Video: Mercedese DTM ringrajaauto täna ja 25 aastat tagasi

Mitmete kuulsate ja vanade autode edulugu on alguse saanud just võidusõidust. Lisaks paljudele teistele on kuulsusrikas võidusõiduajalugu ka Mercedes-Benzil, kelle 190E 2.6-16 Evo II võitles 1980ndate lõpus DTM-is edukalt BMW M3 ja Ford Sierra Cosworthiga. 

Võidu sõitmine pole vahepeal kuskile kadunud ning nii kutsuski Mercedes Itaalia Vallelunga ringrajale endise tehasesõitja Karl Wendlingeri ja tänase Mercedes-AMG võidusõitja Maro Engeli. Koos hakati oma vastava ajastu autosid võrdlema ning kumbki mees üritas selgitada, miks just tema masin parem on. 

Väikesele lõõpimisele, kumb auto siis ikkagi parem on, järgneb üksteise masinate proovimine ning lõpuks nõustutakse, et mõlemad autod on head. Lõppu ka Wendlingeri tõdemus, et tema ei näe, kuidas DTM-i autod saaksid veel paremaks ja kiiremaks areneda. Sama mõtles ta samamoodi ka 25 aastat tagasi ja siin me oleme.

Märksõnad: mercedes-benz
amg mercedes maro engel karl wendlinger vallelunga dtm
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Erimeelsus elektrimootori tootmise üle võib mõjutada Mercedeste valimist

Daimleril võib tekkida järgmisest kuust probleeme Mercedes-Benzi sõidukite tootmisega, sest Saksamaa peamine tehas nõuab, et nende juures hakatakse elektriajamit valmistama.

Daimleris elektriülekannete eest vastutavad ninamehed proovivad klaarida erimeelsusi Untertuerkheimi tehase ametiühingutega. Viimased soovivad, et juhtkond võtaks vastu otsuse, mille alusel hakatakse tulevikus tehases arendama ja tootma elektrimootorit.

Stuttgardi lähedases kompleksis töötab 19 000 inimest, kes valmistavad Mercedese mootoreid, käigukaste ja veermikukomponente. Tehase esindaja kardavad, et nad kaotavad tellimusi, kui Daimler hakkab järjest rohkem elektriautode arendamisele kulutama.

Elektrimootorid on lihtsamad ning need pannakse kokku väiksema arvu osade ja töötajatega. Kõige suurema löögi saab aga käigukastide tootmisliinid.

Juhtkond soovib ametiühingutega läbi viia konstruktiivsed arutelusid, kuid võib arvata, et see ei saa olema lihtne.

Daimler tahab 2022. aastaks pakkuda 10 uut elektriautot. Esimene neist valmib 2019. aastaks.

Märksõnad: autouudised
Daimler
Jaga:

Venemaale kerkib Mercedese uus tehas

Mercedes-Benzi emafirma Daimler alustas Moskva lähedal värske tootmiskompleksi ehitamist. See on välismaise suurtootja poolt esimene mahukas investeering Venemaal, millele kehtivad juba kolm aastat sanktsioonid.

Tehas alustab 2019. aastal E-klassi sedaani, seejärel GLE, GLC ja GLS linnamaasturite tootmisega. Tehas ehitatakse 60 kilomeetri kaugusele Moskvast Esipovo linna. Selles saab tööd rohkem kui 1000 inimest, kes valmistavad kuni 20 000 autot aastas.

Daimler ütles veebruaris, et kompleksi investeeritakse rohkem kui 250 miljonit eurot. Saksa tootja jaoks on kindlasti julgustav, et Venemaa majandus paistab taastuvate. Idanaabrite automüük kasvas esimest korda pärast nelja järjestikku langusaastat.

Mercedes-Benz Cars’i juhatuse liige Markus Schäfer ütles nurgakivi panekul, et otsust tehas ehitada tuli pärast “väga, väga edukaid läbirääkimisi võimudega”. Pole teada, millisele kokkuleppele, kuhu isegi Putin allkirja alla viskas, jõuti, kuid väidetavalt polnud välisinvestoritele säärasel viisil vastu tuldud.

Märksõnad: autouudised
Daimler
Jaga:

Video: Keeras Mersu küljeli

See on siis, kui pauk tuleb luuavarrest.

Märksõnad: autouudised
kurioosum
Jaga:

Video: Mercedese DTM ringrajaauto täna ja 25 aastat tagasi

Mitmete kuulsate ja vanade autode edulugu on alguse saanud just võidusõidust. Lisaks paljudele teistele on kuulsusrikas võidusõiduajalugu ka Mercedes-Benzil, kelle 190E 2.6-16 Evo II võitles 1980ndate lõpus DTM-is edukalt BMW M3 ja Ford Sierra Cosworthiga. 

Võidu sõitmine pole vahepeal kuskile kadunud ning nii kutsuski Mercedes Itaalia Vallelunga ringrajale endise tehasesõitja Karl Wendlingeri ja tänase Mercedes-AMG võidusõitja Maro Engeli. Koos hakati oma vastava ajastu autosid võrdlema ning kumbki mees üritas selgitada, miks just tema masin parem on. 

Väikesele lõõpimisele, kumb auto siis ikkagi parem on, järgneb üksteise masinate proovimine ning lõpuks nõustutakse, et mõlemad autod on head. Lõppu ka Wendlingeri tõdemus, et tema ei näe, kuidas DTM-i autod saaksid veel paremaks ja kiiremaks areneda. Sama mõtles ta samamoodi ka 25 aastat tagasi ja siin me oleme.

Märksõnad: autouudised
amg mercedes maro engel karl wendlinger vallelunga dtm
Jaga: