Video: õnnetus, mille pärast jäi Carlos Sainz’i Dakari ralli pooleli

Endine WRC ässa Carlos Sainz’i tänavune Dakari ralli sai läbi neljandal katsel, kui varasemalt aega kaotanud Sainz võttis aja tasa tegemiseks liigseid riske ja rullus üle katuse.

Sainz oli võtmas uuesti liidrikohta, kui ta veidi enne katse lõppu paiskus üle katuse. Juht tunnistas, et õnnetuse järgselt saadavad teda alaseljavalud. Sainz’il on kahju, et nii läks. “Taas me kaotasime katse alguses liiga palju aega ning ma sõitsin seda tagasi. Ja kui võtta nii palju riske, siis sellised õnnetused juhtuvad,” rääkis ta Motorsport.com’ile.

Peugeot 3008 DKR purunesid muuhulgas radiaator ja käigukast.

Märksõnad: peugeot
Dakari ralli
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Peugeot lükkab 5008 tuleku hästi müüva 3008 tõttu edasi

PSA Peugeot Citroën otsustas suure 5008 linnamaasturi müügile jõudmise nihutada kaks kuud edasi. Käiguga tahetakse kaitsta populaarse 3008 müüginumbreid.

Edasi lükkamise põhjuseks on Tšehhi allhankija Recticel’i tehases toimunud tulekahju. Recticel toodab seal Peugeot 3008 ja 5008 salongi komponente ning kuna praegu on tootmismahud paigast ära, otsustas PSA, et keskendub hetkel vaid 3008 tootmisele, sest nõudlus linnamaasturi järgi on suur.

Oktoobrist alates on 3008 poolesaja Euroopas enim ostetud auto hulgas. Eelmine detsember osteti 3008 mudelit üle 9300 ehk 77% rohkem kui tunamullu.


5008 pidi esindustesse jõudma kevade alguses, uue prognoosi järgi aga kevade lõpus või suve alguses. Samas on ka 5008 populaarne. Peugeot ütles eelmisel kuul, et 60 000 inimest on suure linnamaasturi tellinud.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Peugeot peatas põlengu tõttu 3008 tootmise

PSA Peugeot Citroën peatas Tšehhis Mosti tehases puhkenud tulekahju tõttu 3008 mudeli tootmise Prantsusmaal Sochaux’s.

Punane kukk möllas Tšehhi Recticeli kompleksis 22. jaanuaril, mistõttu pidi ettevõte autoosade valmistamise peatama. Recticel toodab näiteks armatuuriosi ja uksepaneele, lisaks teisi salongi kasutavaid komponente. Ettevõte teeb koostööd ka Johnsoni Controlsi, Faurecia ja Magna Internationaliga.

Nende klientideks on omakorda PSA, Renault, Daimler, BMW ja Volkswagen. Recticeli esindaja ütles, et nad suhtlevad partneritega ja otsivad lahendusi, kuidas jätkata osade tootmist esimesel võimalusel ja lõpetada põhjustatud seisak.

3008 on Peugeot üks populaarsemaid mudeleid. Kolme kuuga telliti autot 60 000 korda. Prantsusmaal Sochaux tehases töötab ligi 10 000 inimest.


Recticel ütles, et tulekahjus keegi viga ei saanud, kuid hetkel selgitaks välja tule põhjustatud kahjutused. Lisaks peatati töö terves Mosti tehases, et veenduda selle ohutuses.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Peugeot bensiini- ja diiselmootorid on kütusesäästlikud

Maanteeameti värske „Kütusekulu teatmiku“ järgi on Eestis müüdavatest sõidukitest Peugeot jätkuvalt kõige kütuse-ja keskkonnasäästlikum. Peugeot on ökonoomseim nii bensiinimootorite kui diiselmootorite segmendis.

Raporti kohaselt on ökonoomseima bensiinimootoriga sõiduk Peugeot 208 PureTech 1.0 70hj, mille keskmine kütusekulu on vaid 4,1 l/100 km kohta ning eralduv CO2 emissioon on 95g kilomeetri kohta. 

Diiselmootorite edetabelis on kaks esimest kohta Peugeot käes. Kõige väiksem kütusekulu on Peugeot 208-l, kõigest 3 l/100km kohta ning järgneb Peugeot 308, millel on kütusekulu on 3,1 l/100km kohta. Eralduv CO2 emissioon on vastavalt 79 g/km ja 82 g/km. 

Maanteeameti tabel on siin.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Prantsusmaa säilitab osaluse PSA Grupis

Prantsusmaa president Francois Hollande’i kantselei säutsus neljapäeval, et riik säilitab osaluse autootjas PSA Grupp.

Riik omab Renault, Citroëni ja DS mudeleid tootvas kontsernis 13,7-protsendilist osalust. See omandati 2014. aastal, kui PSA aidati ühiselt jalule. Peugeot perekond ja Hiina Dongfeng Motors omavad samuti 13,7%.


Eelmisel aastal soovis Peugeot perekond osalust suurendada, kuid riik ei võimaldanud seda.

Märksõnad: autouudised
Jaga: