Hyundai võib ehitada nobedama Tucsoni

Hyundai kaalub, kas anda käsk oma N allüksusele kiirema Tucsoni loomiseks.

N allüksuse juht Albert Biermann tahaks i30 N väikeauto kõrvale luua ka äkilisema Tucsoni linnamaasturi. Mees ütles portaalile Drive, et neile ei ole seatud piiranguid ning i30 N luukpära on esimene kiire Hyundai ning tulemas on teisigi. Järgmisena saavad valmis i30 kupee ning tuttuus Veloster. Seda järgmisel aastal.

Biermann leiab, et ka linnamaastur Tucson võiks saada võimsust juurde “Sel on hea platvorm, kuhu ehitada kiire maastur,” rääkis juht.

Biermanni jutul on iva, sest inimesed ostavad aina rohkem linnamaastureid ning leidub neidki, kes tahavad pärast laste kooli viimist gaasi põhja suruda.


Hyundail sõiduautode müük on viimasel ajal kannatanud, samal ajal aga kasvab nende linnamaasturi ja crossoveri ostnud inimeste arv. Tõenäoliselt langetab Hyundai otsuse Tucson N-i kohta pärast seda, kui i30 N on müügile jõudnud ja esimesed muljed on teada.

Märksõnad: hyundai
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Saksamaa ralli teise katse võitsid Hyundaid. Tänak jätkab teisena

Täna põhivõistlusega alustanud Saksamaa ralli teisel kiiruskatsel olid kiireimad Hyundai piloodid. Tänak jätkab üldarvestuses teisena. 

Ogier tegi katse alguses kerge spinni ning kaotas mõned sekundis. Fordi piloodid kurdavad alajuhitavuse ja pidurite üle.

SS2

1.6ESPD. SORDO5:12.2  
2.5BELT. NEUVILLE5:13.9+1.7+1.7
3.10FINJ. LATVALA5:14.8+0.9+2.6
4.2ESTO. TÄNAK5:15.9+1.1+3.7
5.8IRLC. BREEN5:16.5+0.6+4.3
6.1FRAS. OGIER5:17.2+0.7+5.0
7.12FINE. LAPPI5:17.3+0.1+5.1
8.3GBRE. EVANS5:17.5+0.2+5.3
9.11FINJ. HÄNNINEN5:18.1+0.6+5.9
10.7GBRK. MEEKE5:19.8+1.7+7.6

Üldseis

1.6ESPD. SORDO7:20.6  
2.2ESTO. TÄNAK7:22.1+1.5+1.5
3.5BELT. NEUVILLE7:22.5+0.4+1.9
4.10FINJ. LATVALA7:22.9+0.4+2.3
5.9NORA. MIKKELSEN7:22.9+0.0+2.3
6.8IRLC. BREEN7:23.7+0.8+3.1
7.1FRAS. OGIER7:25.0+1.3+4.4
8.3GBRE. EVANS7:25.8+0.8+5.2
9.12FINE. LAPPI7:28.5+2.7+7.9
10.11FINJ. HÄNNINEN7:29.3+0.8+8.7
Märksõnad: autouudised
Jaga:

Hyundai loodab Euroopas Toyotast mööduda linnamaasturite abil

Hyundai kasvatab 2019. aastaks Euroopas pakutavate linnamaasturite arvu neljani. Ka pärast seda on Korea tootjalt oodata uusi kõrge kliirensiga mudeleid. Kõikide tulevaste linnamaasturitega loodetakse 2021. aastaks mööduda Toyotast ning Nissanist ja haarata endale suurima Aasia tootja tiitel Euroopas.

Korea ettevõte alustas linnamaasturite “rünnakuga” sel suvel, kui debüüdi väike Kona linnamaastur, mis jõuab müügile veel sel aastal. Järgmisena valmib 2019. aastaks veelgi väiksem crossover. Sellele järgneb samal aastal tippmaastur, mis tuleb Santa Fest suurem.

Linnamaasturid moodustavad Hyundai müügist Euroopas veidi rohkem kui kolmandiku. Tootja hinnangul see arv kasvab, kuid ei täpsustanud, kuhu maani. Vennasbränd Kia kasvab siinkandis aga kolm korda kiiremini ning linnamaasturid moodustavad 41% müügist. Nissani puhul on see näitaja lausa 70% ning Toyotal 30%.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Hyundai ja Genesis lahutavad planeeritust kiiremini

Hyundai tegeleb teatavasti aktiivselt Genesisest täiesti iseseisva brändi loomisega. Kõik sai alguse sellest, kui Hyundai Genesis nimetati ümber Genesis G80-ks. G80-t hakati esialgu müüma Hyundai esindustes koos tavaliste Hyundai autodega. G90 jaoks peavad edasimüüjad looma juba eraldi ala, kus G90 paremini särada saaks. 

Plaanis oli lubada Hyundai esindustel veel mitu aastat jätkata G80 müüki, samas kui soovi korral võinuks Hyundai esindused endale haarata ka mõnevõrra karmimate nõuetega G90 müügi, konkureerides niimoodi otse spetsiaalselt Genesise müügiks rajatud esindustega. 

Plaanid aga muutuvad ning Hyundai on nüüd otsustanud, et brändid tuleb üksteisest eraldada võimalikult vara. See on ühelt poolt oluline selleks, et kumbki bränd saaks luua niiöelda oma kultuuri, oma iseseisva maine, kuid rolli mängib ka see, et luksuslikku Genesist on ehk keeruline müüa, kui kohe kõrval on kolm-neli korda odavamad autod, mis suures plaanis sama töö ära teevad. 

Hyundaid ootab nüüd, kuidas edasimüüjad selle uudise vastu võtavad. Väidetavalt on Hyundai juba eelnevalt endale appi võtnud juristid, kes hakkavad tegelema edasimüüjate kaebustega, kuna juba tehtud investeeringud võivad nüüd luhta minna. 

Märksõnad: autouudised
genesis
Jaga:

Video: Hyundai i30 N testimas

Hyundai taskurakett i30 N 2018 testis enda võimeid Nürburgringil.

i30 N on võimsam versioon i30 luukpärast. Auto debüüt toimub 12. septembril Frankfurdi näitusel. Korealase kapoti all on modifitseeritud 2-liitrine turbomootor, mida kasutatakse ka Sonata sedaanis.

Tootja ütles, et i30 N’i pakutakse kahe mootoriseadistusega, kuid ei täpsustanud, mis need numbrid olla võiks. Spekuleeritakse, et ajam käib välja 260 ja 280 hobujõudu. “Selle hinna eest on oodata väga palju lõbu,” kirjeldas autot N-osakonna juht Albert Biermann.

Märksõnad: autouudised
Jaga: