Video: V8 mootoriga BMW 135i Leno garaažis

Paljudele piisab BMW 135i V6 mootorist. Kahe turboga ajam käib välja korralikud 300 hobujõudu. Kuid alati leidub neid, kes ei ole rahul, kes tahavad minna kaugemale. Nii otsustaski Marco Svizzero 135i kapoti alla panna V8 mootori.



Märksõnad: bmw
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

BMW ühineb 2018. aastal Formula E elektrivormelite sarjaga

Kuigi kriitikud väidavad tihtipeale, et sport on reaalsest kommertsmaailmast eemaldunud, siis praktikas saab paljut võidusõidus kasutatut vähemalt või rohkemal määral ka oma põhieesmärkide saavutamiseks ära kasutada. Ja kui loodud on elektrivormelite võidusõidusari, siis seal osalemine annab kindlasti ka kogemuse kiirete elektriliste neljarattaliste valmistamiseks. 

Elektrivormelite sari Formula E on kiirelt hoogu kogumas. Hetkel on käimas sarja kolmas hooaeg ning seal võistlemise vastu tunneb huvi üha enam suuri autotootjaid, kellel on ka niiöelda erameeskondadest rohkem ressurssi. Kas see vaatemängu osas hea või halb on, on juba igaühe enda otsustada. 

BMW on Formula E-ga juba algusest peale koostööd teinud, kuigi seni on piirdutud turvaauto ja meditsiiniauto tarnimisega (vastavalt i8 ja i3). Eelmisel aastal alustati koostööd ka Andretti Formula E meeskonnaga, kuid nüüd teatati, et alates 2018. aasta sügisest läheb BMW võistlustulle juba täiesti oma meeskonnaga. 

Formula E-d ootavad ees põnevad ajad. Autod muutuvad üha võimekamaks, akude mahutavus kasvab, autode võimsus kasvab ning ka pidurdamisel taasgenereeritava energia hulk suureneb. Lisaks suureneb ka meeskondade vabadus autode isikupärastamisel ehk kui hetkel võistlevad kõik osalejad sisuliselt sama tehnikaga, siis järgnevatel hooaegadel laieneb etapiti võimalus teatud detaile ise valmistama ja disainima ja seadistama hakata. Kõik see loob suurepärase aluse sarja populaarsuse tõusuks ning ka uute meeskondade lisandumiseks. 

Märksõnad: autouudised
formula e andretti
Jaga:

BMW tahab suurte mudelite tootmismahte suurendada

BMW Grupp töötab selle nimel, et saaks ehitada rohkem suuremaid mudeleid ja linnamaastureid. Väiksemate autode tootmise kasvatamisele BMW niipalju ei keskendu.

“Tahame kasvada tippmudelite turgudel, kus saab teenida rohkem raha,” ütles tegevjuht Harald Krüger eilsel konverentsil. “Me ei pinguta UKL platvormi kasutavates segmentides,” rääkis Krüger. See tähendab, et fookuses ei ole UKL platvormile ehitatavad väikeautod nagu BMW 1. seeria ja Mini.

Krügeri sõnul ei pruugi väikeautod, mida müüakse konkurentidest ümbritsetud turgudel, kus võimalused kasvuks on piiratud või olematud, saada mantlipärijaid.


Krügeri ütles päev varem, et BMW tuleb välja ajaloo suurima hulga uute mudelite ja variantidega. Kahe aasta jooksul näeb 40 uut BMW mudelit ja varianti, sealhulgas X2 ja X7 linnamaasturit.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

BMW ja Mercedes-Benz plaanivad nišimudelite osakaalu vähendada

BMW ja Mercedes-Benzi püüe igale kliendile midagi pakkuda, on tootjate jaoks võlu kaotamas. Mõlemad tootjad on eraldiseisvalt teatanud, et lähiaastatel plaanitakse mitme nišimudeli tootmine lõpetada. 

Daimleri just Dieter Zetsche ütles intervjuus Car & Driverile, et Hiina ja teiste kiirelt arenevate turgude vallutamine tekitas esimese hooga võimaluse pea kõikide mudelite müüginumbreid suurendada. Need turud on küll väga hästi vastu võtnud sedaanid, aga näiteks kupeede ja kabrilettide turg on tagasihoidlikuks jäänud ning seetõttu on muutunud küsitavaks ka nende tootmise jätkamine. 

Ka BMW turunudusjuht Ian Robertson jäi konkurendiga samale lainele. Tema sõnul töötab BMW hetkel küll X2 ja X7 kallal, suurendades niiviisi mudelivalikut, samas on juba praeguseks väidetavalt tehtud otsused teatud mudelite tootmise lõpetamiseks. Robertson konkreetseid näiteid tuua ei tahtnud, küll aga tõi temagi esile kabrioletid kui valdkond, millesse investeerimist on järjest keerulisem majanduslikult põhjendada. 

Üha suuremad tootmismahud ja nõudlus paremate hindade järele on BMW viinud näiteks Z4 järeltulija väljatöötamisel koostööle Toyotaga, sest niimoodi jagatakse investeering kahe peale ära ning mõlemad tootjad saavad väikese müügimahuga auto loomiselt lõpuks siiski kasumit teenida. Ilma Toyotata oleks Z4 võinud jäädagi järeltulijata.

Märksõnad: autouudised
mercedes-benz z4 zetsche robertson
Jaga:

BMW ei loobu Mehhiko tehasest, kuid vaatab pärast Brexitit üle tootmise Suurbritannias

BMW teatas, et vaatab pärast Suurbritannia lahkumist Euroopa Liidus üle saarekuningriigi tehased ning jälgib, et säiliks paindlikkus tootmine Suurbritanniast välja kolida.

Müchenis baseeruv tootja paneb Oxfordis kokku Minisid, Goodwoodis Rolls-Royce’ ning mootoreid Hams Hall’is ning valmistub Brexiti-järgseks teistsuguseks stsenaariumiks, rääkis tegevjuht Harald Krüger teisipäeval aastat kokkuvõtval pressikonverentsil.

“Tootmisvõrgustik muudab meid paindlikuks,” ütles Krüger, kes lisas, et osa Minisid valmib ka Hollandis. Krüger rõhutas, et sellest hoolimata on Suurbritannia nende jaoks tähtis. “Palju sõltub sellest, kuidas lõppevad lahkumisläbirääkimised,” lausus tegevjuht.


Autotootjad muretsevad, et Euroopa Liidu ja Suurbritannia kaubavahetusele kehtestatakse maksud, mis teevad autoosade ja sõidukite endi liigutamise ühest kohast teise kalliks. Seetõttu võib Mini ehitamine kolida Hollandisse Borni või Saksamaale Leipzigi.

Märksõnad: autouudised
Jaga: