Video: Esinduses hooldatud Mazda mootor

Tüüp kaadri taga räägib, et nende juurde toodi Mazda, tugeva kolksuga mootoris. Väidetavalt olla autot enne hooldatud vaid kohalikus esinduses. Mootorit lahti võttes selgus, et ilmselt polnud selles õli kordagi vahetatud, sest vastasel korral ei näinuks jõuallikas selline välja.

 Läbisõiduks öeldi olevat 70 000 kilomeetrit. Aga milline näeb välja 133 000 km õlivahetuseta läbinud mootor, vaata juba SIIT!

Märksõnad: mazda
kurioosum
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Esinduses hooldatud Mazda mootor

Tüüp kaadri taga räägib, et nende juurde toodi Mazda, tugeva kolksuga mootoris. Väidetavalt olla autot enne hooldatud vaid kohalikus esinduses. Mootorit lahti võttes selgus, et ilmselt polnud selles õli kordagi vahetatud, sest vastasel korral ei näinuks jõuallikas selline välja.

 Läbisõiduks öeldi olevat 70 000 kilomeetrit. Aga milline näeb välja 133 000 km õlivahetuseta läbinud mootor, vaata juba SIIT!

Märksõnad: autouudised
kurioosum
Jaga:

Frankfurdis näeb järgmise põlvkonna Mazda3

Mazda tutvustab augusti lõpus Frankfurdi tehnoloogiakonverentsil uue sisepõlemismootoriga Mazda3 mudelit.

Uus bensiiniajami tehnoloogia kannab nime homogenous charge compression ignition (HCCI) ning see töötab diiselmootorile sarnaselt -  kütus sütib juba silindrisse pritsimisel kokkupuutel kuuma õhuga. Motoring kirjutab, et see tehnoloogia saab nimeks Skyactiv II. Selles mootoris kasutatakse süüteküünlaid kasutatakse ainult madalatel pööretel.

Mazda insenerid lubavad 30-protsendilist efektiivsuse kasvu. Selle ajamiga uued Mazda3-d tulevad müügile järgmisel aastal. Auto debüüt peaks toimuma oktoobris Tokyos.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Mazda ei usu, et sisepõlemismootorid kuhugi kaoksid

Kuigi autotootjad investeerivad üha julgemalt elektriautodesse ning hiljuti teatas suunamuutusest ka varasemalt skeptiline FCA, on siiski mõned tootjad, kes usuvad vanade heade sisepõlemismootorite ülemuslikkusesse. Näiteks Mazda.

Mazda asepresident Robert Davis rääkis Michiganis peetud autotööstuse konverentsil, et sisepõlemismootorite hukk on üldiselt ülepingutatud teema ning lähiajal ei tohiks need veel kuskile kaduda. Davise hinnangul saab sisepõlemismootoreid praegusest veelgi efektiivsemaks muuta, mistõttu pole nende stagnatsiooni veel oodata. 

Mazda on elektrifitseerimise osas pigem tagasihoidlikuks jäänud ning on selle asemel panustanud oma Skyactiv bensiini- ja diiselmootorite arendamisele. Davise sõnul on küll uuritud ka elektriliste elementide kasutusele võttu, sealhulgas ka hübriidmootorite kasutamist, kuid ka nende juures mängib suurt rolli see vana ja hea sisepõlemismootor. Seega, enne kui hakatakse uutesse tehnoloogiatesse suuri summasid pumpama, tahab Mazda valmis meisterdada hea ja tõeliselt efektiivse sisepõlemismootori. 

Davis kritiseeris ka elektriautodele suunatud riiklike toetusi, öeldes, et autotööstus võiks parem ise järjest karmimaks muutuvatele regulatsioonidele lahenduse leida. Siinkohal on mehe jutus kahtlemata ka tõetera sees, sest vaevalt, et elektriautod ilma praeguste toetusteta tänasel moel konkureerida suudaks. Ainuüksi USA-s toetab riik elektriautode ostu 7500 dollariga. 

Kuigi ka Mazda hinnangul on elektriautod autotranspordi tulevik pikemas perspektiivis, jäävad nende hinnangul vähemalt lähitulevikus siiski domineerima klassikalised sisepõlemismootoriga autod. 

Märksõnad: autouudised
robert davis skyactiv sisepõlemismootor
Jaga:

Värskes Mazda CX-8 tiiseris näeb juba auto kuju

Pärast kolme kuud postitas Mazda järgmise tiiseri mahukast linnamaasturit CX-8st.

Meelitusfotol näeme CX-8 külge ning see sarnaneb päris palju CX-9 profiiliga. Küll aga on CX-8 veidi peenikesem ja madalam. CX-8 tuleb suurest vennast 175 mm võrra lühem, kuid teljevahe säilib neil sama - 2,93 meetrit.

On tähtis mõista, et CX-8 on mõeldud Jaapani turule, kus praegu CX-9 ei müüda. Seega on sarnasused arusaadavad. CX-8 saab 2,2-liitrise turbodiisel mootori.

Hetkel pole veel teada, kas CX-8 leiab kodusid ka väljaspool Jaapanit. Kolme istmereaga auto teeb debüüdi lähinädalatel.

Märksõnad: autouudised
Jaga: