Õpilased ehitasid Citigost elektrilise linnabagi

Paarkümmend õpilast Škoda õppeasutusest muutsid väikese A-segmendi linnaauto elektriliseks linnabagiks.

Loojad panid valmis saanud auto nimeks Element. Selle ehitamiseks kulus alla 1500 tunni. Me teame, et see Citigo on elektriline, kuid Škoda täpseid andmeid ei avalikustanud. Peale selle, et vahetati välja Citigo sisepõlemismootor, eemaldati ka tagaistmed ja katus. Väikesesse pagasiruumi paigaldati uus helisüsteem.

Tšehhi tootja on loonud ka varem sarnaseid ühekordseid projekte. Näiteks loodi Fabia pikap nimega Funstar ja Rapid kupee, mis kandis nime Atero. 2014. aastal valmis Citijet - Citigol põhinev kabriolett.

Märksõnad: skoda
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Škoda ja Tata lõpetasid läbirääkimised võimalikuks koostööks

Volkswagen Gruppi kuuluv Škoda ja India suurtootja Tata Motors lõpetasid strateegilise partnerluse läbirääkimised, sest pooled ei suutnud läbirääkimistega jõuda loodetud kulude kokkuhoiuni.

“Kaks ettevõtted jõudsid järelduseni, et praegusel hetkel ei suudeta saavutada soovitud tehnoloogilist ja majanduslikku sünergiat,” teatas Škoda teisipäeval.  Tšehhi tootja ei välista, et tulevikus siiski ühine keel leitakse.

Selle strateegilise partnerluse läbikukkumine annab põntsu Volkswagen Grupi soovile luua Aasia turgude jaoks soodne platvorm. Sakslased proovisid varem teha sama Suzukiga, kuid see plaan läks samuti vett vedama.

Märksõnad: autouudised
Tata Volkswagen Grupp
Jaga:

Õpilased ehitasid Citigost elektrilise linnabagi

Paarkümmend õpilast Škoda õppeasutusest muutsid väikese A-segmendi linnaauto elektriliseks linnabagiks.

Loojad panid valmis saanud auto nimeks Element. Selle ehitamiseks kulus alla 1500 tunni. Me teame, et see Citigo on elektriline, kuid Škoda täpseid andmeid ei avalikustanud. Peale selle, et vahetati välja Citigo sisepõlemismootor, eemaldati ka tagaistmed ja katus. Väikesesse pagasiruumi paigaldati uus helisüsteem.

Tšehhi tootja on loonud ka varem sarnaseid ühekordseid projekte. Näiteks loodi Fabia pikap nimega Funstar ja Rapid kupee, mis kandis nime Atero. 2014. aastal valmis Citijet - Citigol põhinev kabriolett.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Škoda on tootnud neli miljonit Fabiat

Škoda on ehitanud nii palju Fabia mudeleid, et iga Gruusia elanik saaks endale ühe.

Octavia järel müüdavuselt teisel kohal olev Fabia läks tootmisesse 1999. aastal ning tänaseks on neid valminud rohkem kui neli miljonit. Kolmanda põlvkonna Fabia tuli müügile 2014. aasta lõpus ning neid on ostetud poole miljoni jagu.

Esimest põlvkonda toodeti 2007. aastani ja neid osteti ligi 1 790 000. Järgmise generatsiooni müüdi vahemikus 2007-2014 ja neid soetati ca 1 171 000.

Fabia jagab küll osasid Volkswagen Polo ja Seat Ibiza, kuid väikeauto pole ehitatud nende MQB platvormile. Tšehhi auto põhineb Modular Transverse Matrix ja vanal PQ25 arhitektuuril.

Kiirete väikeautode huvilised peavad mujale vaatama, sest praegune Fabia ei saa nobedat varianti. Tootja sõnul ei tasuks investeering end ära.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Škoda loobub väikesest Citigost

Volkswagen up!-i ja Seat Mii vennasmudel Škoda Citigo leiab selle põlvkonnaga oma lõpu. Škoda tahab keskenduda rohkem linnamaasturitele ning Citigo ebapopulaarsus viis tema pea pakule.

Paar kuud tagasi värskendatud Citigo ei kao veel kohe kuhugi. Mladá Boleslavi linna peakorterist öeldi, et autot müüakse veel paar aastat kuni praegune põlvkond iganeb piirini, mil seda müüa pole otstarbekas.

Škoda keskendub järjest rohkem linnamaasturitele ning äriliselt on see õige otsus - väikeautode segment kuivab aeglaselt, aga kindlalt nagu Surnumeri. Tšehhi tootja müügipealik Peter Solc vihjas, et Kodiaqi ja Karoqi kõrvale võib lähiaastatel uusi maastureid tulla. Üks neist võib olla sugulussidemes Fabiaga, teine aga Vision E ideeautoga.

Škoda ütles, et pikapi peale nad ei mõtle. Peamiselt seetõttu, et neil puudub tugev kohalolu Lõuna-Ameerikas ning USAs neid pole üldse.

Märksõnad: autouudised
Jaga: