MG esitles võluvat elektrilist ideeautot

Nüüdseks küll hiinlaste omanduses, kuid ajalooliselt briti sportautode valmistaja MG (Morris Garage) liigub tasapisi uuesti oma sportlike juurde suunas. Kui viimaste viie-kuue aasta jooksul esitletud masinad on pigem tavalised, igapäevakasutuseks mõeldud sõiduautod, siis Shanghais esitletud MG E-Motion ideeauto näitab, milline üks tõeline MG olema peaks. 

MG E-Motioni näol on tegu modulaarsele spetsiaalselt elektriautode jaoks disainitud platvormile ehitatud masinaga, mis peaks nullist sajani kiirendama vähem kui nelja sekundiga, samas kui sõiduulatuseks lubatakse 500 km. Kuigi konkreetset infot pole avalikustatud, võiks siit eeldada vähemalt 100 kWh akublokki. 

Eriti märkimisväärne on aga ideeauto välimus, mis oma tõsiseltvõetavale sportautole sobiva siluetiga toob kogu brändi tagasi eelmise sajandi hiilgeaegadeni. Elektriautol on suure mootori puudumisest hoolimata pikk esiosa ning üle terve auto ulatuvas graatsilised kurvid. Kriitilise koha pealt võiks esile tuua ehk mõnevõrra veidralt konkreetsete ja sirgete joonega esituled, mis auto üldpilti ehk kõige paremini ei sobi. 

Igatahes on E-Motion MG jaoks samm õiges suunas. Reaalsus on aga see, et hetkel valmistab MG pigem odavama otsa niiöelda massitarbekaupa, mistõttu ei tundu sportauto just kõige paremini ettevõtte senisesse suunda sulanduvat. Samas võiks see kogu brändi väärtust tõsta ning kui ideeauto juba olemas on, on ehk midagi, millele tootmisversioon valmis ehitada. 

Märksõnad: mg
e-motion concept shanghai
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

MG esitles võluvat elektrilist ideeautot

Nüüdseks küll hiinlaste omanduses, kuid ajalooliselt briti sportautode valmistaja MG (Morris Garage) liigub tasapisi uuesti oma sportlike juurde suunas. Kui viimaste viie-kuue aasta jooksul esitletud masinad on pigem tavalised, igapäevakasutuseks mõeldud sõiduautod, siis Shanghais esitletud MG E-Motion ideeauto näitab, milline üks tõeline MG olema peaks. 

MG E-Motioni näol on tegu modulaarsele spetsiaalselt elektriautode jaoks disainitud platvormile ehitatud masinaga, mis peaks nullist sajani kiirendama vähem kui nelja sekundiga, samas kui sõiduulatuseks lubatakse 500 km. Kuigi konkreetset infot pole avalikustatud, võiks siit eeldada vähemalt 100 kWh akublokki. 

Eriti märkimisväärne on aga ideeauto välimus, mis oma tõsiseltvõetavale sportautole sobiva siluetiga toob kogu brändi tagasi eelmise sajandi hiilgeaegadeni. Elektriautol on suure mootori puudumisest hoolimata pikk esiosa ning üle terve auto ulatuvas graatsilised kurvid. Kriitilise koha pealt võiks esile tuua ehk mõnevõrra veidralt konkreetsete ja sirgete joonega esituled, mis auto üldpilti ehk kõige paremini ei sobi. 

Igatahes on E-Motion MG jaoks samm õiges suunas. Reaalsus on aga see, et hetkel valmistab MG pigem odavama otsa niiöelda massitarbekaupa, mistõttu ei tundu sportauto just kõige paremini ettevõtte senisesse suunda sulanduvat. Samas võiks see kogu brändi väärtust tõsta ning kui ideeauto juba olemas on, on ehk midagi, millele tootmisversioon valmis ehitada. 

Märksõnad: autouudised
e-motion concept shanghai
Jaga:

FOTOD: Mahajäetud MG Roveri tehas Birminghamis

Märksõnad: autouudised
kurioosum
Jaga:

MG eelistab Hiinat ning lõpetab Suurbritannias tootmise

Sellise muudatuse taga on MG omanik Hiina tootja SAIC Motor. Kolimise tagajärjel kaotab töö veerandsada inimest.

Hetkel valmib MG3 luukpära Suurbritannias ning see on ainus MG mudel, mis veel kodumullal kokku pannakse. Nii MG kui ka SAIC ütlesid, et käik vähendab tootmiskulusid ja suurendab efektiivsust. MG tõrjus süüdistusi, nagu oleks kolimine seotud Brexitiga.

SAIC ostis MG üheksa aastat tagasi, kui ostis ära Nanjing Automobile’i, mille alla toona brittide ettevõte kuulus. MG alustas kodus tootmisega uuesti 2011. aastal MG6 sedaani näol. Siiski panid britid auto vaid kokku, nullist tootmisest juttu ei ole.

MG müük pole kiita. Mullu müüdi oma Euroopa ainsal turul ehk Suurbritannias vaid 3152 autot. Tänavu loodetakse ostjad leida 5000 sõidukile.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

MG esitles eurooplastele mõeldud GS crossoverit

Tootja sõnul laiendab linnamaastur Suurbritannia klientide valikut. Auto sarnaneb oma Hiina variandiga, mis näitas end mullu Shanghais. MG ei öelnud, mille poolest kaks versiooni erinevad, kuid ainus silmajääv erinevus on mustad A-piilarid.

MG GS-i kapoti all on 1,5-liitrine turbomootor, mida pakutakse kolmes seadistuses. Tootja ei täpsustanud, mis need kolm võimsusastet on. Küll aga on teada, et linnamaasturit saab osta ka automaatkastiga ning seda esmakordselt MG ajaloos.

Tootja müügi- ja turundusjuht Matthew Cheyne ütles, et kui nad mõtlesid mootorite ja käigukastide peale, siis nad kuulasid oma kliente ja vaatasid turul toimuvat.

MG avalikustab GS-i hinnad ja viimistlusastmed järgmisel kuul.

Märksõnad: autouudised
Jaga: