Daimler investeeris lendavat taksot arendavasse Velocopterisse

Koos elektriautode ja isejuhtiva tehnoloogiaga vaatavad autotootjad üha julgemalt ka lendava personaaltranspordi suunas. Kiirelt arenevad ja populaarsust koguvad droonid on mitmed suurettevõtted pannud mõtlema, kas ehk just lendavad masinad pole need, mis transpordisektorit tulevikus kardinaalselt muudavad. 

Saksamaal baseeruv Velocopter teatas, et nemad sai oma elektrilise lendava takso arendamiseks järjekordses investeerimisvoorus 25 miljonit eurot, kusjuures ühe investorina märgit ära ka Daimler. 

Velocopter on kulisside taga tubli tööd teinud ning esimesed demonstratsioonid oma viiekohalisest vertikaalse õhkutõusu võimekusega mudelist tahetakse läbi viia veel selle aasta jooksul. 

Velocopteri konkurentidest on seni ehk kõige rohkem silma paistnud USA-s baseeruv Terrafugia, kuid oma konkureerivad plaanid on ka näiteks Saksa idufirmadel Lilium Jet ja eVolo. Samuti on kapslitel põhineva lendava auto arendamisest teatanud Airbus. 

Igasugustel lendavatel autodel on aga üks suur probleem, millele keegi pole veel lahendust leidnud - need on lärmakad. Juba suuremad droonid teevad piisavalt müra, kuid on raske uskuda, et linnaelanikud nõustuksid, et tohutut müra tekitavad aparaadid pühapäeva hommikul akende alt mööda vihisevad. 

Märksõnad: autouudised
velocopter lendav auto
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Tesla Model 3 esmamuljed

Tuntud YouTube’i kasutaja Marques Brownlee ehk MKBHD rääkis esimesest kogemusest Tesla Model 3-ga.




Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Walter Röhrl ja Mark Webber proovivad uut Porsche 911 GT2 RS-i

Porsche tuli välja klipiga, mis ilmestab, et värske 911 GT2 RS mudeliga saab nii kiiresti kui ka lõbutsedes.




Märksõnad: autouudised
Jaga:

Fiat Chrysler Automobiles liigub elektrifitseeritud autode suunas

Fiat Chrysler Automobiles tahab, et vähemalt pooled nende mudelid oleks 2022. aastaks elektrifitseeritud. Tegevjuht Sergio Marchionne ütles, et kõik Maseratid peaksid elektrit kasutama juba 2019. aastal.



Marchionne, kes kavatseb 2019. aasta alguses pensionile minna, ütles, et lähiaja diisliskandaalid mängisid olulist rolli elektrifitseerimises. “Diisli saatuse pärast Euroopas on mingit tüüpi elektri- või ülekande kasutusele võtmine kohustuslik,” arvab tegevjuht.

FCA pole praegu elektriajamitesse ja -ülekannetesse palju raha paigutanud. Põhjuseks tehnoloogia hind ja väike nõudlus. Näiteks ütles Marchionne, et inimesed ei ostaks elektrilist Fiat 500 mudelit, sest FCA kaotas iga müüdud autoga raha.

Suunamuutuse taga on ka mitme Euroopa riigi soov keelata lähitulevikus sisepõlemismootoriga autod. Norra soovib seda teha 2025, Suurbritannia ja Prantsusmaa 2040.

Tegevjuht rääkis, et ülejärgmisest aastast alates on kõik Maseratid elektrifitseeritud.

Märksõnad: autouudised
FCA
Jaga:

Video: miks maksab Ferrari F40 1,1 miljonit eurot?

Samal aastal kui kuulutasime end uuesti vabaks valmis Itaalias üks imeline auto - Ferrari F40. Doug DeMuro räägib, miks see auto on nii oluline ja ka kallis.

Märksõnad: autouudised
Jaga: