McLaren näitas katuseta 570S mudelit

McLaren võttis Sport Series 570S mudelilt katuse, mille saab vajadusel tagasi pea kohale tõmmata.

570S kasutab katuse eemaldamiseks tehnoloogiat, mis pärineb 650S ja 675LT mudelitelt. Kabriolett on kupeest seetõttu 46 kilogrammi raskem. McLareni sõnul ei pea nad masina jäikust ja tugevust parandama.

Katuse maha võtmine võtab 15 sekundit ning seda teha kiirusel, mis ei ületa 40 km/h.

Kabriolett jagab kupeega sama mootorit. 3,8-liitrine biturbo V8 toodab 562 hj (419 kW) ja 600 Nm. Tagaveolisel seitsmekäigulise automaatkastiga masinal kulub sajani jõudmiseks 3,2 sekundit.

20 värvitoonis müügile tulev McLaren 570S Spider teeb debüüdi kuu lõpus Goodwoodi messil. Suurbritannia sportauto hind jääb alla 200 000 euro.

Märksõnad: mclaren
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: McLaren F1 disainer räägib emotsioonidest 25 aastat peale auto sündi

McLaren F1 tootmine algas 1992. aastal. See tähendab, et tänaseks on esimesed ikoonilised F1-d juba 25 aasta vanused. Igati uhke veerandsaja meenutamiseks kutsus McLaren auto peadisaineri Gordon Murray rääkima, mida tema nüüd, 25 aastat hiljem, McLaren F1-st arvab. 

Murray räägib mitmetest põnevatest ja ehk mitte nii laialdaselt tuntud faktidest. Näiteks pole juht auto keskele asetatud lihtsalt Vormel 1 auto tunde tekitamiseks, vaid see võimaldas salongi disainida juhi jaoks võimalikult lihtsaks ja loogiliseks, seda eriti pedaalide osas, mis paljude tolle aja superautode juures olid mõnevõrra ebamugavalt paigutatud. 

Murray räägib ka, et auto arendamisel ei pööranud ta otseselt tähelepanu kiirusele. See tähendab, et mingit konkreetset eesmärki ei eksisteerinudki, vaid ta püüdis luua lihtsalt võimalikult hea auto. Näiteks tippkiirust testides tabaski insenere kerge üllatus, kui mootor tänu efektiivsele katusele paigaldatud õhusissevõtuavale nii võimsaks osutus, et isegi viimase käiguga mootor pööretepiirajasse läks ning rekordi püstitamiseks tuli elektroonilist piiraja eemaldada. 

Videos on näha ka kaader, kuidas McLaren F1 oma 391 km/h kiiruserekordi püstitab. Autojuht samal ajal kommenteerib taustaks: "See ei lähe kiiremini kui 391. Aga igatahes, 391 on päris kiire, kas pole?" 

Märksõnad: autouudised
f1 mclaren f1
Jaga:

Uue McLaren 720S-i ostjad võivad auto kätte saada alles kahe aasta pärast

Autocar kirjutab, et McLarenilt on tellitud juba 1500 720S mudelit ning paljud ei saa autot kätte enne 2019. aastat.

Mitmed McLarenile lojaalsed kliendid tellisid lausa kaks autot, millest ühe saab kätte sel aastal, teine, personaliseeritud MSO variant, aga kõvasti hiljem.

McLaren alustas Suurbritannias Wokingis 720S-i tootmisega aprillis. Superautot viib edasi biturbo V8 mootor, mis käib välja 710 hj (529 kW).

720S on esimesena paljudest uutest plaanitavatest superautodest. McLaren tahab 2022. aastaks valmis saada kuni 15 uut mudelit. Hetkel kavatseb McLaren jääda truuks sportautodele ning linnamaasturit sündimas pole.

Tootja tunnistas, et 720S-i vastu välja näidatud huvi ületas nende ootusi.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: kaks McLaren 570 GT’d kruusal

GNARPM'i tüübid läksid California kõrbesse telkima ning võtsid ette sõidu ette kahe McLaret 570GT superautoga. Ütleme nii, et need autod pole tavaliselt tuntud kui matkaautod.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

McLaren valmistab ette uut Ultimate Series hüperautot P1

McLaren valmistab kulisside taga ette uut Ultimate Series hüperautot, mis peaks olema isegi kiirem kui nende senine lipulaev P1. Autocari andmetel saab uue masina nimeks P15 ning see on kõige ehedam võidusõidupill, ehk autosse paigutatakse vaid see, mis on ringraja kiireks läbimiseks vajalik. 

Väidetavalt peaks uus McLaren kaaluma kõigest 1315 kg, samas kui võimsust võiks masinal olla koguni 800 hobujõudu. Jõuallikas peaks olema McLarenis juba praegu kasutusel olev kahe turboga 3,8-liitrine V8, mis on senisest veelgi võimsamaks ja efektiivsemaks tuunitud. Hetkel pole teada, millised plaanid on McLarenil auto elektrifitseerimisega. McLareni tulevikuvisioon näeb ette kõikidest mudelitest vähemalt mingil määral elektrifitseeritud versioone, samas P15 kaal viitab puhtale sisepõlemismootoriga autole. 

2014. aastal ringlesid tegelikult sarnased kuuldused, mida McLaren tegelikult ka kinnitas. Tollal arvati muidugi, et P15 jääb McLareni lipulaeva P1 ja kiireima Super Series mudeli 720S-i vahele. Siin võib aga tekkida küsimus, mida üldse niiöelda lipulaevaks nimetada. Võib olla, et askeetlik, kuid puhtale kiirusele keskendunud P15 hinnatakse lõppude lõpuks veidi odavamalt kui kõrgtehnoloogilist P1. 

Märksõnad: autouudised
p1 p15 ultimate series
Jaga: