Koenigsegg Agera RS müüdi läbi kümne kuuga

V8 ajamiga Koenigsegg tegi debüüdi mullu Genfi autonäitusel, kus esimene klient sai kätte oma Agera RS’i. Kokku toodetakse 25 Agera RS’i.

Võimas ja stiilne masin baseerub Agera R ja Agera S mudelitel ning selle on ostnud inimesed Taiwanist, Singapurist, Malaisiast, Saudi Araabiast, Katarist ja Araabia Ühendemiraatidest. Lisaks jõuavad masinad USAsse, Kanadasse, Suurbritanniasse, Jaapanisse ja Hiinasse.

Christian von Koenigsegg’i ütles, et ta on uhke Agera RS’i programmi üle. “RS esindab kõiki meie peamisi väärtusi ja lahendusi nagu võimsus, sõidu nauding ning vahetus,” rääkis tootja looja ja juht.

Koenigsegg plaanib viimased Agera RS’id valmis saada 2017. aastaks.

Märksõnad: koenigsegg
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Fotod: tippjuhi kujundatud Koenigsegg Regera

Koenigsegg on viimased nädalad oma Facebooki lehele postitanud erinevates värvides Regerasid. Kõigi nende mudelite disaineriteks on Koenigseggi töötajad, kes lõid enda maitsele vastava hüperauto.

Viimatine kujundus pärineb prototüüpide juhilt Mattias Vox’ilt, kes kattis auto halli värvi ja keskosa läbiva süsinikkiust triibuga.


Kuna Koenigseggil puudub veel konfiguraator, kus inimesed saavad Regerat kokku panna, loovad Rootsi tootja töötajad oma nägemusele ja soovidele vastava Regera, mida siis maailmaga jagatakse. Projekti eesmärk on tutvustada Regera kujundamise võimalusi.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Fotod: Koenigsegg Regera sai värske kuue

Koenigseggi tippametnikud on viimastel nädalatel postitanud sotsiaalmeediasse fotosid uute värvilahendustega Regeradest.

Nädal tagasi laadis Rootsi tootja loovkirjutaja Steven Wade Facebooki lilla Regera, millega mälestati meie seast lahkunud lauljat Prince’i. Nüüd aga postitas Euroopa müügijuht Johan B. Facebooki uued pildid.

Nendel fotodel katab Regera kere Bordeaux punane ja süsinikkiud. Koenigseggil on samad süsinikkiust veljed, mis Prince’i auks loodud variandil.

Johan andis oma ideaalsele Regera salongile kohvipruuni välimuse ning selleks, et auto välimust ja sisemust ühendada, leiab ka seest süsinikkiust detaile.


Koenigseggil pole veel tänaseks veebikonfiguraator, kus igaüks saaks Regerat oma maitse järgi disainiga, valmis saanud, kuid see peaks varsti valmima.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Koenigseggi nukkvõllita mootor

Koenigsegg lõi nukkvõllita FreeValve mootori, mis väidetavalt peaks tootma pea poole rohkem võimsust ja pöördemomenti.

FreeValve on Koenigseggi tütarettevõte, mis tõestab uut mootoritehnoloogia veel sel kuul. Nimelt sõidab Hiinas Guangzhou messil rahva ette Qoros 3 mudel, mis kasutab FreeValve’i ajamit.

Qoros 3 tehakse mootori jaoks sobivaks. Ajam ise on 1,6-liitrise mahuga ja kasutab ka turbot. Jõujaam arendab 230 hj (172 kw) ja 320 Nm. Seda on pea poole rohkem kui tavalisel sama mahuga mootoril. Lisaks hoiab Freevalve 15% kütusest kokku.

Freevalve ei kasuta tavapäraseid loksuteid ja nukkvõlli, vaid klappe kontrollivad pneumaatilised-hüdraulilised-elektroonilised täiturid. Selle mootori gaasijaotusfaase saab muuta ning silindreid saab täielikult välja lülitada.

Kuna palju osasid pole uuel mootoril tarvis, siis on see 20 kg kergem ja ka väiksem.

FreeValve on nukkvõllita ajamit arendanud 2000. aastast.

Märksõnad: autouudised
FreeValve
Jaga:

Video: Christian von Koenigsegg tutvustab Regera süsinikkiust velgi

Koenigsegg töötas veljed omakeskis välja ning rõhk oli funktsionaalsusel, mitte välimusel. Selles videos räägib autotootja looja Christian von Koenigsegg uue põlvkonna karbonvelgedest, mida kasutab Regera.

Märksõnad: autouudised
Jaga: