Infiniti esitleb oma brändist mitukümmend aastat vanemat retro-hõngulist sportautot

Infiniti loodi alles 1989. aastal ning kui tänaseks on luksusbränd üsna tugeva tegijana turul korralikult kanda kinnitanud, ei saa kuidagi väita, et Infinitil ülemäära pikk ja kuulsusrikas ajalugu oleks. See Infiniti disainereid aga ei takista ning nad valmistasid retro-hõngulise, 1930-ndate ja 1940-ndate stiilis võidusõiduauto. 

Infinity ülemaailmse disaini asepresidendi Alfonso Albaisa sõnul algas kogu protsess väga lihtsast ideest, kus püüti ette kujutada, milline võiks välja näha viimased 70 aastat kuskil Lõuna-Jaapani põõsas ülejäänud maailma eest peidus olnud auto. 

Infinitil endal teatavasti nii pikka ajalugu pole ning tegelikult pole seda ka Nissanil. Kuigi Nissani ajalugu ulatub mõnevõrra kaugemale, ei osalenud ka nemad enne kuuekümnendaid aktiivselt mootorispordis. Infinity brändile aga selline retro-hõnguline sportauto kindlasti halba ei tee. Olgugi, et tegu on vaid ideeautoga. 

Masina esitlus toimub järgmisel nädalal algaval Pebble Beach Concours d'Elegance eriti stiilsete autode näitusel. 

Märksõnad: infiniti
inifnity pebble beach ideeauto
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Infiniti avaldas fotod retrodisainiga elektrilisest võidusõiduautost

Infiniti üllatas eelmisel nädalal uudisega, et Pebble Beach Concours d'Elegance elegantsete autode näitusel esitletakse eelmise sajandi esimesest poolest snitti võtnud võidusõiduautot. 

Ilmselgelt on tegu ideeautoga ning antud prototüüp sellisel kujul kunagi võidu sõitma ei hakka, kuid Infiniti Prototype 9 näeb igal juhul põnev välja. Eesmärgiks oli luua auto, mis meenutab 1940ndate võidusõidumasinaid. Isegi auto ehitusel kasutati tänaseks arhailisi võtteid, seda eriti kerekonstruktsioonide ning vedrustuse juures. 

Jõuallikas pärineb aga 21. sajandist. On tõenäoline, et elektrimootor on sama või vähemalt väga sarnane sellega, mis paigutatakse septembris avalikustatavasse uude elektrilisse Nissan Leafi. Kuigi Infiniti pole Prototype 9 sõiduulatuse kohta veel infot avaldanud ning prototüüpmasina puhul pole see ehk ka otseselt oluline, on teada, et mootor toodab 150 hobujõudu, mille abil väike ja kerge auto suudab nullist sajani kiirendada 5,5 sekundiga. Tippkiiruseks on 170 km/h. 

Kuigi Infinitil endal pikka ja kuulsusrikast võidusõiduajalugu pole ning ka emafirma Nissan hakkas spordiga aktiivsemalt tegelema alles 1960ndatel, tunneb antud prototüübi siiski Infinitile omase esivõre järgi üsna kergelt ära. 

Märksõnad: autouudised
prototype 9 ideeauto
Jaga:

Infiniti esitleb oma brändist mitukümmend aastat vanemat retro-hõngulist sportautot

Infiniti loodi alles 1989. aastal ning kui tänaseks on luksusbränd üsna tugeva tegijana turul korralikult kanda kinnitanud, ei saa kuidagi väita, et Infinitil ülemäära pikk ja kuulsusrikas ajalugu oleks. See Infiniti disainereid aga ei takista ning nad valmistasid retro-hõngulise, 1930-ndate ja 1940-ndate stiilis võidusõiduauto. 

Infinity ülemaailmse disaini asepresidendi Alfonso Albaisa sõnul algas kogu protsess väga lihtsast ideest, kus püüti ette kujutada, milline võiks välja näha viimased 70 aastat kuskil Lõuna-Jaapani põõsas ülejäänud maailma eest peidus olnud auto. 

Infinitil endal teatavasti nii pikka ajalugu pole ning tegelikult pole seda ka Nissanil. Kuigi Nissani ajalugu ulatub mõnevõrra kaugemale, ei osalenud ka nemad enne kuuekümnendaid aktiivselt mootorispordis. Infinity brändile aga selline retro-hõnguline sportauto kindlasti halba ei tee. Olgugi, et tegu on vaid ideeautoga. 

Masina esitlus toimub järgmisel nädalal algaval Pebble Beach Concours d'Elegance eriti stiilsete autode näitusel. 

Märksõnad: autouudised
inifnity pebble beach ideeauto
Jaga:

Jaapanis alustati Infiniti Q50 2018 tootmisega

Sel aastal Genfis esinenud Infiniti Q50 2018 kokku panemisega alustati Jaapanis Tochigi tehases. Kui autod on koos, siis hakatakse neid maailma eri otstesse saatma.

Infiniti esimees Roland Krüger polnud kiidusõnadega kitsi. “Uue Q50 koostöökvaliteet ja lahendused on tipptasemel ja vastavad Infiniti standarditele. Insenereid ja tehase töötajad suurendavad tootmismahte ning juba ootame, et saaksime luksussedaani kõigile soovijatele saata,” ütles Krüger.

Infiniti kõige populaarsemat mudelit on siiani ostetud 210 000 korral. Uue Q50 välimust väga palju ei muudetud, vaid piirduti maitseka värskendamisega. Q50 müüakse kolmes variandis (Sport, Pure ja Luxe). Kõige võimsam Q50 kasutab 3-liitrist turbomootorit.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Infiniti näitas suurt QX80 Monograpgh ideeautot

New Yorgi autonäitusel näeb suuremõõdulist Infiniti QX80 Monograph ideeautot, mis on tootja järgmise põlvkonna linnamaasturite eeskujuks välimuse osas.

Üle viie meetri pikk ehk napilt Cadillac Escalade’ist lühem Infiniti paistaks liikluses oma mõõtude ja välimusega hästi silma. QX80 on sama lai kui üks korralik korvpallur - kaks meetrit.


Infiniti disainerid rõhutavad auto välimusega tema suurust ning auto näeb välja nagu ta oleks ühest suurest tükist välja lõigatud. QX80 muudab jõulisemaks tavapärasest suurem esivõre. Teed valgustavad peenikesed LED esituled.

Märksõnad: autouudised
Jaga: