Ferrari ei suuda otsustada, kas luua Dino mantlipärija või mitte

Ferrari tüürivad inimesed ei suuda ära otsustada, kas ehitada nii-öelda uus Dino mudel või mitte. Üks põhjus, miks autot ei taheta arendata, on kartus, et Ferrari bränd muutub lahjemaks.

Tegevjuht Sergio Marchionne ütles, et idee Dino tagasi tuua on liikunud eri kabinettide vahel pikka aega, kuid lõpliku otsuse tegemiseks tuleb paljusid asju arvesse võtta. Margi juht kardab, et autol võib olla Ferrarile negatiivne mõju.

Ta muretseb, et California T mudelist odavam mudel vähendab Ferrari eksklusiivsust. Marchionne lisas, et odavam mudel aga ei pruugi meelitada nooremaid ostjaid ligi. Näiteks Aasias on neil juba märkimisväärselt “noored” kliendid. Tegevjuht leiab, et uued kliendid tulevad, kui töötada hoopis Ferraride võimekuse, mootori heli ja stiili kallal. Odav hinnasilt ei pruugi üldsegi lahendus olla.

Sellal Marchionne ei usu Dino tagasi toomise suurde mõjusse, on Ferraris inimesi, kes näevad sellisel taskukohasel mudelil just suurt mõju. Dino-sarnase auto eeldatavaks hinnaks Itaalias saaks 150 000 eurot ehk superauto oleks praegusest odavaimast California T-st 20% soodsam.

Lõplik otsus odavama auto ehk Dino tuleku kohta langetakse tuleva aasta esimestel kuudel. Siis selgub, kas mudel on viie aasta plaanis või ei.

Märksõnad: ferrari
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Haruldane Ferrari Sergio maksab rohkem kui neli miljonit eurot

Hollandis on müügis üks vähestest Ferrari Sergio roadsterist. Veidi enam kui 100 kilomeetrit läbinud itaallase eest küsitakse 4,3 miljonit eurot.

Sergiot näidati esmakordselt 2013. aasta Genfi näitusel. Šveitsis tõmmati kate Ferrari ja Pininfarina ühiselt ideeautolt, mis oli austusavaldus Sergio Pininfarinale. Kaks aastat hiljem jõudis sama auto uuesti Genfi, siis aga juba kuues, milles teda tootma hakati.

Ferrari valmistas vaid kuus Sergiot ning neist ühe hind ületas kahe miljoni piiri. Nüüd on hind veelgi kerkinud.

Sergio alustas elu Ferrari 458 Spiderina, kuid Ferrari ja Pininfarina insenerid ja disainerid ehitasid selle ümber. Masinat viib edasi 4,5-liitrine V8, mis toodab 605 hj (445 kW) ja 540 Nm.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Ferrari kaotas õiguse Testarossa nimele

Ferrari Testarossa on üks tuntumaid Ferrarisid. See oli erinevate mudelite näol tootmises peaaegu 40 aastat ning Testarossa kandiline, kuid sellegipoolest aerodünaamiline kuju on paljudel meeles. 

Saksamaal on aga seadus, mis sunnib nimesid pidevalt kasutama ning kui nime kasutamise õigust omav ettevõte seda vaid 5aastat aktiivselt ei kasuta, võidakse neilt see eksklusiivne õigus ära võtta. Saksa mänguasjade tootja Autec AG just seda võimalust kasutaski ning kuna Ferrari pole Testarossa nime juba 20 aasta jooksul aktiivselt kasutanud, uuriti kohtult, kas ehk võib selle kasutusse võtta ka Autec. 

Ferrari üritas küll omalt poolt väita, et nad jätkuvalt remondivad ja parandavad Testarossasid, kuid kohtunikule sellest ei piisanud ning nüüd võib Testarossa nime vabalt kasutada ka Autec AG. Autec AG tahab Testarossa nime all hakata müüma igasugu träni alates elektrilistest jalgratastest kuni pardliteni välja. 

Seega peaks juba lähiajal tekkima turule taskukohaseid Testarossa nimega vidinaid, kuigi päris õiget emotsiooni sealt enam ei saa. 

Märksõnad: autouudised
testarossa autec
Jaga:

Ferrari teise kvartali kasum tegi suure hüppe

Ferrari teise kvartali sissetulek kasvas pea veerandi võrra. 24-protsendilise kasvu taga on kallite erimudelite populaarsus.

Kui kulud maha arvestada, siis teenisid itaallased 270 miljonit eurot. Aasta varem lükati tasku 217 miljonit eurot. Bloomberg kirjutab, et kuue analüütikute hinnangute keskmine nägi ette 262 miljoni suurust kasumist. Seega ületas Ferrari prognooside keskmise.

Ferrari eesmärgiks on aastaga teenida 950 miljonit eurot kasumit. Tegevjuht Sergio Marchionne ütles märtsis, et nad võivad tänavu ületada miljardi euro piiri.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Ferrari ei taha oma tulevast sportmaasturit kuidagi sportmaasturiks nimetada

Ferrari tahab autoturule luua uue niši. Nimelt ei saa nemadki kõrvalt vaadata, kuidas suuremate autode eest suuri summasid makstakse ning Lamborghini, Jaguar ja Porsche kõik selle kasumi enda taskusse panevad. Seega on hakkanud liiklema jutud, justkui valmistaks Ferrari ette nelja kohaga "sportmaasturit". Väidetavalt on masin juba arenduses ning hetkel viidatakse sellele ettevõtte sees kui F16X-ile. 

Ferrari on aga traditsiooniliselt kiirete ja nobedate sportautode tootja ning maastur, ükskõik kui väike see ka pole, lihtsalt ei sobi nende mainega kokku. Kui aga nõudlus on olemas, siis tuleb leida lahendus ning otsibki Ferrari väidetavalt uut nišši või uut nime, kuidas oma tulevast keskmisest veidi suuremat autot nimetada. 

Jätkuvalt Ferrari ja ka FCA tegevjust Sergio Marchionne on nimelt väga konkreetselt öelnud, et Ferrari hakkab sportlikke maastureid tootma vaid üle tema laiba. Marchionne sõna aga maksab, näiteks on ta suutnud Ferrari tootmismahu suurest vastuseisust hoolimata 10 000 autoni tõsta. Kui aga Ferrari sees suudetakse leida niiöelda Ferrari pereautole oma nimetus, ei pea Marchionne oma sõnu sööma ning samas saab Ferrari nautida suuremate autodega kaasnevaid kopsakaid kasuminumbreid. 

Märksõnad: autouudised
marchionne f16x
Jaga: