Hiinlaste Baidu tahab oma isesõitvate autode platvormi tasuta välja jagada

Isesõitvate autode arendamisel käib kõva võidujooks ning tundub, et hiinlased on selles valdkonnas Räniorus tegutsevatest ettevõtetest mõnevõrra maha jäänud. Hiina internetigigant Baidu püüab aga Waymole, Teslale ja paljudele autotootjatele kiirelt järgi jõuda ja teha seda pakkudes oma platvormi autotootjatele tasuta. 

Baidu loodab, et mitmed isesõitvaid autosid arendavad ettevõtted võtavad niimoodi kasutusele nende platvormi ja aitavad seda seejärel edasi arendada. Mingeid paralleele võiks ehk tõmmata Google Androidiga, mida nutitelefonide tootjad samuti oma põhiplatvormina kasutavad, kuid mille peale ehitatakse Samsungi või HTC või Sony jaoks sobiv ja niiöelda personaalne versioon. 

Baidu üheks lootuseks on niimoodi leida enda tarkvarale suurem hulk kasutajaid, et siis sealt kogutud andmete põhjal oma tarkvara edasi arendada. Baidul on olemas load isesõitva tehnoloogia testimiseks Californias ning sama tehakse ka Hiinas. Samuti on ettevõttel koostöölepped mitmete autotööstuses olulisete ettevõtetega, kuigi hetkel pole veel selge, kui kaugele Baidu oma arendustööga jõudnud on. Kui nende autod Californias mingi hetk ka ringi sõitma hakkavad, saab nende platvormist ka parema ülevaate. 

Märksõnad: bmw
baidu hiina isesõitev auto
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: BMW X3 2018 testimas

Autotootjad kasutavad uute mudelite testimiseks alatihti Nürburgringi. Seetõttu on ringraja ääred alati ka hobifotograafidega täidetud, kes neid autosid jäädvustavad. See kord jäi lindile BMW X3 2018.

Uus Baierimaa linnamaastur tuleb eelkäijast ligi 100 kg kergem, kuid mõõtudelt suurem. Kaalulangusele aitab kaasa üleminek CLAR platvormile. Hoolimata sellest, et tegu on jätkuvalt linnamaasturiga, soovib BMW, et selle juhitavus oleks suurepärane. Juhitavusele ja võimsusele pannakse rohkem rohkem X3 M versioonis.

BMW peaks X3 esitlema juunis ning M versiooni näeb tõenäoliselt järgmisel aastal.




Märksõnad: autouudised
Jaga:

BMW toodab piiratud koguses M4 CSi

Võib arvata, et paljud BMW fännid pole rahul sellega, et M4 CS mudeleid toodetakse vaid 3000.

Vähemalt ei ole tuttuus M4 CS niivõrd eksklusiivne kui M4 GTS - seda toodeti vaid 700 isendit. BMW ehitab kahe aasta jooksul 3000 CSi. Need on inimestele, kes soovivad midagi enamat kui M4.

“Me olime M4 GTSi nõudlusest üllatunud. Kõik 700 autot osteti nelja nädalaga,” kirjeldas üllatust BMW Mi turundusjuht Peter Quintus. “Erinevatel põhjustel me ei saanud rohkem toota, kuid nägime, et ringrajale keskendunud M4 jaoks, mis paigutub Competition ja GTS versioonide vahele, on turul ruumi. Nii sündiski M4 CS,” rääkis Quintus.

Quintus vihjas, et ka M2 võib saada CS versiooni. “Kliendid tahavad valida mitmete M mudelite vahel,” ütles turundusjuht, kes otsesõnu ei öelnud, et M2 saab CS versiooni.


Piiratud koguses M4 CS kasutab 3-liitrist mootorit, mis toodab 460 hj (343 kW) ja 600 Nm. Auto hind Saksamaal on 116 900 eurot ning see jõuab müügile järgmise aasta keskpaigas.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

BMW ehitab USA rahvusparkidesse 100 laadimispunkti

Thomas Edison rahvuspark New Jerseys on esimene, kuhu BMW paigaldas elektriautode jaoks laadijad.

Tavaliselt ehitatakse laadimiskohad tihedatesse sõlmpunktidesse, kuid BMW otsustas ka rahvusparkide külastajate elu lihtsamaks muuta. Koostöös USA Rahvuspargi ameti,  Sihtasutusega Rahvuspark ja energiaministeeriumiga rajatakse parkide ja nende lähedale sada “pistikut” roheliste autode tarvis.


Esimesena paigaldati juhe idarannikule New Jerseysse, täpsemalt Thomas Edisoni rahvusparki. See park valiti tõenäoliselt välja just seetõttu, et sada aastat tagasi ehitas Edison seal oma laadimisjaamu.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

BMW ootab Hiinas kümneprotsendilist kasvu

BMW Grupp ennustab, et tänavu kasvab nende luksusautode müük Hiinas kümnendiku võrra. Terve maailma peale oodatakse 5 kuni 5,5-protsendilist edasiminekut.

Ian Robertson, Saksa tootja müügi- ja turundusjuht, ütles üleeile Auto Shanghai messil, et nad ettevõtte sees arvavad, et kogu grupi ehk BMW, Mini ja Rolls-Royce’i kasv jääb kümne protsendi ligi.

Mullu oli BMW Grupi kasv 11 protsenti 516 355 autoni. Robertsoni hinnangul ei ole oodata, et hinnad Hiinas muutuksid. Tootja valmistab ette ka kuuenda mudeli ehitamist Hiinas. BMW ühes oma ühisettevõtte BMW Brilliance Automotive’iga valmistub uue 5. seeria sedaani kokku panemiseks. Praegu toodetakse Hiinas ka X1 ja 1. seeriat.


Robertsoni sõnul pole neil hetkel rohkem kohalikke koostööpartnereid ja liitlasi kasvuks tarvis.

Märksõnad: autouudised
Jaga: