Opel Grandland vahetas põlvkonda ja sai elektrilise versiooni

Opel esitles teise põlvkonna Grandlandi ja kuulutas välja kohe kolm versiooni, sealhulgas hübriidid ja elektrilise. Opel Grandlandi teine põlvkond on oluliselt muutunud: esiosa on kujundatud ettevõtte 3D Vizor stiilis, auto ees ja taga on valgustatud ribad, embleem on nüüd valgustatud valgega ja Opeli nimi tagaosas punasega. Mudelil on arenenud maatriks-tuled (iga tuli koosneb 25 600 elemendist), mis valgustab eredamalt ja toob esile objekte teel, samal...

Uuendatud Audi Q7 ja Q8 muutusid võimsateks pistikhübriidideks

Audi lisas uuendatud Q7 ja Q8 mudelivalikusse uued...

Uus Renault Captur on Balti riikides juba tellitav

Uue, dünaamilisema disaini ja originaalse esiosaga uus Captur...

Tesla teatas mitmes riigis elektriautode hindade langetamisest

Tesla langetas oma elektriautode hindu USA-s, Hiinas ja...

Avati uue Toyota Land Cruiseri tellimine. Esimesed autod jõuavad Eestisse oktoobris

Mudel tegi läbi täieliku uuenduskuuri, olulisi täiendusi said...

Proovisõit - Subaru Crosstrek

Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...

Proovisõit - Hyundai Kona Electric

Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...

Proovisõit - Renault Arkana

Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...

Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass

Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...

Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid

2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...

Riigikohus: parkida tohib igal pool, kus see ei ole keelatud

Kohtusse pöördus juht, kes parkis sõiduki parklaalale viiva sõidutee äärde ja sai selle eest rahatrahvi. Trahvi kohaselt asus sõiduk parklas teekattele märgitud parkimiskohtade kõrval, mis on liiklusseadusega keelatud. Sõidukijuhi hinnangul ei olnud aga parklasse sissesõidu tee ääres parkimine keelatud, mistõttu oli see lubatud. Riigikohtu kriminaalkolleegium nõustus sõidukijuhiga ja selgitas, et kehtiv seadus lähtub loogikast, et parkida tohib igal pool, kus see ei ole liiklusseadusega keelatud....

195 km/h viis otseteed arestimajja

Möödunud pühapäeval olid politseinikud parajasti liiklust rahustamas ning...

Transpordiamet avas registreerumise mootorratturieksamitele

Esimesed sõidueksamid toimuvad juba 02. mail 2024. „Transpordiameti...

Eesti ja Läti hakkavad otsima alternatiive praegusele lennukikütusele

Eesti hakkab koos Lätiga uurima, millised on kestlike...

Foor on seal vist puhtalt informatiivse iseloomuga

Lumi läinud ja teeremondid algavad. Paljudesse lõikudesse ilmuvad...