McLaren näitas katuseta 570S mudelit

McLaren võttis Sport Series 570S mudelilt katuse, mille saab vajadusel tagasi pea kohale tõmmata.

570S kasutab katuse eemaldamiseks tehnoloogiat, mis pärineb 650S ja 675LT mudelitelt. Kabriolett on kupeest seetõttu 46 kilogrammi raskem. McLareni sõnul ei pea nad masina jäikust ja tugevust parandama.

Katuse maha võtmine võtab 15 sekundit ning seda teha kiirusel, mis ei ületa 40 km/h.

Kabriolett jagab kupeega sama mootorit. 3,8-liitrine biturbo V8 toodab 562 hj (419 kW) ja 600 Nm. Tagaveolisel seitsmekäigulise automaatkastiga masinal kulub sajani jõudmiseks 3,2 sekundit.

20 värvitoonis müügile tulev McLaren 570S Spider teeb debüüdi kuu lõpus Goodwoodi messil. Suurbritannia sportauto hind jääb alla 200 000 euro.

Märksõnad: mclaren
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Vahetus McLareni disainijuht

Nüüdseks juba endist McLareni disainijuhti Frank Stephensoni hakkab asendama Rob Melville - hea käe ja silmaga disainer, kes kujundas Sport Series’i mudeleid ning teise põlvkonna autosid nagu P1, 650S, 675LT, 570S ja 720S.

Stephenson aga võib naasta vana leivaisa - Mini - juurde. Ta töötas Minis peadisainerina 2002. aastani. Melville liitus McLareniga 2009. aastal ja võttis sisse koha vanemdisaineri toolil. Enne seda kujundas Jaguar Land Roveris autosid. Tema visioon kajastub näiteks Range Rover Evoques. 2006. aastal liitus Melville General Motors’i Suurbritannia haruga ning aitas vormida Cadillac Converji, Chevrolet Corvette’i ja Hummer H2.

Melville vastutab 14 uue auto disaini eest. Need superautod valmivad enne 2022. aastat, nagu McLareni Track22 strateegias kirjas on. Tõenäoliselt näeme ka uut LT alabrändi ning elektrilist superautot. Viimane võib asendada P1-te.

Melville’il on hea meel, et ta sellise au osaliseks sai ning ütles, et hea disainiga saab rääkida loo. “Ja seda ma olengi McLarenis tegemas. Olen äärmiselt uhke,” lõpetas värske juht.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

McLaren pani käima 720S-i tootmise

McLaren alustas 720S mudeli tootmisega ning saatis pensionile P11 platvormile.

Genfis esinenud 720S on eelkäijast 650S-st igas valdkonnas parem. Sel on uus P14 šassii, mis asendab P11 platvormi, mida esimesena hakkas kasutama 2009. aastal valminud 12C.

Tegevjuhi Mike Flewitti sõnul on 720S suuremahulise tootmise alustamine tähtis, sest esimest korda 2010. aastast alates on kasvanud peale täiesti uus põlvkond.

McLaren ei kavatse uute mudelite ehitamise osas nii pea pidurit tõmmata. 2022. aasta lõpuks peaks valmima 15 uut mudelit, mis kõik on superautot, sedaane, universaalkerega autosid ja linnamaastureid McLarenit oodata ei ole.


720S on esimene 15st ning selle biturbo V8 on hea algus - ajam toodab 710 hobujõudu.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

McLaren võib hakata eritellimustel täiesti ainulaadseid mudeleid valmistama

McLaren kinnitab ennast üha tugevamalt tõsiseltvõetava autotootjana ning nüüd teatas McLaren Special Operations osakonna juht Ansar Ali, et autotootja on valmis sarnaselt Ferrarile ühekordseid ja täiesti ainulaadseid mudeleid valmistama. 

McLaren on seda tegelikult juba teinud, 2012. aastal esitleti anonüümseks jäänud kliendi soovide kohaselt valmistatud X-1 masinat. X-1 põhines McLaren Mp-12C-l ning auto sai oma disaini osas inspiratsiooni 1953. aasta Chrysler D'Elegance Ghialt,ning Guggenheimi kunstimuuseumilt. 

X-1 välja töötamiseks kulum McLarenil kaks ja pool aastat, kuid Ali lootis, et üldjuhul võiksid ühekordsed mudelid valmida umbes 18 kuu jooksul, kusjuures McLaren võiks selliseid autosid valmistada iga aasta 2-3 tükki. 

Tegu oleks kahtlemata McLareni jaoks korraliku rahaallikaga, sest sellise käsitöö eest saab ilmselgelt head hinda küsida. Lisaks spekuleeris Ali, see on ka suurepäraseks võimaluseks arendustöö tegemiseks, sest niimoodi ühe-kahe mudeli kaupa saaks suurema riskita uusi tehnoloogilisi lahendusi katsetada. 

Märksõnad: autouudised
mso ansar ali x-1
Jaga:

McLareni superauto saab ulmelise hinna

McLaren ehitab 2019. aastaks kolmekohalise superauto, mille hind on 2,3 miljonit eurot.

Hetkel ametliku nimeta, kuid koodnime BP23 kandev superauto saab olema McLareni jaoks väga tähtis. Nimelt tuleb masin sarnase salongilahendusega nagu palju kiidetud ja siiani suurepärane F1 mudel. F1 tootmisest on möödas üle veerandsaja aasta.

“Alates päevast, millal ma ametikohale astusin, on minu käest alatasa küsitud, millal sa järgmise kolmeistmeliste auto teed?” rääkis McLareni tegevjuht Mike Flewitt Genfi autonäitusel.

Ta ütles, et superauto ei oleks F1 asendaja, selleks on juba P1 hüperauto. Pigem on uus superauto kummardus vanale F1-le ning seda ei arendata ainult ringrada silmas pidades.

McLaren ehitab 106 BP23 mudelit, sama palju ehitati ka F1 mudeleid. Kõik BP23 McLarenid on tänaseks maha müüdud ja seda hoolimata kõrgest hinnast.


McLareni juht ütles, et taotlusi auto ostmiseks tuli palju ning ta pidi leidma viisaka sõnastuse, kuidas neile kõigile ära öelda.

Märksõnad: autouudised
Jaga: