Faraday Future rentis Californias tehase

Faraday Future teatas mõni aeg tagasi, et nad ei ehita suurt Nevada tehast. Paljud arvasid, et elektriautot toota sooviva ettevõttega on kõik. Nüüd aga teatas firma, et nad rentisid Hanfordis Californias varem Pirellile kuulunud rehvitehase.

Kompanii ütles, et “tehas märgib järgmist suurt sammu meie esimese seeriatoodetava auto FF91 arengus”. Elektriline linnamaastur peaks valmima enne järgmise aasta lõppu.

See on aga julge prognoos, sest Faraday Future’i rahaline seis valmistab paljudele muret. Suurinvestor Jia Yueting, LeEco omanik, tunnistas, et rahaga hakkab kitsaks minema. Faraday kinnitas, et Yuetingi pingul püksirihm ei mõjuta nende plaani saada valmis esimene auto. Ettevõte kordas, et endisesse Pirelli kompleksi kolimine on järjekordne tõestus, et nad pühenduvad FF91 mudeli õigeaegsesse valmimisse.

Kuigi uus tehas on kuluefektiivsem varasemast Nevada tehasest, leiavad analüütikud, et Faradayl on mäetippu veel pikk maa minna.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Mercedes-Maybach esitleb augustis uut "üllatusmudelit"

Mercedes-Benzi disainijuht Gordon Wagner teatas, et Maybach näitab veel sel kuul Pebble Beach Concours d'Elegance'il üht seni saladuses hoitud üllatust. 

Wagner postitas Instagrami video, kus räägib koos meeskonnaga põgusalt uuest autost, mis väidetavalt saab väga ilus olema. Videos ei näidata küll valmis mudelit, kuid laual olevate skitside abil on näha, et see üllatus on laenanud mitmeid detaile 2015. aasta Concept IAA ja 2016. aasta Maybach 6 ideeautodelt. 

Brittide Autocari andmetel on tegu Maybach 6 ideeauto kabriolettversiooniga, mis peaks tulevikus hakkama võistlema Rolls Royce Wraithi katuseta versiooniga. Kuigi Maybach 6 on iseenesest ideeauto, peaks see lähiaastatel ka tootmisse jõudma, seda kusjuures võimsa V12 mootoriga. Selles kontekstis oleks loogiline, et luksuslikule masinale lisanduks ka kabriolettversioon. 

Pebble Beach Concours d'Elegance algab 17. augustil. Võib oodata, et järgneva pooleteise nädala jooksul tiksub üllatusmasina kohta veel informatsiooni, et siis näitusel autot täielikult esitleda. 

Märksõnad: autouudised
mercedes mercedes-benz maybach 6 ideeauto
Jaga:

Mazda esitleb varsti uut sädemevaba bensiinimootorit

Mazda tippjuhid rääkisid veel eelmisel nädalal entusiastlikult, kuidas nemad hetkel elektriautodele liialt ei panusta ning otsivad sisepõlemismootoritele järjest efektiivsemaid ja paremaid lahendusi. 

Mazda SkyActiv mootorid on osutunud äärmiselt efektiivseks ning suudavad tänu mootorites saavutatavale kõrgele kompressioonile saavutada sisuliselt hübriidautodega võrreldavat kütusekulu. SkyActiv II perekonna mootorid astuvad aga sammu edasi ning nendes jõuallikatest peaks kaduma bensiinimootoritega traditsiooniliselt kaasas käivad küünlad. SkyActiv II mootorites plahvatab kütus suure rõhu tõttu, paljuski sarnaselt diiselmootoritega. 

Mazda plaanib uut mootorit esitleda septembris toimuval Frankfurdi autonäitusel, oktoobris Tokyo näitusel tahetakse see mootori juba esimesse ideeautosse panna. Esimesena peaks uue mootori endale saama uus Mazda3, misjärel liigub tehnoloogia tasapisi ka teiste mudeliteni. 

Märksõnad: autouudised
mazda3 skyactiv skyactiv ii hcci
Jaga:

Haruldane Ferrari Sergio maksab rohkem kui neli miljonit eurot

Hollandis on müügis üks vähestest Ferrari Sergio roadsterist. Veidi enam kui 100 kilomeetrit läbinud itaallase eest küsitakse 4,3 miljonit eurot.

Sergiot näidati esmakordselt 2013. aasta Genfi näitusel. Šveitsis tõmmati kate Ferrari ja Pininfarina ühiselt ideeautolt, mis oli austusavaldus Sergio Pininfarinale. Kaks aastat hiljem jõudis sama auto uuesti Genfi, siis aga juba kuues, milles teda tootma hakati.

Ferrari valmistas vaid kuus Sergiot ning neist ühe hind ületas kahe miljoni piiri. Nüüd on hind veelgi kerkinud.

Sergio alustas elu Ferrari 458 Spiderina, kuid Ferrari ja Pininfarina insenerid ja disainerid ehitasid selle ümber. Masinat viib edasi 4,5-liitrine V8, mis toodab 605 hj (445 kW) ja 540 Nm.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

BMW kutsub välismaiseid tootjad panustama Saksamaa transpordifondi

Välismaised autotootjad peaksid panustama Saksamaa fondi. Fond loodi linnade taristu uuendamiseks.

“See saadaks hea signaali, kui nad osaleksid,” rääkis BMW tegevjuht Harald Krüger lehele Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung. BMW, Daimler ja Volkswagen Grupp jõudsid möödunud kolmapäeval valitsusega kokkuleppele. Selle alusel panustavad pooled võrdselt fondi, et eraldada taristu arendamiseks pool miljardit eurot. Fond hakkab toetama kohalikke omavalitsusi heitgaasidevastases võitluses. Lisaks kasutatakse raha uute liiklust sujuvamaks muutvate süsteemide kasutusele võtmiseks.

Krüger ütles, et veel pole teada, kui palju BMW maksab fondi. See sõltub nende turuosast Saksamaal. Mullu oli see 9,2%. Eespool oli Daimler 10,4 ja Volkswagen 19,6 protsendiga.

“Hetkel on kolm Saksa tootjat selgesõnalised oma osalust kinnitanud, teised pole veel teemat kommenteerinud,” ütles tegevjuht.

Sama kokkuleppe järgi uuendatakse 5,3 miljoni diiselauto mootoritarkvara, et vähendada ohtlike lämmastikoksiidide õhku paiskamist.

Märksõnad: autouudised
Jaga: