Cadillac CT6 peaks saama 4,2-liitrise biturbo mootori

Tegemist on 4,2-liitrine biturbo V8 mootoriga, mis de Nysscheni sõnul arendab ligi 500 hobujõudu. See tähendaks, et CT6’l oleks peaaegu sama võimas kui eelmine STS-V mudel. See aga ei tähenda, et Cadillac võtaks kasutusele V-seeria nimetuse.

Arvatavasti teeb uus mootor debüüdi Cadillac tulevases tippmudelis, mida on oodata kümnendi lõpuks.

Märksõnad: cadillac
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Cadillac CT6 2018 saab sõita käsi roolil hoidmata

Cadillac varustas CT6 2018 mudeli Super Cruise automaatse püsikiirusehoidjaga, mis juhib autot, kui juht ei käsi hoia rooli küljes.

Seda funktsioon saab kasutada kiirteel ning see ei tähenda, et juht ei pea liikluses toimuvale tähelepanu pöörama. Peab küll ning kui ta seda ei tee, peatub auto. Cadillac on varustatud kaameratega, mis jälgivad, et juht hoiaks pilgu teel.

“Super Cruise arendades pidasime silmas, et juhi tähelepanu oleks alati liiklusel. Sellepärast lõimegi lahendused, mis jälgivad, kuhu roolikeeraja tähelepanu on suunatud,” ütles Super Cruise’i peainsener Barry Walkup.

Kui kaamera avastab, et juht ei jälgi teed, lähevad tööle visuaalsed ja helilised hoiatused ning ka iste annab probleemist märku. Lõpuks, kui juht pole ikka reageerinud, peatub auto ise tee ääres.


Märksõnad: autouudised
Jaga:

Cadillac tahab viie aastaga ehitada kaheksa crossoverit ja sedaani

Cadillaci strateegia näeb ette, et 2022. aastaks pakutakse kaheksat uut crossoverit ja sedaani, sealhulgas ka üle 200 000 euro maksvat linnamaasturit.

Tegevjuht Johan de Nysschen tahab, et Ameerika tootja arendaks neli crossoverit ja neli sedaani ning söödaks eelmise aasta müüginumbri - 308 000 - veelgi suuremaks. Selleks keskendutakse peamiselt Hiina ja USA turule. Koduriiki kavatsetakse kolme aastaga investeerida 800 miljonit dollarit ja ehitada kaheksa uut autot.

Oodata on Cadillaci, mis sarnaneb suuruselt BMW X1-le. Tõenäoliselt saab see enda nimeks XT1 või XT2. Lisaks töötavad insenerid välja ka CT8 tippsedaani. Viimane valmib 2021. aastaks. XT4 mudelist saab BMW X3 rivaal ning teise põlvkonna XT5-st sirgub BMW X5 konkurent. Pole välistatud, pigem on lausa tõenäoline, et Cadillac ehitab XT7 või XT8 linnamaasturi, millest saab BMW X7 vaenlane. Peale nende ehitatakse veel kolm uut sedaani.

Johan de Nysschen ütles, et Cadillac keskendub ka efektiivsusele. “Me peame elektrifitseerima, kuid seda ülesannet ja elektri- ja hübriidülekandeid peab arendama General Motors,” rääkis de Nyscchen.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Cadillac CTS hakkab teiste autodega suhtlema

Alates sellest aastast hakkab Cadillac müüma CTS mudeleid tehnoloogiaga, mis võimaldab autol teiste neljarattalistega infot vahetada.

USA transpordiministeerium käis kolm kuud tagasi välja kava, mille järgi võiksid kõik USAs müüdud autod omada V2V (vehicle to vehicle) tehnoloogiat. See lahendus võimaldab liikluses olevate sõidukitel oma vahel olulist teavet vahetada.

Cadillac on esimene tootja Põhja-Ameerikas, kelle CTS mudel saab baasvarustusse vastava lahenduse. “V2V võimaldab autodel teada, mis toimub nurga taga,” ütles Cadillaci tootejuht Richard Brekus. “Tehnoloogias peituvad meeletud võimalused. Auto saab vastu võtta ja analüüsida infot, mis jääb välja juhi ja ka auto enda sensorite vaateväljast.”


5,9 gigahertsil töötav DSRC ehk Dedicated Short-Range Communications süsteem koos GPSiga saab saata 1000 infokildu sekundis. 300 meetri raadiuses olevad autod saavad nõnda üksteisega piltlikult öeldes rääkida. Nii saab juht varakult teada liiklusohtlikust olukorrast või ummikust.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

FOTOD: Selline oli Donald Trumpi esimene limusiin

Viieliitrise bensiinimootoriga limusiin ehitati spetsiaalselt Trumpile 1988. aastal. Autos on töölaud, telefonid, faks ja loomulikult baarikapp. Väidetavalt soovis Trump tellide veel 50 samasugust autot, kuid miskipärast jäi tehing katki. 

Hetkel kuulub auto ühele Inglise firmale ning asub Gloucesteri linnas.

Märksõnad: autouudised
kurioosum
Jaga: