Koenigsegg müüs ära viimase Regera

Koenigsegg Regera ajalugu pole pikk. Veidi rohkem kui kaks aastat tagasi esitleti masinat ideeauto vormis, alles eelmisel aastal toimus auto ametlik esitlus. Nüüd teatas Koenigsegg, et kõik planeeritud mudelid on potentsiaalsetele klientidele ka ära müüdud. 

Kokku lubas Koenigsegg valmistada vaid 80 Regerat. 

Kuigi võib tunduda, et masina tootmismaht on väike, saab Regerast kõikide autode valmides Koenigsegg kõige arvukam mudel, kusjuures nende kõige suurema tootmismahuga auto on ühe korraga ka etttevõtte kõige võimsam ja tehnoloogiliselt uuendusmeelsem auto. 1500-hobujõulise mootori abil kiirendab Regera 20 sekundiga 400 km/h. 

Koenigseggi jaoks tähendab Regera müügi lõpp, et nende müügiosakond saab nüüd natuke puhata. Hetkel pole neil enam ühtegi uut autot, mida müüa, kuigi tehas on jätkuvalt valmis vanemaid mudeleid korda tegema ja uutele huvilistele edasi müüma. Jääb vaid üle oodata mõnda uut Koenigseggi poolt loodud superautot. 

Märksõnad: koenigsegg
regera
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Koenigsegg müüs kõik Regera hüperautod

Rootsi autotootja Koenigsegg leidis omaniku kõigile 80-le Regera hüperautole. Regera hind on 1,7 miljonit eurot.

Tootja ütles siiski Facebookis neile, kes soovivad 1500-hobujõulise hübriidautot osta või proovida, peaksid võtma ühendust kohaliku edasimüüjaga. Koenigsegg tootis 80 Regerat. Tootja polnud senini ühtegi autot nii suures koguses valmistanud.

Regera kasutab 5-liitrist biturbo V8 ajamit ja kolme elektrimootorit. Autol kulub sajani kiirendamiseks 2,8 sekundit ja selle tippkiirus ületab 400 km/h. Käigukastita Regeral kulub tippkiiruse saavutamiseks alla 20 sekundi.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Fotod: Koenigsegg One:1 Monacos

Koenigsegg One:1 on superauto, mis müüdi läbi enne, kui see sai teha ametliku debüüdi 2014. aasta Genfi automessil.


Rootsi tootja ehitas vaid kuus mudelit ning ühe prototüübi. Viimast kasutati kuue mudeli arendamiseks. One:1 toodab 1360 hobujõudu (1014 kW) ning kaalub 1360 kilogrammi. Sellisest võimsuse ja kaalu suhtest pärineb ka auto nimi. Koenigseggi mootoriks on 5-liitrine V8.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Fotod: tippjuhi kujundatud Koenigsegg Regera

Koenigsegg on viimased nädalad oma Facebooki lehele postitanud erinevates värvides Regerasid. Kõigi nende mudelite disaineriteks on Koenigseggi töötajad, kes lõid enda maitsele vastava hüperauto.

Viimatine kujundus pärineb prototüüpide juhilt Mattias Vox’ilt, kes kattis auto halli värvi ja keskosa läbiva süsinikkiust triibuga.


Kuna Koenigseggil puudub veel konfiguraator, kus inimesed saavad Regerat kokku panna, loovad Rootsi tootja töötajad oma nägemusele ja soovidele vastava Regera, mida siis maailmaga jagatakse. Projekti eesmärk on tutvustada Regera kujundamise võimalusi.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Fotod: Koenigsegg Regera sai värske kuue

Koenigseggi tippametnikud on viimastel nädalatel postitanud sotsiaalmeediasse fotosid uute värvilahendustega Regeradest.

Nädal tagasi laadis Rootsi tootja loovkirjutaja Steven Wade Facebooki lilla Regera, millega mälestati meie seast lahkunud lauljat Prince’i. Nüüd aga postitas Euroopa müügijuht Johan B. Facebooki uued pildid.

Nendel fotodel katab Regera kere Bordeaux punane ja süsinikkiud. Koenigseggil on samad süsinikkiust veljed, mis Prince’i auks loodud variandil.

Johan andis oma ideaalsele Regera salongile kohvipruuni välimuse ning selleks, et auto välimust ja sisemust ühendada, leiab ka seest süsinikkiust detaile.


Koenigseggil pole veel tänaseks veebikonfiguraator, kus igaüks saaks Regerat oma maitse järgi disainiga, valmis saanud, kuid see peaks varsti valmima.

Märksõnad: autouudised
Jaga: