Uuendatud Mercedese S-klassi näeb aprillis

Mercedes uuendab elutsükli keskele jõudnud S-klassi ning värskema välimusega tippmudelit näeb juba aprillis, kirjutab Auto Express.

Nii siis, Mercedese kõige kaasaegsama tehnoloogia ja lahendustega täis topitud sedaani näeb järgmisel kuul. S-klass võtab kasutusele E-klassis esimest korda kasutatud juhiabid ja turvasüsteemid ning mudel peaks kõigi ootuste järgi olema funktsionaalsem. Mercedes on napisõnaline, kuid ütles, et S-klass suudab varasemast kõvasti paremini juhti aidata ja toetada. Üsna kindlasti tähendab see, et Mercedes suudab mingil määral iseseisvalt sõita.

Lisaks teeb värskendatud S-klassis debüüdi uus M 256 kuuesilindriline ridamootor, mis kasutab 48-voldist elektrisüsteemi ja integreeritud starterit. Mercedes lubab, et selline lahendus annab kaheksasilindrilise mootori võimsuse, aga väiksema ajami efektiivsuse. Uus mootor peaks tootma üle 408 hj (300 kW) ja ligi 500 Nm.


Kuid see pole ainus uus mootor, mille värske S-klass saab. Sakslast hakatakse pakkuma ka kuuesilindrilise diiselmootoriga (OM 656) ning 4-liitrise biturbo V8 ajamiga (M 176). Viimane käib välja 476 hj (350 kW) ja 700 Nm.

Märksõnad: mercedes-benz
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Mercedes-Benz hakkab müüma koduseid akublokke, päikesepaneele

Autotootjatel on ees ootamas põnev aeg. Elektrifitseerimine toob endaga kaasa seninägemate akutootmise kasvu ja suure osa sellest tööst võiksid just autotootjad ise ära teha. Akud on aga võrdlemisi universaalsed asjad ning kui neid toodetakse juba autode jaoks, võib neid kasutada ka teistes kohtades, ka majapidamistes. 

Selles suunas liikumist on näitamas Tesla, kes teatavasti lisaks elektriautodele plaanib müüa ja juba ka müüb kodudesse paigaldatavaid ning isegi suuremahulisemaid akusüsteeme. Sinna lisanduvad ka päikesepaneelid, mis pole küll autodega nii otseselt seotud, kuid sobivad suurepäraselt kokku koduste akublokkidega. 

Teslale sarnases suunas on liikumas ka Mercedes-Benz, kes alustas hiljuti Saksamaal koduste akublokkide müümisega. Mercedese kodudesse müüvad akublokid on 2,5 kWh, kuid modulaarsed, võimaldades niimoodi iga majapidamisel kuni 20 kWh ulatuses luua täpselt oma vajadustele vastava energiasüsteemi. 

Nüüd teatas Mercedes-Benz, et lisaks akudele hakatakse tegelema ka päikesepaneelidega. Selle projektiga alustatakse kõigepealt USA-s ning seal võttis MB endale appi kohaliku päikesepaneelide paigaldaja Vivint Solari. Tundub, et Mercedes püüab pikemas perspektiivis luua Teslale sarnase sümbioosi, kus kliendid saaksid päikesepaneelide abil ise energiat toota, selle hilisemaks kasutamiseks akudesse talletada ning seejärel päikeseenergia abil kasvõi öösel auto akud täis laadida. 

Märksõnad: autouudised
päikeseenergia aku
Jaga:

Järgmine Mercedes CLA saab sportlikuma välimuse

Selleks, et järgmise põlvkonna CLA eristuks selgelt uuest A-klassi sedaanist, kavatseb Mercedes anda CLAle välimuse, mis sarnaneb märtsis Genfis tutvustatud neljaukselise Mercedes-AMG GT väljanägemisega.


CLA ehitatakse Daimleri esiveolistele autodele mõeldud platvormile. Mercedese A-klassi sedaan peaks aga säilitama ideeauto kuju.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Mercedes X-klassi pikap testimas

Mercedes ühineb selle aasta lõpus pikapit pakkuvate tootjate nimekirjaga, kui Hispaanias Renault-Nissani Barcelona tehases alustatakse X-klassi kokku panemisega. Pikapi prototüüpi nähti Saksamaal testimas.

X-klass ehitatakse samale platvormile Nissan Navara ja Renault Alaskaniga ning see ei paista palju erinevat eelmisel aastal tutvustatud X-klassi ideeautost.



Märksõnad: autouudised
Jaga:

Mercedese esiveoliste platvormile ehitatakse kaheksa autot

Mercedes on rahul esiveoliste mudelite populaarsusega ning kavatseb tulevasele esiveolistele autodele mõeldud platvormile rajada kaheksa uut autot. Nende hulgas on A-klassi sedaan ja GLB-klassi linnamaastur.

Saksa tootja pealik Ola Källenius ütles portaalile Car & Driver, et nende esiveoliste autode teise põlvkonna moodulplatvormile MFA2 kavatsetakse ehitada kaheksa mudelit. Praeguse “põhja” peale ehitati viis autot, sealhulgas CLA, GLA ja B-klass.


Källenius ei nimetanud neid kaheksat autot, kuid neid ära arvata ei tohiks olla raske. Kõik esimese põlvkonna MFA arhitektuurile ehitatud mudelid saavad mantlipärija. Lisaks ehitatakse A-klassi sedaan, seda nii pika kui ka tavalise teljevahega. Seejärel peaks valmima väikecrossover, mis võib välja näha kui miniatuurne G-klass.

Märksõnad: autouudised
Jaga: