Video: Honda sihib isejuhtivate autode valmistamisel 2025. aastat

Võidujooks isejuhtivate autode nimel käib täie hooga ning iga mööduva kuuga seab mõni uus autotootja endale eesmärgi, millal tema valmistatud isejuhtiv auto lõpuks teedele peaks jõudma. 

Honda teatas, et nemad tahavad täiesti isejuhtiva auto valmis meisterdada 2025. aastaks. Mõned konkurendid on ambitsioonikamad, kuid tegelikult ei jää ka Honda alla, lubades 2020. aastaks autonoomset sõitu maanteedel. Ülejäänud viis aastat jääb aga tehnoloogia täiustamiseks, et 2025. aasta isejuhtiv auto probleemideta turule tuua. 

Eesmärgi saavutamiseks suurendab Honda koostööd R&D ja tootmisosakondadega, eesmärgiga juba 2020. aastaks lisada autodele mõistliku hinnaga piisav hulk sensoreid, mis võimaldaksid teatud määral autonoomseid funktsioone. Lisaks keskendub Honda üha julgemalt ka elektriautodele, kuigi Honda jätkab sarnaselt Toyotale ka kütuseelementidel põhinevate jõuallikate arendamist. 

Tundub, et Honda ei näe vajadust liialt kiirustada, keskendudes pigem ohutusele ja meeldivale sõidukogemusele. Ettevõtte tegevjuhi Takahiro Hachiago sõnul püütakse klientideni viia isejuhtiv süsteem, mis sisendab usaldust ja hoiab auto eemal ohtlikest olukordadest. Hachiago usub, et isejuhtivate autode eduks peavad inimesed end nende sees ja ka ümber turvaliselt tundma. 

Seni, kuni Honda autod veel päriselt ise mööda linnatänavaid ringi sõita ei oska, võivad Honda omanikud rõõmu tunda aga üha parematest juhiabidest, mis aitavad igapäevaliikluses autosõitu lihtsamaks ja ohutumaks muuta. 

Märksõnad: honda
isejuhtiv auto
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Honda sihib isejuhtivate autode valmistamisel 2025. aastat

Võidujooks isejuhtivate autode nimel käib täie hooga ning iga mööduva kuuga seab mõni uus autotootja endale eesmärgi, millal tema valmistatud isejuhtiv auto lõpuks teedele peaks jõudma. 

Honda teatas, et nemad tahavad täiesti isejuhtiva auto valmis meisterdada 2025. aastaks. Mõned konkurendid on ambitsioonikamad, kuid tegelikult ei jää ka Honda alla, lubades 2020. aastaks autonoomset sõitu maanteedel. Ülejäänud viis aastat jääb aga tehnoloogia täiustamiseks, et 2025. aasta isejuhtiv auto probleemideta turule tuua. 

Eesmärgi saavutamiseks suurendab Honda koostööd R&D ja tootmisosakondadega, eesmärgiga juba 2020. aastaks lisada autodele mõistliku hinnaga piisav hulk sensoreid, mis võimaldaksid teatud määral autonoomseid funktsioone. Lisaks keskendub Honda üha julgemalt ka elektriautodele, kuigi Honda jätkab sarnaselt Toyotale ka kütuseelementidel põhinevate jõuallikate arendamist. 

Tundub, et Honda ei näe vajadust liialt kiirustada, keskendudes pigem ohutusele ja meeldivale sõidukogemusele. Ettevõtte tegevjuhi Takahiro Hachiago sõnul püütakse klientideni viia isejuhtiv süsteem, mis sisendab usaldust ja hoiab auto eemal ohtlikest olukordadest. Hachiago usub, et isejuhtivate autode eduks peavad inimesed end nende sees ja ka ümber turvaliselt tundma. 

Seni, kuni Honda autod veel päriselt ise mööda linnatänavaid ringi sõita ei oska, võivad Honda omanikud rõõmu tunda aga üha parematest juhiabidest, mis aitavad igapäevaliikluses autosõitu lihtsamaks ja ohutumaks muuta. 

Märksõnad: autouudised
isejuhtiv auto
Jaga:

Video: Honda Civic Type R läbib osa Nürburgringist katusel

Päev pärast seda, kui Nio EP9 läbis Nürburgringi rekordajaga, keeras Honda Civic Type R-i juhtinud mees oma auto katusele.

Õnneks kõndised mõlemad autos olnud mehed sealt omal jalal välja.

Võimalik, et selles Civic Type R-ist enam asja ei saa. Seda juhul, kui katus sai liiga suuri vigastusi. Arvatavasti sai katusel libisemine võimalikuks tänu kapoti all peituvale 2-liitrisele turbomootorile. Ajami neli silindrit toodavad 306 hj (228 kW) ja 400 Nm.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Alabamas algas Honda Odyssey 2018 tootmine

USAs Alabama osariigis asuvas Honda tehases alustati enim jänkide poolt ostetud mahtuniversaali uue mudeli tootmist.

Sel kevadel veel USA esindustesse jõudev Odyssey on crossoverite ja linnamaasturite pealetungist hoolimata populaarne. Odyssey on USA kõige rohkem ostetud mahtuniversaal juba seitse aastat. Eelmisel aastal osteti 130 000 Odysseyd.

“Täna tähistavad kogu Honda meeskond ja partnerid, kes aitasid ellu äratada ja turule tuua uue, värske tehnoloogiaga varustatud peresõbraliku Odyssey,” ütles Honda Alabama tehase ninamees Jeff Tomko.

Uuel Hondal on nüüd LED esi- ja tagatuled, Apple CarPlay ja Android Auto ning 8-tollise puuteekraaniga varustatud lustisüsteem, mitmel viisil kohandatav teine istmerida. Lisaks saab puuteekraani abil vaadata, mida näiteks aktiivsed jõnglased tagaistmel teevad.


Esiveolist mahtuniversaali viib edasi 280-hobujõuline iVTE V6 mootor, mis on paaris 10-käigulise automaatkastiga.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: 2017 Honda Civic Type R püstitas Nürburgringil uue rekordi

Autotootjad võitlevad ikka ja alati Nürburgring Nordschleife parimate aega nimel ning uue rekordi korral võib kindel olla, et seda ka väärikalt esitletakse. Paraku ei testita kõiki autosid ühtse standardi järgi ning tegu on vaid ühe ringrajaga, mistõttu ei tohiks Nordschleife aegade põhjal autodest väga kaugeleulatuvaid järeldusi teha, kuid rekordipüstitusi on sellegipoolest põnev vaadata. 

Esiveoliste "tänavalegaalsete" masinate mitteametlikus kategoorias püstitas uue rekordi 2017 Honda Civic Type R, mis läbis 20,8 kilomeetrise ringraja 7 minuti ja 43,8 sekundiga. Sellega ületati veidi rohkem kui kolme sekundiga samamoodi esiveolise Volkswagen Golf GTI Clubsport S-i parim aeg. 

Honda insenerida sõnul muudavad uue Type R-i kiiremaks pikem teljevahe, laiemad rehvid, parem vedrustus ning efektiivsem aerodünaamikapakett. Rekordi püstitamiseks kasutatud auto ehitati küll mõneti ümber, näiteks salongi paigaldati turvapuur ning selle lisatud kaalu tasakaalustamiseks eemaldati näiteks tagaistmed ning info- ja meelelahutussüsteem. Honda sõnul see aga auto võimekust ei muutnud. Ka auto alla kruvitud rehvidega võib linnatänavail ringi vurada, kuigi need on siiski suunatud rohkem ringrajakasutajale. 

Märksõnad: autouudised
civic type r nürburgring nordschleife rekord
Jaga: