Ka Bugatti ei pääse tulevikus elektrifitseerimisest

Hübriidmootorid muutuvad üha populaarsemaks ka hüperautode puhul. Iseenesest on see arusaadav, kuna väikese akubloki ja juba ühe suhteliselt kerge mootoriga saab autole päris palju võimsust juurde anda, lisaks saab väita, et masin suudab 20, 30 vmi km puhtalt akude peal läbida, järelikult on isegi see sportlik ja ülikiire auto keskkonnasäästlik.

Maailma kiireimate autode valmistamisele spetsialiseerunud Bugatti on seni küll kasutanud kõiki võimalusi, mida tänapäeva tehnoloogia pakub, kuid elektrimootoritest on nad seni eemale hoidnud. Nüüd teatas Bugatti juht Wolfgang Dürheimer aga, et elektrifitseerumine jõuab ka Bugattini. 

"Elektrifitseerumine juhtub kindlasti. Järgmine auto on valmimisest küll veel väga kaugel, kuid vaadates, kuidas aku- ja elektrimootorite tehnoloogia ning ka regulatsioonid arenevad, tundub kindel, et järgmine mudel on vähemalt mingil määral elektriline," rääkis Dürheimer Bugattist. 

Bugatti Veyroni tootmine kestis kokku 11 aastat. Praeguse Chironi tootmisega alustati eelmisel aastal, nii et samas tempos jätkates ei tasu järgmise põlvkonna Bugattit enne järgmise kümnendi teist poolt oodata. Selle ajaga jõuab elektril põhinev tehnoloogia veel mitu suurt sammu edasi astuda. Samas on jätkuvalt kõige tõenäolisem, et Bugatti ehitatatakse eelkõige suure ja võimsa bensiini põletava mootoriga ning elektrimootor annab masinale selle viimase lükke, viimase lihvi, mis lisaks veelgi suurematele tippkiirustele võimaldab ka linnas liigelda. 

Märksõnad: bugatti
chiron elektriauto dürheimer
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Bugatti toimetas ameeriklastele nende esimese Chironi

Bugatti toimetas möödunud nädalavahetusel toimunud Pebble Beach Concours d'Elegance'i raames kohale ka oma esimese USA turule suunatud hüperauto Chironi. 

Uue Chrioni toomine just Pebble Beach Concours d'Elegance'ile annab tõestust faktist, kui oluline California Bugatti jaoks on. Kui Bugatti kõige suuremaks turuks on jätkuvalt Euroopa, siis Põhja-Ameerika regioon on tähtsuselt teisel kohal ning Californial on siin oma väga oluline roll mängida. 

Esimene USA turule viidud Chiron tuli silmahakkava ja kontrastse värvitooniga. Omavahel põimiti erekollane ning "Nocturne" must värv. Sama värvikombinatsioon jätkub ka salongis, kuigi süsimusta tooni asemel domineerib seal üks tumehalli varjunditest. 

USA-s algavad Chironi hinnad alates 2 998 000 dollarist. Selle sees on ilmselgelt kõik luksuslikuks eluks vajalik varustus, kuid kuna autosid niikuinii käsitsi ehitatakse ja kliendil mingid eriti ekstravagantsed soovid on (nt kullast detailid või strateegiliselt paigutatud teemantid), siis on võimalik seda hinda ka kõrgemaks kaubelda. 

Märksõnad: autouudised
chiron usa pebble beach concours delegance
Jaga:

Ka Bugatti ei pääse tulevikus elektrifitseerimisest

Hübriidmootorid muutuvad üha populaarsemaks ka hüperautode puhul. Iseenesest on see arusaadav, kuna väikese akubloki ja juba ühe suhteliselt kerge mootoriga saab autole päris palju võimsust juurde anda, lisaks saab väita, et masin suudab 20, 30 vmi km puhtalt akude peal läbida, järelikult on isegi see sportlik ja ülikiire auto keskkonnasäästlik.

Maailma kiireimate autode valmistamisele spetsialiseerunud Bugatti on seni küll kasutanud kõiki võimalusi, mida tänapäeva tehnoloogia pakub, kuid elektrimootoritest on nad seni eemale hoidnud. Nüüd teatas Bugatti juht Wolfgang Dürheimer aga, et elektrifitseerumine jõuab ka Bugattini. 

"Elektrifitseerumine juhtub kindlasti. Järgmine auto on valmimisest küll veel väga kaugel, kuid vaadates, kuidas aku- ja elektrimootorite tehnoloogia ning ka regulatsioonid arenevad, tundub kindel, et järgmine mudel on vähemalt mingil määral elektriline," rääkis Dürheimer Bugattist. 

Bugatti Veyroni tootmine kestis kokku 11 aastat. Praeguse Chironi tootmisega alustati eelmisel aastal, nii et samas tempos jätkates ei tasu järgmise põlvkonna Bugattit enne järgmise kümnendi teist poolt oodata. Selle ajaga jõuab elektril põhinev tehnoloogia veel mitu suurt sammu edasi astuda. Samas on jätkuvalt kõige tõenäolisem, et Bugatti ehitatatakse eelkõige suure ja võimsa bensiini põletava mootoriga ning elektrimootor annab masinale selle viimase lükke, viimase lihvi, mis lisaks veelgi suurematele tippkiirustele võimaldab ka linnas liigelda. 

Märksõnad: autouudised
chiron elektriauto dürheimer
Jaga:

Video: 90-aastane Bugatti Type 35B Goodwoodis

Suurbritannias toimuva Goodwoodi festivali üheks atraktsiooniks on aina kõrgemale kerkiva raja läbimine. Tänavu võttis selle teekonna ette ka ideene Bugatti - 90 aastat vana Type 35B.

 

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Bugatti avas suurima ühe autoga näituseruumi

Bugatti ehitas Araabia Ühendemiraatidesse Dubai keskele oma suurima näituseruumi.

Otsus ehitada uhke müügisalong Ühendemiraatidesse on loogiline, sest praegu, kui on ostetud juba pooled kõikidest toodetavatest Chironidest, on kõige rohkem autosid tellitud just läbi seal asuva esinduse.

Šeik Zayed teele valminud esinduse omanik on sultan Al Habtoor, kes on Al Habtoori Motors’i president. “Me tahtsime luua Dubai keskele suurima ja ilusaima Bugatti esinduse,” ütles sultan. Uued Al Habtoori esinduse näituseruum võtab enda alla 240 ruutmeetrit. Salongis näeb vaid ühte mudelit, loomulikult Chironit.

Bugatti esindaja ütles, et näituseruum sobib piirkonda, sest paljud nende pikaajalised kliendid elavad just selles regioonis.


Al Habtoor Motors on alates 2006. aastast Bugatti ametlik edasimüüja. Araabia Ühendemiraatidesse on müüdud juba 30 Chrioni ja varasemalt 55 Veyronit.

Märksõnad: autouudised
Jaga: