Hyundai valmistub nobeda N-mudeli tootmiseks

Hyundai alustab septembris Tšehhi tehases i30 N’i tootmiseks.

i30 N on võimsam versioon i30 luukpärast. Auto debüüt toimub 12. septembril Frankfurdi näitusel. Korealase kapoti all on modifitseeritud 2-liitrine turbomootor, mida kasutatakse ka Sonata sedaanis.

Tootja ütles, et i30 N’i pakutakse kahe mootoriseadistusega, kuid ei täpsustanud, mis need numbrid olla võiks. Spekuleeritakse, et ajam käib välja 260 ja 280 hobujõudu. “Selle hinna eest on oodata väga palju lõbu,” kirjeldas autot N-osakonna juht Albert Biermann.

Hyundai alustab nobeda väikeauto müügiga pärast Frankfurdi messi ning masin jõuab peale Euroopa ka Koreasse ja Austraaliasse, kuid mitte USAsse ja Hiinasse.

Mudeli nimi N tähistab korraga kahte paika. Koreas Namyangi linnas on Hyundai arenduskeskus. Hyundai Euroopa arenduskeskus ja peamine paik autode testimiseks asub Nürburgringil. Nende kahe koha järgi ongi võimsamad autod nime saanud.

Hyundai pole öelnud, kui palju auto maksma hakkab. Tootja kavatseb välja tulla veel kahe N mudeliga.

Märksõnad: hyundai
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Hyundai valmistub nobeda N-mudeli tootmiseks

Hyundai alustab septembris Tšehhi tehases i30 N’i tootmiseks.

i30 N on võimsam versioon i30 luukpärast. Auto debüüt toimub 12. septembril Frankfurdi näitusel. Korealase kapoti all on modifitseeritud 2-liitrine turbomootor, mida kasutatakse ka Sonata sedaanis.

Tootja ütles, et i30 N’i pakutakse kahe mootoriseadistusega, kuid ei täpsustanud, mis need numbrid olla võiks. Spekuleeritakse, et ajam käib välja 260 ja 280 hobujõudu. “Selle hinna eest on oodata väga palju lõbu,” kirjeldas autot N-osakonna juht Albert Biermann.

Hyundai alustab nobeda väikeauto müügiga pärast Frankfurdi messi ning masin jõuab peale Euroopa ka Koreasse ja Austraaliasse, kuid mitte USAsse ja Hiinasse.

Mudeli nimi N tähistab korraga kahte paika. Koreas Namyangi linnas on Hyundai arenduskeskus. Hyundai Euroopa arenduskeskus ja peamine paik autode testimiseks asub Nürburgringil. Nende kahe koha järgi ongi võimsamad autod nime saanud.

Hyundai pole öelnud, kui palju auto maksma hakkab. Tootja kavatseb välja tulla veel kahe N mudeliga.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Hyundai esitles uut Konat, sellest võib valmida ka võimekas elektriversioon

Hyundai püüab teatavasti aktiivselt Euroopasse laieneda ning selle strateegia üheks osaks on tänapäeval kahtlemata ka elektriauto. Chevrolet Bolti (Opel Ampera-e) ja Tesla Model 3-ga konkureerimiseks on HYyundail valmimas elektriline Kona, mida võidakse esitleda juba järgmisel aastal. 

Hyundai esitles eile oma uut crossoverit Kona. Tegu on väiksemat kasvu linnamaasturiga, mis peaks üle lööma mitmed senised Nissan Juke ja Citroen C3 Aircrossi kliendid. Auto on oma disainilt julge ja agressiivne ning vastab igati tänapäevastele nõuetele, näiteks salongist leiab 8-tollise puutetundliku ekraaniga ning suures plaanis võrdlemisi lihtsa keskkonsooli, kus nuppude arv on võimalikult madalal hoitud. 

Lisaks toob Hyundai Kona turule ka ühe omapärase uuenduse - tuuleklaasi sisse ehitatud läbipaistva ekraani, mille abil saab kõige olulisemat infot otse juhi silmade all kuvada. 

Jõuallikatest pakub Hyundai hetkel 1,0-liitrist ja 1,6-liitrist bensiinimootorit, üsna peatselt lisandub ka 1,6-liitrine diiselmootor. Põnevamaks peaks asi minema aga järgmisel aastal, kui saabub Kona elektriline versioon. Auto esitlusel olnud inimeste väitel võiks selle sõiduulatus 390 km, kuigi tõenäoliselt on sellise numbri saavutamiseks vaja kasutada Euroopa testtsüklit. Aga isegi kui 390 km kolmandik maha võtta, jääb ikkagi alles igati võimekas ja kaugele sõitev auto. Kui Hyundai suudab ka masina hinna piisavalt all hoida, et see Tesla ja Chevrolet/Opeliga konkureerida suudaks, võiks Konast üsna ootamatult elektriautode segmendis kõva tegija tekkida. 

Märksõnad: autouudised
kona crossover elektriauto
Jaga:

Hyundail valmib järgmine aasta suure sõiduulatusega elektriauto

Suuruselt viies autotootja maailmas Hyundai lubab paisata tuleva aasta esimeses pooles müügile tuttuue elektriauto.

Korea tootja liigub vaikselt elektriautode suunas, kuid nende müük on jätkuvalt languses. Hyundai ütles, et nende mudel Ioniq on esimene auto USAs, mida pakuti kolme elektrilise seadistusega ja oli USA Keskkonnakaitseagentuuri andmetel kõige efektiivsem auto.

Ioniq oli Hyundai esimene suurem samm elektriautode poole. Nüüd valmistutakse uuesti jalga teise jala ette panema. Tootja lubab järgmist suure sõiduulatusega elektriautot. Selleks võib olla Kona linnamaastur. Igal juhul töötab Hyundai neid välja kas vennastootja Kiaga.

Korea analüütiku Lee Hang-koo hinnangul ei muuda Hyundai USAs või Euroopas ühe elektriautoga rivaalidele ohtlikuks. See juhtub ainult juhul, kui selle mudeli hind on ostja jaoks väga hea ehk odav. “Juba praegu müüakse häid elektriautosid nagu Bolt ja Tesla. Hyundail on kerge hinda alla tuua, sest auto tootmiskulud on suured,” rääkis Hang-koo, kes arvas, et Hyundai käik on pigem sümboolne, kui reaalselt maailma kõigutav. On ju ka Lõuna-Korea valitsus liikumas roheliste autode suunas.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Hyundai kutsub tagasi rohkem kui pool miljonit crossoverit

Hyundai alustab 30. juunil kahe tagasikutsumisega. Kokku kontrollitakse üle ligi 600 000 linnamaasturit.

Esimese kontrolli avalikustas USA liiklusohutusamet NHTSA. See puudutab 437 000 Santa Fe ja Santa Fe Sport mudelit Ameerika Ühendriikides. Vigase kaabli tõttu on oht, et kapott ei sulgu nii nagu peab. Hyundai esindaja ütles, et oht kapoti avanemiseks on vaid siis, kui inimene seda korrektselt ei sulge. Probleem esineb rohkem USA põhjaosas, sest sealne kliima sunnib kasutama rohkem soola.

Teine tagasikutsumine puudutab 150 000 Sonata ja 10 800 Genesise mudelit. Nendel autodel võib korrosioon pärssida pidurdamist.

Antud mure Euroopa autoomanike ei puuduta.

Märksõnad: autouudised
Jaga: