Juuni alguses näidatakse Londonis üliharuldast TVR-i
Juuni alguses toimuval London Concours’il tuuakse avalikkuse ette erakordselt ainulaadne TVR Scamander, endise ettevõtte juhi Peter Wheeleri idee. See amfiibne sõiduk on loodud nii sõidu- kui maastikuvõimekuse ühendamiseks ning pakub potentsiaali veeseiklusteks. Scamanderi disain eristub isegi TVR-i metsikute standardite seas. Sellel on kolm istet, mis asetsevad sileda liikuva katuse all, ning piklik kere, mis meenutab ühteaegu nii auto- kui lennukikeret. Wheeleri jaoks oli see lemmikprojekt,...
Škoda tutvustas sportlikku elektrilist ideeautot Enyaq RS Race
Škoda on aastakümneid osalenud autospordis, seega eelmisel nädalal...
Renault esitles Symbiozi
Peaaegu 60 aastat pärast Renault 16 kaasaegse, ruumilise...
CUPRA kujustas Leoni ümber eraldiseisvaks mudeliks
29. aprillil toimus Madridis uue CUPRA Leoni esmaesitlus,...
CUPRA esitles uut Formentorit
Uus CUPRA Formentor väljendab ettevõtte disainifilosoofia uut suunda....
Proovisõit - Subaru Crosstrek
Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...
Proovisõit - Hyundai Kona Electric
Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...
Proovisõit - Renault Arkana
Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...
Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass
Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...
Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid
2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...
Renault otsib müügisaalile uut lähenemist
Renault täiustab oma turustusvõrku uue kontseptsiooniga müügikohaga, mida nimetatakse „rnlt©“. See on nimi, mis peegeldab kaasaegset ja kompaktset turundust. Uued müügisaalid pakuvad külastajatele igakülgset kogemust Renault brändi ja selle toodetega. Renault’ strateegia keskendub kliendikogemuse parandamisele. rnlt© kajastab uut lähenemist müügisaalidele, see on koht, mis soodustab suhtlemist ja kaasatust. Need ruumid on mõeldud lisaks külastajate vastuvõtmisele ka nende inspireerimiseks. Olgu siis brändi suhtes uudishimulik uustulnuk, võimalik...
Vaata, mis muutub kergliikurite ja jalakäijate jaoks
Valitsus kinnitas liiklusseaduse muudatused, millega reguleeritakse mootorsõidukite kõnniteel...
Raudtee elektrifitseerimiseks ja ehitustöödeks eraldatakse täiendavalt 68 miljonit eurot
Kliimaminister Kristen Michal allkirjastas käskkirjad, millega eraldatakse täiendavalt...
Mäekülas toimus üliraske liiklusõnnetus
Politsei sai täna kella 18.50 ajal teate raskest...
EL-i toel rajatakse uued elektriautode laadimispunktid
Oma elektrilaadimisvõimalusi asub laiendama Neste, samuti siseneb Eesti...