McLaren valmistab ette uut Ultimate Series hüperautot P1

McLaren valmistab kulisside taga ette uut Ultimate Series hüperautot, mis peaks olema isegi kiirem kui nende senine lipulaev P1. Autocari andmetel saab uue masina nimeks P15 ning see on kõige ehedam võidusõidupill, ehk autosse paigutatakse vaid see, mis on ringraja kiireks läbimiseks vajalik. 

Väidetavalt peaks uus McLaren kaaluma kõigest 1315 kg, samas kui võimsust võiks masinal olla koguni 800 hobujõudu. Jõuallikas peaks olema McLarenis juba praegu kasutusel olev kahe turboga 3,8-liitrine V8, mis on senisest veelgi võimsamaks ja efektiivsemaks tuunitud. Hetkel pole teada, millised plaanid on McLarenil auto elektrifitseerimisega. McLareni tulevikuvisioon näeb ette kõikidest mudelitest vähemalt mingil määral elektrifitseeritud versioone, samas P15 kaal viitab puhtale sisepõlemismootoriga autole. 

2014. aastal ringlesid tegelikult sarnased kuuldused, mida McLaren tegelikult ka kinnitas. Tollal arvati muidugi, et P15 jääb McLareni lipulaeva P1 ja kiireima Super Series mudeli 720S-i vahele. Siin võib aga tekkida küsimus, mida üldse niiöelda lipulaevaks nimetada. Võib olla, et askeetlik, kuid puhtale kiirusele keskendunud P15 hinnatakse lõppude lõpuks veidi odavamalt kui kõrgtehnoloogilist P1. 

Märksõnad: mclaren
p1 p15 ultimate series
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Uue McLaren 720S-i ostjad võivad auto kätte saada alles kahe aasta pärast

Autocar kirjutab, et McLarenilt on tellitud juba 1500 720S mudelit ning paljud ei saa autot kätte enne 2019. aastat.

Mitmed McLarenile lojaalsed kliendid tellisid lausa kaks autot, millest ühe saab kätte sel aastal, teine, personaliseeritud MSO variant, aga kõvasti hiljem.

McLaren alustas Suurbritannias Wokingis 720S-i tootmisega aprillis. Superautot viib edasi biturbo V8 mootor, mis käib välja 710 hj (529 kW).

720S on esimesena paljudest uutest plaanitavatest superautodest. McLaren tahab 2022. aastaks valmis saada kuni 15 uut mudelit. Hetkel kavatseb McLaren jääda truuks sportautodele ning linnamaasturit sündimas pole.

Tootja tunnistas, et 720S-i vastu välja näidatud huvi ületas nende ootusi.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: kaks McLaren 570 GT’d kruusal

GNARPM'i tüübid läksid California kõrbesse telkima ning võtsid ette sõidu ette kahe McLaret 570GT superautoga. Ütleme nii, et need autod pole tavaliselt tuntud kui matkaautod.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

McLaren valmistab ette uut Ultimate Series hüperautot P1

McLaren valmistab kulisside taga ette uut Ultimate Series hüperautot, mis peaks olema isegi kiirem kui nende senine lipulaev P1. Autocari andmetel saab uue masina nimeks P15 ning see on kõige ehedam võidusõidupill, ehk autosse paigutatakse vaid see, mis on ringraja kiireks läbimiseks vajalik. 

Väidetavalt peaks uus McLaren kaaluma kõigest 1315 kg, samas kui võimsust võiks masinal olla koguni 800 hobujõudu. Jõuallikas peaks olema McLarenis juba praegu kasutusel olev kahe turboga 3,8-liitrine V8, mis on senisest veelgi võimsamaks ja efektiivsemaks tuunitud. Hetkel pole teada, millised plaanid on McLarenil auto elektrifitseerimisega. McLareni tulevikuvisioon näeb ette kõikidest mudelitest vähemalt mingil määral elektrifitseeritud versioone, samas P15 kaal viitab puhtale sisepõlemismootoriga autole. 

2014. aastal ringlesid tegelikult sarnased kuuldused, mida McLaren tegelikult ka kinnitas. Tollal arvati muidugi, et P15 jääb McLareni lipulaeva P1 ja kiireima Super Series mudeli 720S-i vahele. Siin võib aga tekkida küsimus, mida üldse niiöelda lipulaevaks nimetada. Võib olla, et askeetlik, kuid puhtale kiirusele keskendunud P15 hinnatakse lõppude lõpuks veidi odavamalt kui kõrgtehnoloogilist P1. 

Märksõnad: autouudised
p1 p15 ultimate series
Jaga:

McLaren võib tulevikus kasutada nelikvedu

McLareni tegevjuht Mike Flewitt ütles Goodwoodi näitusel, et nad võivad tulevikus, ja mitte väga kauges tulevikus, mõelda nelikveo lisamisele.

“Me ei ole veel jõudnud piirini, kuid me oleme piiri lähedal,” vihjas Flewitt, et tagaveolise superautoga pole varsti enam kiiremini võimalik sajani kiirendada. Aga just selle nimel paljud tootjad pingutavadki. “Me veel ei plaani nelikvedu, kuid teame, et see on üks suund, kuhu minna,” rääkis ta.

Kui Flewitt annab inseneridele käskluse töötada välja nelikvedu, siis ei tule traditsiooniline. Tõenäoliselt paneks eesmised rattad tööle elektrimootor. Tegevjuhi sõnul on nende hübriidülekanne paindlik ning ta ei näe põhjust, miks peaks auto keskelt kardaani läbi vedama.

Murekohaks on aga see, et nelikvedu toob kaasa suurema kaalu. Üks lahendus oleks see, et mootorid paigaldatakse otse süsinikkiust kerele, mitte kahe vahel asuvale raamile.

Märksõnad: autouudised
Jaga: