Peugeot sihib järgmist rallivõitu

Laupäeval algas Siiditee ralli (Silk Way Rally). Peugeot Total meeskonnas startis 3 ekipaaži.

Peugeot Total meeskond võtab keerulise väljakutse vastu keskendunult. „Varasemad kogemused on olulised, kuid need ei garanteeri häid tulemusi tulevikus. Peugeot töötab pidevalt võistlusauto arendamise kallal, kuid enne ralli algust on palju tööd kõigis valdkondades alates navigatsioonist kuni tehnilise korralduseni. Kuigi loogika ütleb, et Peugeot on favoriit on igasugune ennustamine riskantne enne sellist rallit" kommenteeris võistlust Peugeot spordiosakonna direktor Bruno Famin.

Peugeot Total meeskonnas startis 3 ekipaaži: eelmise aasta Siiditee ralli võitjad Cyril Despres / David Castera, selle aasta Dakari rallil teise koha võtnud Sebastien Loeb / Daniel Elena ja kaks viimast Dakari rallit võitnud Stephane Peterhansel / Jean-Paul Cottret.

Oma esimesed tuleristsed saab Peugeot 3008DKR Maxi, roolis Sebastien Loeb. Eesmärgiks on auto katsetamine äärmuslikes võistlustingimustes, et tuvastada probleeme mis katsetamise ajal ei ilmnenud. 3008DKR Maxi peaks ennast eriti koduselt tundma Kasahstani steppides ja Gobi kõrbe liivaluidetel. Despres ja Peterhansel astuvad võistlustulle juba end varasemalt tõestanud Peugeot 3008DKR mudeliga.

Pidevalt muutuv tee ja maastik, ekstreemsed ilmastikuolud ning keerukad navigeerimistingimused teevad Siiditee rallist ühe raskema maailmas. Ralli on raske mitte ainult sõitjatele vaid kogu meeskonnale, kes reisivad selle aja jooksul rohkem kui 8000 km. Lisaks autode hooldamisele on vaja hoolitseda ka inimressursi eest.

Peugeot Total meeskonda kuulub 78 meest ja naist, kes töötavad päeval ja öösel, kokku 22 erineval ametipositsioonil. Meeskonna kasutuses on 23 erinevat sõidukit, millest 3 on võistlusautod.

Siiditee ralli toimub 7.-22.07, võistlus algab Moskvast ning lõppeb Xi'ani linnas Hiinas. Neljateistkümne võistluspäeva jooksul sõidetakse Venemaa, Kasahstani ja Hiina teedel ligi 10000 km, millest rohkem kui 4000 km on kiiruskatseid.

Tulemused teise päeva lõpuks:

1.
PETERHANSEL Stéphane (FRA)
Peugeot 3008 DKR
2:33:31
2.
LOEB Sébastien (FRA)
Peugeot 3008 DKR Maxi
+1:19
3.
DESPRES Cyril (FRA)
Peugeot 3008 DKR
+3:32
4.
MENZIES Bryce (USA)
Mini John Cooper Works Rally
+12:00
5.
HAN Wei (CHN)
GEELY SMG BUGGY
+17:31
6.
LAVIEILLE Christian (FRA)
Baicmotor BJ40L
+19:43
7.
PELICHET Jérôme (FRA)
Toyota Hilux
+37:12
8.
LIU Yangui (CHN)
Baicmotor BJ40L
+42:19
9.
AMOS Eugenio (FRA)
Ford TRX08LMOD
+44:23
10.
CHAVIGNY Frédéric (FRA)
Sodicars BV2
+47:39

Märksõnad: peugeot
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Euroopa Liit kiitis heaks PSA Opeli ostu

Euroopa Komisjon kiitis heaks Opeli ostu PSA Grupi poolt ning ütles, et see ei riku konkurentsi.

PSA esindaja sõnul on see suur samm edasi ning nüüd keskendutakse tehingu lõpetamisele. See peaks punkti saama sel aastal.

Peugeot, Citroëni ja DS mudeleid tootev PSA lubab panna Opeli ja Vauxhalli uuesti kasumit tootma. Liitumise käigus hoitakse kokku ligi 1,7 miljardit eurot. PSA ostab Opeli ja Vauxhalli 2,2 miljardi euro eest.

Märksõnad: autouudised
PSA Grupp Opel
Jaga:

PSA hakkab mootoreid Hiinast Euroopasse eksportima

PSA Grupp hakkab Euroopasse saatma 1,2-liitriseid bensiinil töötavaid turbomootorid. Ajamid valmivad koostöös Dongfeng Motorsiga.

Prantsuse tootja jaoks on otstarbekam valmistada ajameid Hiinas, kus on piisavalt ruumi mootori tootmiseks. Dongfengi sõnul alustasid nad PSAga kolmesilindriliste mootorite tootmist ekspordiks eelmisel nädalal. Selleks pandi tööle tehas Xiangyangi linnas.

PSA soovib, et tänavu juulist järgmise maini jõuab Hiinast Euroopasse 55 000 mootorit. Hiinas kasutab seda ajamit Peugeot 2008, 308 ja 408, lisaks Citroën C3-XR ja C4.

Märksõnad: autouudised
PSA Grupp
Jaga:

"Tõde ja õigus" võtetel läbitakse veerand miljonit kilomeetrit

Mängufilmi "Tõde ja õigus" võtetel läbitakse pooleteise aasta jooksul pea 250 000 kilomeetrit. Filmi võttemeeskonna käsutuses on kümme autot alates sõiduautodest ja maasturitest kuni suurte kaubikuteni. Täna sai filmi produtsent Ivo Felt filmi toetajalt Auto Fortelt kätte esimeste autode võtmed.
 
"Ma arvasin, et Ivo on peast segi läinud kui ta tuli oma autopargi vajadusega minu juurde, aga kui ta rääkis lahti kui võimsa projektiga on tegu, siis hakkasin vaikselt aru saama, kuhu need veerand miljonit kilomeetrit kulutatakse ning kui põhjalikult on ette võetud," ütles Auto Forte juhatuse esimees Raido Toonekurg.
 
"Kuna meie peamine võttepaik asub sõna otseses mõttes kõige kaugemal Tallinnast, Läti piiri ääres Mõnistes, siis plaanime sõita kuus tiiru maailmale peale ja lõpmatu arvu kordi Eestile," sõnas Ivo Felt. "Nii on meie jaoks oluline hea autopark ning koostööpartner, kellelt saab abi ka siis kui me oleme auto võtmed kaotanud Vargamäe vagude vahele ja juhtub olema parajasti pühapäeva pärastlõuna".
 
Auto Forte on varasemalt toetanud filmi "Vehkleja". Sel aastal pälvis pälvis ettevõte panuse eest Eesti kultuuri ja sporti Kultuurisõbra tiitli. 

Märksõnad: autouudised
Jaga:

PSA peab kulusid vähendama ning ehitama Hiina languse peatamiseks linnamaasturi

PSA Grupi tegevjuht Carlos Tavares ütles, et grupis on vaja viia läbi drastiline kulude kokkuhoid ning ehitada Hiina turu jaoks müügilanguse seiskav linnamaastur.

Tavares rääkis Shanghai automessil, et PSA peab leidma uue ärimudeli ning vähendama detailide ostmisele, logistikale ja tootmisele kuluvaid summasid. Tavares tunneb, et on sattumas Hiinas järjest suurema surve alla, sest kohalikud pöörduvad aina kvaliteetsemaid autosid ehitavate Hiina tootjate nagu Geely, Guangzhou ja Baojuni poole. Viimane on General Motorsi ja SAIC-i ühisettevõte.

PSA ehitab Hiinas Peugeot ja Citroëni mudeleid koos Dongfengiga. Dongfeng omab ka 13,7 protsenti PSA Grupist. DS mudeleid paneb kokku teine partner, Changan Automobile.

Suurema konkurents Hiinas survestasid Lääne tootjaid ja nende kohalikke partnereid, et need alandasid hindu. “Ühisettevõtted sattusid paanikasse,” ütles Tavares.


Hiina turg kasvas mullu 15% ning tänavu on kasv positiivne, kuid eelmisest aastast väiksem. PSA langus piirkonnas oli 16% ning see kukub tänavugi. Kahe kuuga on langus suurenenud. Tavares näeb languse taga ka seda, et nad ei paku piisavalt linnamaastureid, kuid hiinlased just neid aina rohkem soovivad. Citroëni C5 Aircross peaks veidi PSAd aitama.

Märksõnad: autouudised
PSA Grupp
Jaga: