Hiinas ehitatav elektriline sedaan Nio ET7 sõitis ilma laadimiseta üle 1000 kilomeetri

Tahkisakudega elektriauto suutis laadimata läbida üle 1000 kilomeetri. Ettevõte viis läbi kolm sõltumatut testi, saates ET7 sedaanid marsruutidel Shanghai–Xiamen, Peking–Hefei ja Kunming–Zhangzhou. Esimene suutis läbida ilma laadimiseta 1046 kilomeetrit, teine 1062 ja rekordtulemus oli 1070 kilomeetrit. Autod vedasid 200 kilogrammi koormat ja kiirendasid kuni 118 kilomeetrit tunnis, kuid marsruudi keskmine kiirus oli 83,7 kilomeetrit tunnis. Elektriautod tõusid kuni 1875 meetri kõrgusele merepinnast. Autod olid varustatud...

Citroën toob turule uue C3 Aircrossi

Uus C3 Aircross on läbinud radikaalse muutuse nii...

Uus Mazda lipulaev CX-80 mahutab kuni seitse inimest

Mazdal on kolm tooteseeriat: esiteks nii nimetatud väike...

Toyota alustas uue GR Yarise eelmüüki

Toyota GAZOO Racingu motospordi suunast inspireeritud ning kolme...

Nissan faceliftis Qashqaid

Kolmanda põlvkonna Nissan Qashqai turule toomisest on möödas...

Proovisõit - Subaru Crosstrek

Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...

Proovisõit - Hyundai Kona Electric

Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...

Proovisõit - Renault Arkana

Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...

Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass

Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...

Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid

2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...

Järvevana teel jälle omamoodi

Silmaga hinnates oli kiirus seal tipptunni eelselt juba kõvasti langenud, mis ilmselt põhjustaski videol nähtava triki - alati leidub keegi, kellel on kõige kiirem ning kes väga ei hooli, et teised peavad ka ootama. Samas ei näidanud auto ka suunatuld, kuhu selle juht soovinuks üldse keerama hakata. Järsku lihtsalt teleporteerus?...

Vaata põgenemist, millist näeb vaid üks kord elus!

Kõik algas mingist tühisest teatest, et kuskil kõrvalteel...

Nissan avas tahkisakude testiliini

Nissan näitas meediale oma tahkisaku pilootliini, mis asub...

Märtsis tabas Euroopa uute sõiduautode turgu kerge langus

Aasta esimestel kuudel enam kui kümnendiku võrra kasvanud...

Algaja juhi esimene sõiduk võiks olla kas Audi, BMW või Mercedes aga on Toyota Aygo

Ühendkuningriigis värskelt läbi viidud uuringu kohaselt on värskelt...