Mikk Maaten alustab Kesk-Euroopa ringrajasarja Hungaroringil

Eesti ringrajasõitja Mikk Maaten alustab sel nädalal võistlemist FIA Kesk-Euroopa tsooni võistlussarjas ESET V4 Cup. Esimene etapp peetakse Ungaris Hungaroringil.

Mikk esineb Sloveenia tiimi Pirman Racing värvides, tema võistlusautoks on kaheliitrise mootoriga Peugeot 206 ning võistlusklassiks Sprint -2.0. Tiimi teiseks sõitjaks on 17-aastane sloveen Miha Šumak. Nädalavahetuse jooksul peetakse ESET V4 Cupil kaks sõitu, kumbki kestusega 25 minutit pluss üks ring. Hooaeg koosneb üldse viiest etapist, pärast Ungarit võisteldakse veel Austrias (A1 Ringil), Slovakkias (Slovakiaringil) ning Tšehhimaal (Mostis ja Brnos).

Mikk Maaten: "Loodame olla stabiilsed, alati finišisse jõuda ja hooaja kokkuvõttes korralikud kohad saavutada. Põhiliselt tahame õppida, õppida ja õppida, et järgmisel aastal kuskil teises sarjas, näiteks Euroopa turismiautode meistrivõistlustel kaasa teha. Ootan põnevusega uusi radu, need olidki üks põhjus, miks seda sarja üldse sõita. Konkurendid on esialgu täiesti teadmata suurus, sest me pole vahetult ennast kellegagi võrrelda saanud. Aga ma arvan, et neid, kellega rajal võidu sõita, leian ma sealt kindlasti."

Hungaroringil on Miku stardid laupäeval kell 15.50 ja pühapäeval kell 16.50 Eesti aja järgi. Kuna aga Ungaris sadas nädala keskel maha paks lumi, on võistlus häiritud ja ajakava võib muutuda.

Märksõnad: mootorisport
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Toyota saadab Portugali rallil rajale kolmandagi soomlase

Toyota tehasemeeskond saadab 19.-21. mail toimuval Portugali MM-rallil rajale veel ühe soomlase, kui kolmandas autos pääseb starti Esapekka Lappi.

Oma MM-debüüdil pääseb Toyota testisõitja Lappi koos kaardilugeja Janne Fermiga rallile Toyota kolmanda masinaga. Esimese kahe sõitjana on Toyota hingekirjas teatavasti Jari-Matti Latvala ja Juho Hänninen.

Lappi saab võimaluse tänu Toyota poolt käima lükatud programmile, kus oma tulevikusõitjatele pakutakse valitud MM-etappidel võimalust kõrges konkurentsis kätt proovida.

26-aastast Lappit peetakse autoralli üheks suurimaks tulevikumeheks ning mullu võitis soomlane WRC2 sarja tiitli.

Märksõnad: mootorisport
WRC
Jaga:

McLaren testib Bahreinis peamiselt mootorit

Honda proovib Bahreini testidel katsetada mitmeid uusi lähenemisi muutmaks autosid pisutki kiiremaks pärast ülimat pettumust valmistanud hooaja algust. Mootorite põhiliseks probleemiks on vähene sooritusvõime ning veel väiksem töökindlus, kui võimekust tõsta. Honda inimeste sõnul on neil mõningaid mõtteid, mida saaks rakendada, kuid päris uue mootoriga niikuinii tegemist poleks. 

Suuremad muudatused Honda jõuallikas tahetakse autodele saada Monaco või Kanada GP-ks.

Märksõnad: mootorisport
Jaga:

Sebastian Vettel: Hea stardi tähtsus kasvab

Ferrari piloot Sebastian Vettel kavatseb veel enne järgmist GP-d startimist harjutada, sest just see võib tagada esimese koha finišilipu langedes. Ta tõi näiteks pühapäevase võistluse Bahreinis, kus tema õnnestunud ning Hamiltoni untsu läinud start andis talle briti viimaseks boksipeatuseks turvalise 20-sekundilise edumaa. 

Nüüd, kus Ferrari on näitamas head kiirust ja konkurents Mercedestega juba käegakatsutav tõsiasi, ei tohi üheski sõidu etapis vähematki viga lubada. Hea start aga kasvatab oluliselt võidu tõenäosust.

Märksõnad: mootorisport
Jaga:

Hamilton: Karistus oli puhtalt minu süü

Mercedese piloot Lews Hamilton tunnistas pärast eilset võidusõitu, et viiesekundiline karistus anti talle õige asja eest. Britt võttis boksi sissesõidul tõepoolst hoo maha, kuna enne teda sõitis rehvivahetusele meeskonnakaaslane Valtteri Bottas ning Hamilton oleks nii ehk naa pidanud ootama. 

Paraku jäi Hamiltoni selja taha Daniel Ricciardo, kelle edenemist Mercedese piloot takistas, sestap talle 5-sekundiline karistus kohtunike poolt ka määrati.

Ilma karistuseta võinuks Bahreini GP viimastel ringidel korralikku võidusõitu näha, sest võistluse lõpus ülikiiret sõitu näidanud Hamilton jäi teiseks vaid 6,6sekundilise kaotusega.

Märksõnad: mootorisport
Bahrein 2016
Jaga: