Video: Chanje tahab turule tuua elektrilised kaubikud

Californias tegutsetavate autotootjate kaadrivoolavus on päris suur ning teinekord tehakse mõne inimese lahkumisest suurem skandaal, kui asi tegelikult väärt. Maailma tipptasemel töötajad ei lähe aga vaid konkurentide juurde, vaid proovivad mõnikord ka oma täiesti uue ettevõtte asutada. Mitmed endised autotööstuse tipud, kes on töötanud Teslas, Volkswagenis, Fordis, Mazdas, General Motorsis ning Faraday Future'is avaldasid täna oma esimese visiooni uuest elektrilisest kaubikust, mis võiks nende sõnul niiöelda viimase kilomeetri transporti revolutsioneerida. 

Chanje V8070 on elektriline kaubik, mis suudab peale võtta kuni 2,7-tonnise koorma. Kaubikul hakkab esialgsete plaanide kohaselt olema 70 kWh akublokk, mis võimaldab sõita umbes 160 km kaugusele. Sellest peaks piisama tavalise sellise kaubiku päevateekonna läbimiseks. 

Chanje rõhub paljuski elektriauto lihtsusele. Allpool olevas videos rõhutatakse salongi lihtsusele, seal domineerib üha suuremat populaarsust koguv puutetundlik ekraan. Elektriauto puhul on aga ka jõuallika osas teatavasti tavalisest vähem liikuvaid ja kuluvaid osi, mis eriti tarbeautode puhul ettevõtetele kindlasti väga meelepärane on. 

Pärast esimese kaubiku turule toomist tahab Chanje valikusse lisada ka suurema kaubiku/veoauto ning erineva suurusega busse. 

Märksõnad: autouudised
elektrikaubik v8070
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: urust väljas ehk Lamborghini Urus linnamaastur avalikult testimas

Nürburgringi katvate kaamerameeste objektiivi ette jäi taas Lamborghini Urus linnamaastur.

Uruse ideeautot näidati esmakordselt 2014. aastal ning sellest alates on mudel pea kogu aeg pildil olnud. 650-hobujõulise V8 mootoriga Lamborghini debüüt pole enam mägede, vaid kahe kuu taga. Teame, et 2019. aasta teises pooles saavad itaallased valmis Uruse hübriidversiooni.

Tõenäoliselt sel aastal Frankfurdi automessil esinev Urus jõuab müügile uue aasta alguses. Selle hind jääb alla 170 000 euro.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Land Rover võib hoopiski Discovery mudelite arvu suurendada

Paar päeva tagasi kirjutasime, et Land Rover ei soovi ehitada seitsmekohalist Range Roverit, sest siis muutub kliendil keerulisemaks otsustada Discovery ja Range Roveri vahel. Tootja peadisainer ei ole aga vastu mõttele suurendada Discovery variantide arvu.

Hetkel pakub Suurbritannia tootja seitset maasturit, kuid disainipealik Gerry McGovern näeb ruumi rohkemaks. Ta vihjas Automotive News’ile, et neil oleks tarvis Bentley Bentayga rivaali ning miks ka mitte rohkem Discovery mudeleid.

“Meiesugune bränd saab end laiaks venitada. Mina toetaksin mõttekäiku, et kui meil on kaks täiesti sama suurt Range Roverit, aga kui nende iseloomuomadused ja funktsionaalsused erinevad, siis nad kutsuvad ligi eri tüüpe kliente,” ütles McGovern portaalile.

Praegu pakutakse kahte Discoveryt, baasmudelit ja odavamat Sporti. “On palju võimalusi,” rääkis ta Discovery rivi täiendamisest, kuid ei soovinud täpsemaks minna.

Niipea pole uusi Discovery mudeleid oodata, sest enne peab Land Roveri sees selgeks rääkima, millest autot üldse soovitakse pakkuda.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Škoda ja Tata lõpetasid läbirääkimised võimalikuks koostööks

Volkswagen Gruppi kuuluv Škoda ja India suurtootja Tata Motors lõpetasid strateegilise partnerluse läbirääkimised, sest pooled ei suutnud läbirääkimistega jõuda loodetud kulude kokkuhoiuni.

“Kaks ettevõtted jõudsid järelduseni, et praegusel hetkel ei suudeta saavutada soovitud tehnoloogilist ja majanduslikku sünergiat,” teatas Škoda teisipäeval.  Tšehhi tootja ei välista, et tulevikus siiski ühine keel leitakse.

Selle strateegilise partnerluse läbikukkumine annab põntsu Volkswagen Grupi soovile luua Aasia turgude jaoks soodne platvorm. Sakslased proovisid varem teha sama Suzukiga, kuid see plaan läks samuti vett vedama.

Märksõnad: autouudised
Tata Volkswagen Grupp
Jaga:

Ferrari ei suuda otsustada, kas luua Dino mantlipärija või mitte

Ferrari tüürivad inimesed ei suuda ära otsustada, kas ehitada nii-öelda uus Dino mudel või mitte. Üks põhjus, miks autot ei taheta arendata, on kartus, et Ferrari bränd muutub lahjemaks.

Tegevjuht Sergio Marchionne ütles, et idee Dino tagasi tuua on liikunud eri kabinettide vahel pikka aega, kuid lõpliku otsuse tegemiseks tuleb paljusid asju arvesse võtta. Margi juht kardab, et autol võib olla Ferrarile negatiivne mõju.

Ta muretseb, et California T mudelist odavam mudel vähendab Ferrari eksklusiivsust. Marchionne lisas, et odavam mudel aga ei pruugi meelitada nooremaid ostjaid ligi. Näiteks Aasias on neil juba märkimisväärselt “noored” kliendid. Tegevjuht leiab, et uued kliendid tulevad, kui töötada hoopis Ferraride võimekuse, mootori heli ja stiili kallal. Odav hinnasilt ei pruugi üldsegi lahendus olla.

Sellal Marchionne ei usu Dino tagasi toomise suurde mõjusse, on Ferraris inimesi, kes näevad sellisel taskukohasel mudelil just suurt mõju. Dino-sarnase auto eeldatavaks hinnaks Itaalias saaks 150 000 eurot ehk superauto oleks praegusest odavaimast California T-st 20% soodsam.

Lõplik otsus odavama auto ehk Dino tuleku kohta langetakse tuleva aasta esimestel kuudel. Siis selgub, kas mudel on viie aasta plaanis või ei.

Märksõnad: autouudised
Jaga: