheb UAZ-i toodangust 14% ekspordiks. Ettevõtte eesmärk on aga jõuda järgmise kolme kuni viie aastaga 30%-ni. “Keskenduma arenevatele turgudele ja mitmetele meie NSVL partneritele. Tahame need turud uuesti üles ehitada” rääkis UAZ-i finantsdirektor Mikhail Belobrov.

Lenini kodulinnas Uljanovskis tegutsev tootja toodab ka Fordile ja Mazdale mudeleid. UAZ-i müük vähenes mullu 11% 51 000 autoni. Sel aastal oodatakse väikest kasvu.

UAZ alustas esimest korda pärast 1992. aastast autode eksportimist Ecuadori ning sihikul on ka Nicaragua, Boliivia ja Mehhiko. Lisaks Aafrika riigid nagu Ghana, Elevandiluurannik, Kamerun ja Senegal.

Märksõnad: uaz
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

UAZ Hunteri toomine lõpetatakse

Tootmisest loobumise põhjused on majanduslikud – see pole lihtsalt enam kasumlik. Piir jookseb umbes 3 000 eksemplari pealt kuus, nüüdseks aga suudetakse neid oluliselt vähem müüa. Täpsemat arvu taaskord ei soovita avalikustada. Hunteri asemel pühendatakse nüüd Patrioti koostamisele, mida tehakse samal liinil.

Ettevõtte juhtkond loodab Hunterist loobumisega lisaks kärpida kulusid, tõsta tootmise efektiivsust ning meelitada juurde uusi välismaiseid partnereid.

UAZ Hunterit koostati alates 2003. aastast. Temast sai järglane kunagistele UAZ 469le ja UAZ 3151le. Kes on käinud Vene kroonus, tunneb neid masinaid läbi ja lõhki.

Märksõnad: autouudised
UAZ Hunter
Jaga:

Video: räige hind ja ilma mugavusteta

Märksõnad: autouudised
Jaga:

UAZ saab taas subsiidiume

Käesolevaks ajaks on Uljanovski guberneri otsuseprojekt juba valmis, kuid kalkuleeritakse veel subsiidiumi rahalist külge.

Kuberneri kantseleist öeldi, et programm suunatakse eelkõige lõpptarbijale, mitte autotootja toetamiseks. Viimasel ajal aga pole UAZi ja selle omanikfirma Sollersi käsi just kõige paremini läinud, sestap arvamusi võib olla igasuguseid.

Programmi kohaselt subsideeritakse kuni 1 000 auto ostu. Palju autode hinnad sellest langevad pole teada.

Fotol suhteliselt jõuetu UAZ Patriot Sport.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Kas Vene maastur muutub Korea maasturiks

Lisaks platvormide ostmisele vaetakse võimalusi ka partnerlust tootmise vallas. Paljude analüütikute arvates võib põhjade litsentsi ostmine Sollersile umbes 100 miljonit eurot maksma minna, seda juhul, kui tegu pole just kõige värskemate tehnoloogiatega. Näiteks AvtoVAZile maksab Renault Logani põhjade kasutamine 220 miljonit eurot.

Küll aga puudub paljude spetsialistide arvates igasugune alternatiiv, sest Sollers omal jõul mudeleid uuendada ei jõua. Seda enam, et 2010. aasta osutus ettevõttele juba kolmandaks järjestikuseks kahjumi aastaks.

Tõsisel astuti ämbrisse ka Chrysler Sebringi kodustamisega, sest Volga Siberile ei suudetudki arvestatavat nõudlust tekitada ning projekt löödi kinni. Tõsi, pressiteadetes kinnitatakse siiani, et kohe-kohe hakatakse neid massiliselt vorpima.

Fotol patriootilku nimega UAZ Patrioti täiesti ebasportlik modifiktsioon Sport.

Märksõnad: autouudised
Jaga: