Mercedes-Benzi G-klass muutub elektriliseks

Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis tagavad pideva nelikveo. Mootorid on integreeritud G-klassi klassikalise redelraamiga. Iga mootor annab 108 kW (147 hj), seega kokku 432 kW (588 hj). Maksimaalne pöördemoment on koguni 1164 Nm ja seda suunatakse alati rattale, kus jõudu läheb kõige rohkem vaja. G-klassi liitiumioonaku...

Smart esitleb ajaloo suurimat sõidukit: Concept #5

Oma kompaktsete sõidukite poolest tuntud Smart näib nüüd...

Opel Grandland vahetas põlvkonda ja sai elektrilise versiooni

Opel esitles teise põlvkonna Grandlandi ja kuulutas välja...

Uuendatud Audi Q7 ja Q8 muutusid võimsateks pistikhübriidideks

Audi lisas uuendatud Q7 ja Q8 mudelivalikusse uued...

Uus Renault Captur on Balti riikides juba tellitav

Uue, dünaamilisema disaini ja originaalse esiosaga uus Captur...

Proovisõit - Subaru Crosstrek

Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...

Proovisõit - Hyundai Kona Electric

Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...

Proovisõit - Renault Arkana

Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...

Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass

Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...

Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid

2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...

Keskmise kiiruse mõõtmine tuleb!

Transpordiamet avalikustas 24. aprillil keskmise kiiruse mõõtmise katseprojekti tulemused, mis näitavad, et keskmise kiiruse ületamine on Eestis probleemiks: kokku analüüsiti 118 231 mootorsõiduki kiiruskäitumist katselõigul ning selgus, et 39% neist ületas keskmist kiirust, peamiselt sõidu- ja pakiautode juhid. „Transpordiameti eesmärk on leida uusi ja mõjusaid meetmeid, et parandada teedel liiklusohutust ja vähendada hukkunute ning vigastatute arvu. Katseprojekti tulemusest selgus, et lõigu keskmise kiiruse mõõtmine muutis liiklusvoo ühtlasemaks,...

Riigikohus: parkida tohib igal pool, kus see ei ole keelatud

Kohtusse pöördus juht, kes parkis sõiduki parklaalale viiva...

195 km/h viis otseteed arestimajja

Möödunud pühapäeval olid politseinikud parajasti liiklust rahustamas ning...

Transpordiamet avas registreerumise mootorratturieksamitele

Esimesed sõidueksamid toimuvad juba 02. mail 2024. „Transpordiameti...

Eesti ja Läti hakkavad otsima alternatiive praegusele lennukikütusele

Eesti hakkab koos Lätiga uurima, millised on kestlike...