Mitsubishi Evo võib naasta 2023. aastal linnamaasturina

Mitsubishi ütles, et uus Evo mudel ei pea ilmtingimata sedaan olema.

Jaapani tootja naelutas Lancer Evolutioni kirstu lõplikult kinni 2015. aasta lõpus, kui toodi müügile viimane Final Edition erimudel. Siis polnud Mitsubishil plaanis järglasega lagedale tulla. Tänasesse päeva tagasi jõudes peame kurvastusega tõdema, et silmapiiril Lancerit ikka ei paista, küll aga võib valmida järgmine Evo mudel.

Tootja pealik Trevor Mann rääkis portaalile Motoring, et pikka plaani on järgmine võimas mudel sisse kirjutatud. Pika plaani all pidas ta silmas kuut aastat. Mida võib näha kuue aasta möödudes? Mann ütles, et järgmine Evo mudel ei pea ilmtingimata olema sedaankerega auto, vihjates, et Jaapani tootja võib kokku keevitada hoopis Evo linnamaasturi.

Tulles tagasi Lanceri juurde, siis ta päris surnud ei ole. Seda toodetakse nüüd Jaapani asemel hoopis Taiwanis ning Mann soovib, et Lancerit müüakse nõnda kaua, kui see võimalik on. Selle aasta augustis lõpetatakse Lanceri tootmine Jaapanis. USA tootmine peatati juba varem. Eelmisel aastal osteti rohkem kui 14 000 Lancerit.

Märksõnad: mitsubishi
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Mitsubishi Evo võib naasta 2023. aastal linnamaasturina

Mitsubishi ütles, et uus Evo mudel ei pea ilmtingimata sedaan olema.

Jaapani tootja naelutas Lancer Evolutioni kirstu lõplikult kinni 2015. aasta lõpus, kui toodi müügile viimane Final Edition erimudel. Siis polnud Mitsubishil plaanis järglasega lagedale tulla. Tänasesse päeva tagasi jõudes peame kurvastusega tõdema, et silmapiiril Lancerit ikka ei paista, küll aga võib valmida järgmine Evo mudel.

Tootja pealik Trevor Mann rääkis portaalile Motoring, et pikka plaani on järgmine võimas mudel sisse kirjutatud. Pika plaani all pidas ta silmas kuut aastat. Mida võib näha kuue aasta möödudes? Mann ütles, et järgmine Evo mudel ei pea ilmtingimata olema sedaankerega auto, vihjates, et Jaapani tootja võib kokku keevitada hoopis Evo linnamaasturi.

Tulles tagasi Lanceri juurde, siis ta päris surnud ei ole. Seda toodetakse nüüd Jaapani asemel hoopis Taiwanis ning Mann soovib, et Lancerit müüakse nõnda kaua, kui see võimalik on. Selle aasta augustis lõpetatakse Lanceri tootmine Jaapanis. USA tootmine peatati juba varem. Eelmisel aastal osteti rohkem kui 14 000 Lancerit.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Ukraina politsei sai rohkem kui 600 Mitsubishi Outlander hübriidi

Ukraina ostis sarnaselt Eestile, mis soetas paar aastat tagasi Mitsubishilt 507 MiEV elektriautot, suure koguse loodussõbralikke autosid. Tegu pole elektrisõidukite, vaid Outlander pistikhübriididega.

Kiievis oli autosid vastu võtmas Ukraina peaminister Volodõmõr Groisman. Mitsubishi Outlander PHEV on alates 2013. aastast, kui masin müügile jõudis, kõige populaarsem hübriid Euroopas. Eelmise aasta lõpuks oli neid müüdud ligi 81 000.

Linnamaasturit viib edasi 2-liitrine neljasilindriline bensiinimootor, mis toodab 121 hj (89 kW) ja 190 Nm. Mootorit toetavad kaks elektriajamit, mis mõlemad toodavad 60 hobujõudu. Hübriidi koguvõimsus on 203 hj (149 kW).

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Mitsubishi jätab Lanceriga erimudeli abil hüvasti

Mitsubishi tahab USAs keskenduda linnamaasturitele ning loobub selleks ühest kõige vähem ostetud mudelist Lancerist.

Lanceri tootmine saab lõpu augustis. Enne seda saavad viimased kliendid sõita koju Lancer Limited Editioniga. Mitsubishi sõnul on nad alati pakkunud hea hinna eest rohkelt kvaliteeti ja väärtust, mistõttu ei ole ka viimane Limited Edition kõige kallim Lancer, vaid see paigutub baasmudeli ES-i kohale.

Sellel Lanceril on natuke muudetud välimusega esivõre, küljetiivad ning peeglid. Rehvid on tõmmatud mustadele 16-tollistele velgedele.

Kapoti atl midagi üllatavat ei leia. 2-liitrine mootor toodab nelja silindri abil 148 hj (110 kW) ja 197 Nm.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Mitsubishi andis 100-aastasele mudelile Outlanderi hübriidülekande

Mitsubishi otsustas 1917. aastal valminud Model A 100. sünnipäeva tähistada autole hübriidülekande paigaldamisega.

Nii saigi Mitsubishi esimene sõiduauto tänapäevase hübriidülekande, mis pärineb Outlanderilt. Model A-d viib edasi 2-liitrine bensiinimootor ja kaks elektrimootorit, mis saavad energia 12-kWh akust.

Originaal Model A tootjaks oli Mitsubishi laevaehituse haru, mis aja kulgedes arenes tänaseks Mitsubishi Motoriks. Auto kasutas Fiat Tipo 3 arhitektuuri ning seitsmekohalise mudeli 2,8-liitrine neljasilindriline ridamootor tootis 35 hobujõudu (26 kW) ning tagaveolise auto tippkiirus oli 96 km/h.

Aastatel 1917-1921 ehitati käsitsi vaid 22 Model A-d, sest selgus, et nende hind ei Euroopa ja USA autodega võrreldes piisavalt soodne.

Märksõnad: autouudised
Jaga: