Cadillac avalikustas elektrilise linnamaasturi Optiq üksikasjad

Cadillac jagas üksikasjalikku teavet oma uue kompaktse elektrilise linnamaasturi Optiq kohta. Automargi mudelivalikus asetseb see sõiduk Lyriqist allpool, olles Cadillac’i kõige soodsam elektriline crossover. Cadillac Optiqi mõõtmed: - Pikkus: 4822 mm; - Laius: 1912 mm; - Kõrgus: 1644 mm; - Teljevahe: 2954 mm. Uue sõiduki salongis hakkab kohe silma 33-tolline kaardus ekraan, nahkkattega ja soojendusega rool ning eesmised ventileeritavad istmed, mis on kaetud naturaalse nahaga...

Renault 5 E-Tech esitleb esmakordselt piiratud väljalaskega mudelit

Renault Grupp on viimaste aastate jooksul olnud tihedalt...

Ka BMW elektriauto i4 läbis uuenduskuuri

Mõni kuu tagasi esitles BMW oma 4-seeria kupee...

Kia uus elektriline linnamaastur EV9 GT pistab rinda sportautode sooritusvõimega

Kia EV9 GT mudel jõuab turule järgmise aasta...

Bentley teatas Mullineri kolmandast projektist

Bentley kuulutas välja Mullineri osakonna uue eksklusiivse sportauto....

Proovisõit - Subaru Crosstrek

Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...

Proovisõit - Hyundai Kona Electric

Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...

Proovisõit - Renault Arkana

Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...

Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass

Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...

Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid

2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...

Liikluses ainult tropid - kaubikujuhi raske päev

Vahel on tõepoolest nii, et tahad sõita aga noh, lihtsalt ei anta - eest, taga ja küljepeal kõik venivad mingis letargilises uimas ja ei näita mingit valmisolekut sulle teed anda. Lühema süütenööriga juhtidel keeb siis katel üle ja seejärel hakkavad tulema juba igasugu huvitavad tõmblemised. Paraku, ega nendega suurt kiiremini edasi ei jõua....

Bugatti Veyroni looja asub tööle MG-s

Slovakkia disainer Jozef Kaban, kes on tuntud hüperauto...

Transpordiamet avalikustas müra vähendamise tegevuskava

Eestis reguleerib strateegiliste mürakaartide ja neil tuginevate tegevuskavade...

50 või 70? Kuidas tuleb sõita?

Muutuva teabega liiklusmärgid leiavad koha meie elus, kuigi...

Vähemalt surma sai vaid see, kes pidi

62-aastane Ford Focuse juht alustas möödasõitu veendumata manöövri...