Uus G-klass tuleb sõltumatu esivedrustusega

Mercedes jätkab populaarse G-klassi tootmist. Järgmine kandiline maastur saab sõltumatu esivedrustuse.

G-klassi tootmisega alustati siis, kui Margaret Thatcherist sai esimene Suurbritannia naispeaminister. Kui raudne leedi on nüüdseks pillid kotti pannud, siis raudne G-klass jätkab oma teed.

Mercedes on praegust G-klassi tootnud 1990. aastast ning pärast 27 aastast on uuendamine hädavajalik.  Uudisega tuli välja G-klassi majanduspealik Gunnar Güthenke, kes täpsustas, et järgmine põlvkond saab valmis järgmiseks aastaks.

Me teame, et neli sentimeetrit laiem maastur saab uue sõltumatu esivedrustuse. G-klassi kere ja raam tulevad jätkuvalt ühes tükis. Maastur saab kas 3-liitrise biturbo V6 ajami või uue kuuesilindrilise ridamootori.

Märksõnad: mercedes-benz
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Mercedes-Benz G-klass tähistab 300 000 valmistatud auto juubelit

Mercedes-Benz G-klassi masinad on küll vinged ja vahvad, kuid samas on nad ka äärmiselt kallid ja võibolla mitte nii praktilised nagu mitmed teised mudelid. See tähendab paraku, et ka nende müügimahud pole ülisuured olnud. 

Mercedesel läks selleks aega 38 aastat, kuid nüüd on autotootja ametlikult valmistanud kokku rohkem kui 300 000 G-klassi masinat. Juubelimudeliks sai G500, mille kujundamisele aitasid kaasa ka G-klassi ametlikul Facebooki lehel olevad pool miljonit fänni. Kamba peale otsustati auto värvida siniseks, samuti valiti autole Off-Road Package, mis annab mustad, 16-tollised veljed, katuseraami ja ohtralt muid maastikusõiduks mõeldud detaile. 

Salongist hetkel veel fotod puuduvad, kuid Mercedese lubas, et auto sisustatakse seest ainulaadse kombinatsiooniga, kus jääb domineerima must nahk, millele lisavad kontrasti valge niidiga õmblused. Loomulikult paigutatakse strateegilistesse kohtadesse ka juubeliautot tähistavad väikese kirjakesed. 

Mercedes plaanib juubelimudelit järgmiste kuude jooksul igal pool sotsiaalmeedias reklaamida. Mis saab autost aga peale reklaamikampaania lõppu, pole hetkel veel teada. 

Märksõnad: autouudised
g-klass g500 maastur 300000
Jaga:

Video: Mercedes-Benz esitles uut X-klassi kastikat

Mercedes-Benz esitles oma esimest keskmise suurusega kastiauto, sisenedes sellega enda jaoks mõnevõrra uuele turule. 

Mercedes-Benz X-klass ehitatakse Nissan Navara põhjale. Samal mudelil põhineb ka Renault Alaskan. Kuigi Mercedes on püüdnud autole oma ilme anda ning detailide osas selle kindlasti ka saavutanud, siis kaugemalt peale vaadates meenutab masin ikkagi natuke Navarat. 

Pikapite kliendid võivad teinekord aga väga nõudlikud olla ning Mercedese jaoks on küllap ohutum, kui nende esimene pikap on tehtud selles valdkonnas juba kogenud disainerite käe all. Mercedes pakub X-klassi juures Mersudele omast luksuslikkust, kuid askeetlikuma hingega kliendid saavad ka endale muretseda ka vähese lisavarustusega, kuid see-eest igati võimeka töölooma. 

Mootorivalikusse kuulub väikese arengu teinud Nissani 2,3-liitrine nelja silindriga turbodiisel, mille võimsuseks on ühe turboga 163 hobujõudu, kahe turboga aga juba 190 hobujõudu. Nõudlikumale kliendile pautakse aga ka 3,0-liitrist V6 turbodiiselmootorit, millel võimsust juba 260 hobujõudu. 

Mercedes-Benz X-klass jõuab müügile veel sel aastal. Saksamaal algavad hinnad 37 300 eurost. Autot hakatakse müüma erinevates riikides üle kogu maailma, kuid kindlasti jääb esimese hooga X-klassist ilma USA

Märksõnad: autouudised
x-klass pikap navara nissan
Jaga:

Viimane tiiser Mercedese X-klassist

Mercedes-Benz paiskas netiavarustesse viimase tiiseri täna õhtul debüüti tegevast  X-klassist.

Kaplinnas tutvustatav luksuspikap ei tohiks märkimisväärselt erineda mullu Pariisis näidatud ideeautost. Pigem saab seeriatoodetav mudel suuremad peeglid, tavapärasemad tuled ja mitte nii kõrgtehnoloogilise salongi - et inimesed suudaksid ilma inseneri pabereid omamata raadiot vahetada ja kojamehed sisse lülitada. Igal juhul tuleb salong luksuslik ja pehmetest materjalidest. Just pehmed materjalid aitavad summutada välist müra.

Nissan Navaral  ja Renault Alaskanil põhinevat X-klassi hakkavad ehitama Nissan ja Renault, Mercedes oma käsi ei määri. Auto saab neljasilindrilise ja V6 diiselmootori.

X-klass jõuab veel sel aastal müügile.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Mercedes ja hiinlaste Chery lahendasid EQ nimevaidluse

Mitmed Saksa autotootjad liiguvad üha julgemalt elektriautode suunas ning nende paremaks esiletõstmiseks tahetakse neid kuidagi ka tavamudelitest eristada. Mercedes-Benz valis selle jaoks niiöelda EQ alambrändi, mille saavad vaid elektrilised Mersud. 

Hiina autotootjale Cheryle see aga ei meeldinud, sest nemad tahtsid Hiinas hakata kasutama brändi eQ. Chery registreeris Hiinas oma kaubamärgi ka tunduvalt varem ning kaebas pärast Mercedese plaani avalikustamist nad liiga sarnase nime kasutamise pärast kohtusse. 

Kaks autotootjad jõudsid lõpuks omavahel kokkuleppele, kus Chery jätkab eQ brändi kasutamist ning nad võivad sinna soovi korral ka numbreid lisada (nt eQ 3). Mercedes-Benz säilitas samuti tähekombinatsiooni kasutamise õiguse, kuid nemad võivad kasutada vaid suuri tähti ning EQ-le võidakse lisada vaid tähti (nt EQ S)

Kokkulepe ei lahenda tegelikult Chery esialgu üles tõstatatud konflikti ning kuigi Mercedes-Benz ei selgitanud, kuidas Chery meelt muutma pandi, võib eeldada, et osapoolte vahel liikus mingi rahasumma või koguni juurdepääs tehnoloogiale. Samas saab Mercedes aga jätkata oma globaalse elektriautode brändi arendamist. 

Märksõnad: autouudised
chery eq
Jaga: