Lamborghini hakkab Uruse tootmiseks CVsid läbi vaatama

Lamborghini võtab kolmanda mudeli tootmiseks praegusele pooletuhandele inimesele lisaks 200 kätepaari.

Aasta oli 2012, kui Itaalia superautode tootja tõmbas katte Urus ideeautolt. Möödus kolm aastat ning Lamborghini teatas, et Urusest saab LM002 ehk Rambo Lambo vaimsuse edasikandja.

Selleks, et Lamborghini tehas Sant’Agata Bologneses oleks suuteline linnamaasturit ehitama, palkas tootja 500 töötajat. Nüüd teatas Lamborghini, et see pole veel kõik - vaja on veel 200 inimest. Nekrutid hakkavad leiba teenima uues värvikojas, mis võtab endale alla 10 000 ruutmeetrit ja hakkab täistuuridel tööle aasta lõpus. Värvikoja töötajad vastutavad selle eest, et Uruse kere oleks kenasti ja õige värviga kaetud. Kogu kompleks on 160 000 ruutmeetrise ala peal.

700 töötajat peavad 2018. aastal kokku panema 1000, aasta hiljem juba 3500 või enamgi veel Urus linnamaasturit.


Urust viib edasi 4-liitrine biturbo V8, mis toodab 650 hobujõudu (485 kW).

Märksõnad: lamborghini
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Lamborghini Huracanid maagilises Transilvaanias

Lamborghini saatis Rumeeniasse Transilvaaniasse, et filmida, kuidas Huracanid läbivad maailma ühte ilusamat kui mitte kõige ilusamat teed.

Selleks ilusaks teeks on Transfagarasani mägitee, mis võtab enda alla 90 km. Mägitee on avatud vaid kolmel kuul aastas juuli ja septembri vahel. Diktaator Ceausescu lasi selle aastatel 1970-1974 ehitada, et vajadusel viia sõjavägi Nõukogude Liidu eest Karpaatide mäestikku varjule




Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lamborghini juht kasutab autotootja edasiviimiseks Vormel 1 kogemust

Lamborghini tegevjuht Stefano Domenicali kasutab Vormel 1 Ferrari meeskonna juhina omandatud kogemusi autotootjas. Ta tahab, et Lamborghini ei jääks loorberitele puhkama ega võtaks edu iseenesest mõistetavana.

“Kui lipp kukub, siis sa pead alustama võidusõiduga. Sama on ka autode tootmisega. Edasilükkumise enam ei andestata,” ütles Domenicali sel nädalal Automotive Newsile.

Itaalia tootja tunneb ajasurvet praegu, kui nad rabavad tootmisemahu kahekordistamise nimel. Mahu suurendamine on hädavajalik, et tagada tulevase Urus mudeli edu. Alla 200 000 euro maksev linnamaastur valmib 2018. aasta keskpaigaks.

Alates 2016. aasta kevadest Lamborghinit tüürinud Domenicali tahab, et Urus mudelit ostetakse aastas 4000. See on suur hüpe, arvestades, et mullu müüdi kokku 3457 Lamborghinit. 2019. aasta lõpuks peaks sooja garaaži ja armastava omaniku leidma juba 7000 Itaalia superautot.

Tootja laiendab eesmärki täitmiseks Sant’Agata Bolognese tehast. See on Lamborghini ainus tehas, mis hetkel valmistab Aventadori ja Huracani mudeleid. Pärast laienemist on kompleks 80 000 ruutmeetri asemel kaks korda pirakam. Nelja aasta jooksul võetakse tööle 600 uut inimest. Domenicali sõnul on see suur töö. Mullu oli nende leival 1415 töötajat.

Domenicali on suurte kogemustega mees. 2014. aastal liikus ta pärast 23 aastat Ferraris Audisse.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lamborghinil valmis 8000. Huracan

Lamorghini ainsas tehases Itaalias Sant’Agata Bologneses valmis kolme aasta järel 8000. Huracan.

Tänasel päeval pakub Itaalia tootja mitmeid Huracani variante. Näiteks saab soetada kõvakatusega nelikveolise LP 610-4. Siis on veel olemas tagaveoline 580-S ja Spyer kabriolettvariant.

Kõige võimsam Huracan kannab nime Performante. Selle 5,2-liitrine V10 toodab 630 hj (470 kW) ja 600 Nm.

Huracanil on veel pool teed ees, et lüüa Gallardo müüginumber. Gallardosid osteti 14 022 tükki. Murcielagosid osteti aga vaid 4099 ning Aventador tähistas mullu 5000. mudeli müüki.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lamborghini aitab uurida süsinikkiu kasutamist proteeside valmistamisel

Autotootjate avantüürid teistesse valdkondadesse, sealhulgas ka meditsiini, pole iseenesest midagi enneolematut. Seega ei tohiks väga üllatuda ka Lamborghini koostööst Houston Methodist Research Institute'iga, kus uuritakse komposiitmaterjalide kasutamist meditsiinis. 

Lamborghini ühines projektiga, kus proovitakse välja selgitada komposiitmaterjalide sobivus elusate kudedega. Eesmärgiks on välja selgitada, kas komposiitmaterjale saab kasutada ka näiteks proteeside või naha alla paigutatavate seadmete juures. 

Lamborghinil on omalt poolt kahtlemata olemas põhjalikud teadmised komposiitmaterjalide omadustest, kasutamisest ning nende valmistamisest. Kasutatakse ju neid materjale ohtralt nende kiirete ja kergete autode juures. Eelmise aastal avas Lamborghini Seattle'i lähedal ka uurimiskeskuse, mis püüabki välja töötada uusi komposiitmaterjale peamiselt Lamborghini enda tarbeks. Kogutud info ja teadmised võivad aga aidata ka teistes valdkondades, sealhulgas meditsiinis edasi areneda.

Märksõnad: autouudised
protees houston meditsiin
Jaga: